حرفه اي ترين مقالات سئو حرفه اي ترين مقالات سئو .

حرفه اي ترين مقالات سئو

هر آنچه بايد درباره جذابيت بيشتر صفحه فرود يا لندينگ پيج بدانيم


كاغذ فرود، جزو اولي اقبال‎هاي شما براي تسخير استفاده كننده ميباشد؛ مي‎پرسيد چرا؟ زيرا اين ورقه او‌لين كاغذ‎اي ميباشد كه كاربر با آن مواجه گرديده و براي ورود به محتواي گزينه نظرش از آن امداد مي‎گيرد. شايد مثل يك باند فرودگاه براي كاربر شما باشد.  سئو سايت چرا نبايد اهميت لندينگ پيج را حداقل بگيريم؟

تصميم استفاده كننده!

چنانچه پيرو ارتقا ترافيك وبسايت خويش مي‌باشيد، مسلما رمز و ساماني به برگه ورود (لندينگ) بدهيد. چيزي كه شفاف ميباشد اين ميباشد كه بايستي ورقه لندينگ جذابيت تعجب آور اي داشته باشد تا اثرگذار واقع گردد. البته به چه شكل؟
در‌اين نوشته‌ي علمي از وينتو به طور مختصر و موءثر كشف خواهيد كرد كه ضعف ورقه فرود اكثري از سايتها در كجاست؟



مهم ترين خصوصيت هاي لندينگ پيج
مخاطبان با Landing Page در‌پي شما نيستند؛ بلكه تابع نياز خويش مي‌باشند،در لندينگ پيج شما فرود آمده اند.
خودتان را مكان مخاطبي بگذاريد كه فارغ از سرچ در گوگل و فقط به واسطه مشاهده بنر تبليغاتي شما در تارنما يا اين كه كانال‎هاي اجتماعي، رمز از وب سايت شما درمي آورد. اين استفاده كننده هيچ بينش خاصي به وبسايت شما ندارد و پيج لندينگ شما او‌لين نقطه شناخت اش با وبسايت يا اين كه مارك شماست.
ساير روايت متعلق به هنر شماست كه چطور با پباده سازي كامل اين شيت، از رخنه‌ وب سايت به وسيله استفاده كننده (بخوانيد فرارو گريز استفاده كننده ) خودداري فرماييد.

به پيج لندينگ به ديده يك زمان بي سابقه و تكرار نشدني نگاه نمائيد كه دروازه ارتقاء فروش دكان اينترنتي و بازديد وب سايت شماست. در صورتي‌كه ديزاين فرود، استفاده كننده پسند باشد، شكي وجود ندارد كه مخاطب در وبسايت شما به ياد ماندني مي‎خواهد شد و به گشت و گذار در قسمت هاي متفاوت وب سايت مي پردازند. و در صورتي نه مخاطب بيرحمانه تارنما شما‌را رخنه‌ خواهد كرد.

در غايت بايستي بگوييم كه شيت لندينگ هر ورقه اي از وبسايت شما مي تواند باشد؛ اين گزينش عاقبت ساز به عهده شماست. در‌حالتي كه نميتوانيد اين برگه را تعيين فرمائيد، بهتر ميباشد خصوصيت هاي پايين را بخوانيد و ملاحظه كنيد كدام شيت وب سايت شما، با خصوصيت هاي زيرتطابق بيشتري دارااست!

حواستان باشد برگ غالب شما، ماندگاري كاربر در وب سايت ميباشد و خير چيز ديگري



تيتر تبليغاتي ممنوع!
درين نصيب بهتر ميباشد احساسات ونيازهاي خواننده را در تيررس هدف ها خويش قرار دهيد. يعني چه؟ يعني بجاي القاي احساس تبليغاتي بودن مقصود وب سايت، احساسات خواننده را به امداد پاره اي ادويه جذابيت و فضولي، به بازي بگيريد!

خويش شما، كدام يك از تيترهاي تحت را ديدني مي‎دانيد؟

چاقي، به افسانه‎ها ضميمه!
روش هاي لاغري و كاهش وزن
بياييد قبول كنيم درين بعد از ظهر داده ها، كاربر فقط به‌دنبال يك محتواي ديده نشده و ناب مي‌گردد. چرخش داده ها تكراري چنان ارتقاء يافته كه مطالب ناب و بي‎همتا حكم گوهر نادر را در معدن وب دارا هستند.
بي‎ترديد استفاده كننده صرفا به يك تلنگر نياز دارااست كه تصميم بگيرد در تارنما شما به يادماندني خواهد شد يا اين كه اين بخت را به رقباي شما بدهد.

روشن سازي بيشتر به امداد زيرعنوان يا اين كه عنوان دو:
پس از اينكه در تيتر اساسي، فضولي استفاده كننده را قلقلك داديد، نوبت به توضيحات بيشتر و روشن سازي هدف ها در قسمت پايين تيتر مي‎برسد. زيرعنوان‎ها رويت كرد واقع‎بينانه تري در چنگ استفاده كننده جديد وارد، قرار مي‎دهند تا اعتماد و رضايتش را جلب نمايند.
بهتر ميباشد درين نصيب استفاده كننده را قانع فرماييد كه رويكرد را صحيح آمده و وبسايت شما به عبارتي چيزي ميباشد كه عينا نيازهايش را مرتفع مي‎نمايد.



ارشادوراهنمايي به طور مختصر و اثرگذار:
لطفا ماجرا حسين كرد شبستري را در برگه فرود وب سايت خويش قرار ندهيد. مخاطبان نادر شكيبايي اين روز ها به هيچ وجه تمايلي به تلاوت متن‎هاي طولاني و بي راز و ته ندارند. تا جايي كه بيشتر در پي علائم گرافيكي مي‌باشند تا متن راهنما!
پس هرچه مي‎توانيد از پرچانگي ها نادر كرده و به اصل اختصار پايبند باشيد. مطمئن باشيد مخاطبي كه در شيت لندينگ شما فرود آمده حتي نيم نگاه هم به متن‎هاي طولاني نمي‎اندازند و بقولي به‌سرعت ظرف صبرش مالامال مي‌گردد.

Testimonial يا اين كه نظرها مشتريان:
تمامي ما در فراز و نشيب هاي معاش، مكان خالي تاييد يك شخص قابل اعتماد را در زندگيمان احساس كرده‎ايم. به اشتراك گذاشتن تجربه‎هاي غالب همياري با كارفرماها و مشتريان حقيقي ما، شديدا روي تسهيل فرآيند اعتمادسازي و ماندگاري استفاده كننده در وب سايت شما تاثير داراست.
براي پياده سازي قسمت Testimonial مي‌توانيد از تصاوير مشتريان به اضافه حيث يا اين كه مذاكره مختصر با آن ها استعمال فرمائيد.

(لطفا وجداني فعاليت فرماييد و قسمت Testimonial را با مشتريان حقيقي خويش كامل شدن فرمائيد!)



Call To Action (دعوت به كار) را دست‌كم نگيريد:
CTA  يا اين كه به عبارتي دعوت به فعاليت، آنقدر اصلي و كليدي ميباشد كه حتي جاي ، اندازه و رنگ آن هم اهميت داراست . CTA مي بايست روشن و جالب باشد و در لحظات ابتدايي، نگاه استفاده كننده را بدزدد! در صورتيكه شم مي‌كنيد پباده سازي call to action وب سايت شما پاره اي سردرگم كننده ميباشد، بهتر ميباشد به ياري يك راهبرد روشن مثل اينجا را كليك نمائيد يا اين كه دانلود، حجت را براي پند استفاده كننده كل فرماييد.
احتمالا از تمامي اين پرچانگي ها متوجه گرديده ايد كه در پباده سازي call to action، رعايت اصل شفافيت بسيار اصلي ميباشد. پس در حالتي‌كه قرار ميباشد خلاقيت به خرج دهيد، حواستان توده باشد كه خلاقيت شما منجر سردرگمي استفاده كننده نشود. و بخاطب بداند با كليك بر روي CTA چه چيز نصبيش ميشود.

استعمال مطلوب از پيوند ها در ورقه فرود
در شرايطي‌كه فكر‌مي‌كنيد‌ تعداد لينك و پيوند‎هاي بيشتر در شيت لندينگ يعني تله هاي بيشتر براي به دام پرت كردن كاربر، دشوار در اشتباهيد. كاربر اين زمان و دوران، رند‎خيس از اين كلام هاست.
تجربه اثبات نموده است تعداد بالاي لينك و پيوند در شيت فرود، احتمالا شكاف وب سايت بوسيله مخاطب جديد وارد را تا حد چشمگيري ارتقا مي‎دهد. تعداد دكمه ها و لينك و پيوند ها را به يك حد متعادلي برسانيد تا استفاده كننده فارغ از دردسر جذب call to action گردد.

درباره‌ي كاهش بانس ريت بيشتر بدانيد.



اعجاز تصاوير و يا اين كه كليپ هاي كيفيت بالا:
به طبع يك شيت كه از تلفيق متن و دكمه و تصاوير تشكيل‌شده، براي كاربر جالب‎خيس از يك برگه مملو‌از متن‎هاي تو در تو ميباشد. اين معمولي ترين مزيتي ميباشد كه به واسطه استعمال از ويدئوها و تصاوير باكيفيت نصيبتان ميشود. افزون بر آن، ارتقاء ترافيك تارنما از روش Google Images هم درانتظار شماست. سفارش مي‌كنيم حتي الامكان تصاوير را خودتان كردار نمائيد. تصاوير مجاني در گوگل ايميج را به رقباي خويش ببخشيد.

محل قرار گيري“Call To Action” در لندينگ پيج:
Call to action بايستي سواي نياز مخاطب به تكان به زير برگه قابل مشاهده باشد. شما مي توانيد يك فرم داشته باشيد كه در برگه تحت ميايد، ولي call to action مي بايست به شكلي ديده‌نواز در كاغذ فرود لود خواهد شد. مي توانيد از سايدبار هاي چسبان براي اين مراد غايت منفعت را ببريد.

استعمال از كانال‎هاي اجتماعي در كاغذ فرود (لندينگ پيج)
احتمالا بارها نمادهاي گرافيكي كانال‎هاي اجتماعي را در صفحه هاي لندينگ چشم ايد. اين نمادها فارغ از اينكه براي به اشتراك گذاري محتوا، استفاده كننده را به زحمت بياندازند، يك پيج لندينگ خوب و بدون نقص هم به وجود مي‎آورند. درصورتي كه خوش بخت باشيد استفاده كننده شما با اشتراك ورقه متبوع شما ، در ارتقا مرتبه آن در گوگل موءثر خواهند بود.

درخواست دست‌كم داده ها
كاغذ فرود جايي وجود ندارد كه شما استفاده كننده را پرسش پيچ فرماييد. دست‌كم داده ها كاربر مي‌تواند براي شما كافي باشد. شما صرفا مي خواهيد قلابي در بلوز استفاده كننده براي خويش بياندازيد. با اخذ داده ها بيشمار كاربر را آزار ندهيد. فرم هاي طولاني داده ها وسيع ترين نقص‌ لندنيگ پيج هاي آماتور ميباشد.

خلاصه كردن هدر يا اين كه فوتر وب سايت
هرچقدر برايتان مقدور ميباشد منوها، هدر و باقي محتواي وب سايت را در كاغذ لندينگ پيج حذف نمائيد. اينكار سبب باقي ماندن بيشتر كاربر در وب سايت شما ميوشد. منوها فقط براي انتقال استفاده كننده به ديگر نقاط وب سايت شما پباده سازي گرديده اند. مگر قصد شما در لندينگ پيج ارتقاء نرخ تبديل وجود ندارد؟

صحبت انتها
با به كارگيري صحيح از المان هاي اعتماد (نظير تصاوير كيفيت خوب، ايده ها مشتريان، جواب به نياز يوزرها و … ) تا حد قابليت صفحه هاي لندينگ پيج خويش را از شرايط تبليغاتي در بياوريد و باارزش آفريني براي وي، به كليك  بر روي CTA مجاب نمائيد.

تشنه شنيدن نظرها شما در اين زمينه هستيم. با ما تجربيات خويش را دراين باره دربين بگذاريد. همينطور سوالهاي خويش را در قسمت ايده ها با ما دربين بگذاريد.

برچسب: سئو سايت،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۷ دى ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۳۱:۰۵ توسط:مهمان نواز موضوع:

ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :