حرفه اي ترين مقالات سئو حرفه اي ترين مقالات سئو .

حرفه اي ترين مقالات سئو

يك مقدمه مختصر در مورد دسته بندي لينك محلي SEO


در بهينه سازي محلي ، دسته بندي پيوندهاي مختلفي وجود داراست  سئو سايت كه نمايه لينك و پيوند بهينه سازي محلي باكيفيت را تشكيل ميدهد. اين دربرگيرنده:

وبسايت هاي استنادي / NAP.
تارنما هاي فهرست محلي.
وب سايت هاي محلي مرتبط با صنعت.
وبسايت هاي محلي سهم دار
تارنما هاي اتاق بازرگاني محلي.
وب سايت هاي مجله هاي محلي.
تارنما هاي استنادي / NAP
اين سايتها جايي ميباشد كه شما تارنما پول خويش را در آنجا قرار مي دهيد تا حضور جستجوي محلي خويش را ارتقا دهد.

اين تارنما هاي استنادي معمولاً NAP متمركز مي‌باشند.

NAP به چه معناست؟ اين به معناي اسم ، نشاني و شماره تلفن شغل ها شماست كه مي‌خواهيد در‌اين تارنما ها نشان داده گردد.

كوشش اين وبسايت هاي نقل قسم ارتقا حضور استنادي / NAP شما در Google ميباشد.

تارنما هاي فهرست محلي
در مرحله بعدي ، توصيه ميشود كه روي فهرست محلي تحت عنوان دسته بندي پيوندهاي همگاني تمركز فرماييد.

ساخت و ساز اين فهرست هاي محلي به شما امداد مي نمايد تا اقتدار لينك تارنما خويش را براي جستجوي محلي ارتقا دهيد.

وبسايت هاي محلي مربوط به صنعت
در رابطه هر تارنما محلي كه ممكن ميباشد مجال لينك و پيوند محلي را ارائه دهد ، تصور كنيد ، به عنوان مثال:

مجله ها.
مدرسه ها
دانشكده ها.
انجمن هاي دولتي
اين وب سايت هاي محلي مرتبط با صنعت معمولاً به ارتقاء قابل توجهي در نمايه لينك و پيوند محلي شما ياري مي نمايند و معمولاً به اضافه كردن قدرت و اختصاصي بودن اجرو پاداش Google ياري مي نمايند.

تارنما هاي سهيم محلي
اين سايتها معمولاً شركاي محلي تجارت مي‌باشند.

Google مبادله بيشتراز حد لينك و پيوند را ممنوع نموده است ، البته امداد دريافت كردن از شركاي تجاري خويش براي دستيابي به پيوندها به طور محلي چيز بدي وجود ندارد.

شما تنها نمي‌خواهيد مبادله لينك و پيوند را بيشتراز حد در برنامه اي براي ويرايش درجه كاغذ انجام دهيد.

تشخيص اينكه چه چيزي بيشتراز حد به حساب مي‌آيد بحران برانگيز ميباشد ، ولي دستيابي به آن با تست صحيح قابليت و امكان پذير ميباشد.

تكامل تغييرات الگوريتم محلي Google
از به عبارتي روزهاي ابتدايي ، گوگل مرتباً الگوريتم هاي خويش را آپ ديت مي نمايد.

در اينجا يك سري بروزرساني ا با هم مرور مي‌كنيم  كه تكرار فعلي الگوريتم جستجوي محلي Google را صورت داده اند كه در  بدون نقص بروزرساني هاي الگوريتم هاي گوگل هم مي‌توانيد آن‌ها را ملاحظه كنيد :

۱ مه ۲۰۰۷: جستجوي جهاني
در سال ۲۰۰۷ ، الگوريتم كلي گوگل – خير صرفا محلي – آپديت شد.

عامل اينكه اين آيتم در اينجا گنجانده شده‌است ، به جهت تأثير شايان توجه آن در بهينه سازي محلي ميباشد.

اين يك بروزرساني الگوريتم عادي نبود. در قبال ، Google حاصل جستجوي استاندارد را گرفت و همگي آن‌ها‌را با مواقعي مانند كليپ ، محلي ، تصاوير ، خبر‌ها و همينطور بقيه مورد ها عمودي مخلوط كرد.

اين تغيير تحول كاملا و به طور كاملً منظره جستجوگرها را براي مدام تغيير و تحول اعطا كرد و SERP 10 نامحدود سابق رسما مرده بود.

۱ آوريل ۲۰۱۰: Google Places
در حالي كه صفحه هاي جاي ها در ماه سپتامبر ۲۰۰۹ منتشر و خارج رانده مي شدند ، اصولا بخشي از Google Maps بوده اند.

اين فعال سازي دوباره برند تجاري Google Local Business بود ، صفحه ها جاي ها را با SERP محلي تلفيق كرد و آيتم هاي تبليغات محلي را در بين بخش اعظمي از خصوصيت هاي ديگر اضافه كرد.شايد اين پست هم برايتان ديدني باشد :   الكسا داده ها ترافيك اينترنت سايتها را چه گونه گردآوري مي نمايد ؟

برچسب: سئو سايت،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۴ دى ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۲۸:۲۲ توسط:مهمان نواز موضوع:

ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :