حرفه اي ترين مقالات سئو حرفه اي ترين مقالات سئو .

حرفه اي ترين مقالات سئو

سه ويژگي جستجوي صوتي


سه خصوصيت جستجوي صوتي
- جستجوهاي صوتي از كلمه ها خودماني به كار گيري ميكنند سئو سايت  و طولاني خيس ميباشند.
زماني از كامپيوتر براي كاوش به كار گيري مي‌كنيم از لغات كوتاه استعمال مي‌كنيم به اين دليل‌كه منجر صرفه جويي در توا‌ن جسمي مي‌گردد. روي موبايل جستجوصوتي يك مكالمه با مشاوري مجازي ميباشد.
هوش تصنعي توان موتورهاي جستجوي صوتي ميباشد و با هر مكالمه رند خيس مي‌گردد. زماني توي كامپيوتر دنبال يك رستوران مي گرديد شما عبارت "شايسته ترين رستوران در اصفهان كجاست؟ " را سرچ مي‌كنيد اين يك لهجه كامپيوتري ميباشد.
البته با به كارگيري از گوگل ويس احتمالا مي‌پرسيد "كدوم رستوران شرايط فعلي خوراك داره؟" پرسيدن اين نوع سوال هاي هر ساله رو به ارتقاء ميباشد.
 اين خطا را نكنيد كه براي seo جستجوي صوتي از لغات كليدي بلند در محتواي خويش استعمال فرماييد. ويس سرچ بيشتر دربرگيرنده جملا‌ت سوالي ميباشد.


-چطور از جستجوي صوتي به كار گيري كنيم؟
شما بايستي به‌اين تصور كنيد كه كاربرانتان چه‌طور در باب صنعت، توليدات و سرويس ها شما كلام ميكنند. براي سئو جستجوي صوتي در آستانه استعمال از ابزار Answer the Public را بهتون توصيه ميدم.
هنگامي يك كلمه و واژه كليدي وارد مي‌كنيد بهتون چند پرسش ارائه مي‌دهد.
اين نتيجه ها كلمه و واژه كليدي "پرواز" ميباشد.


اين NLP ها داده ها متعددي را به ما ارائه مي‌دهند. مي توانيد يك ايده از ذهن مشتري بدست بياوريد و آن را با قيف بازاريابي خويش همخوان فرماييد.
ابزارهاي ديگه اي كه مي‌توانيد براي عبارت طبيعي لهجه (NLP) از آنان به كار گيري نمائيد Question Samurai و StoryBase ميباشد.
شما مقصود استفاده كننده را با اعتنا به سوالي كه مي پرسند ادراك خواهيد كرد. "چه كسي" و "چه چيزي" نشان مي‌دهد استفاده كننده در مرحله گردآوري داده ها ميباشد. در حالتي كه مي پرسند "كجا " يعني فراهم خريد مي‌باشند.


 22% از سوال هاي صوتي راجع‌به محتواي محلي ميباشد
در سال 2016 نشان داده شد ،22% از عموم براي كشف كردن داده ها درباره‌ي كسب و شغل هاي محلي از ويس سرچ استعمال ميكنند. اين قابل فهم و شعور ميباشد به اين دليل كه عموم تلفن همراه خودشون را در درحال حاضر تكان استعمال ميكنند.

جستجوهاي "مجاورت اينجانب " بيش 130% ارتقا پيدا كرده اند.
هيچ ميدانستيد روزمره 50% از جستجوها منجر به كار گيري از كسب و امور شده‌است؟
با اعتنا به اينكه يوزرها به طور محلي با موبايل كاوش ميكنند شما بايستي لغت ها كليدي را صحيح تعيين فرماييد.
شما مي توانيد با به كارگيري از اين لغت ها كليدي در استراتژي هاي بهينه سازي تحت تجارت برنده تري داشته باشيد :

- استعمال از اصطلاحاتي كه عموم براي محله شما استعمال ميكنند

- به كار گيري از "مجاورت اينجانب" در تايتل تگ ها، توضيحات متا، پيوند هاي داخلي و كلمه ها لينك و پيوند گرديده

- جاي هاي جالب مجاورت دفتر شما

- عنوان ها شركت هاي محلي كه مرتبط با تجارت شما مي‌باشد

- مخاطب سود سريع مي خواهد 
مقصود اساسي سوال هاي صوتي به دستيار فردي برميگردد. نوجوان ها و بزرگسالان از ويس سرچ بيشتر براي مسير يابي و زنگ زدن به كار گيري ميكنند.

حتي موقع كسب داده ها در باب كسب و شغل هاي محلي از مخاطب انتظار نداشته باشيد كه به وبسايت شما راز بزنند.
آن ها هنگام جستجوي سرويس ها يك شغل محلي قصد مشخصي دارا‌هستند. فرض نمائيد به كوتاهي موي احتياج دارا هستند.
گوگل داده ها نزديكترين آرايشگاه به شخص، نشاني ، مقطع بندي و ايده ها يوزرها را براي استفاده كننده كاوش گر ارائه مي دهد.


با اعتنا بدين داده ها استفاده كننده تصميم مي گيرد كه به كداميك از اين آرايشگاه ها زنگ بزند.
البته راجع‌به سوالهاي اطلاعاتي مخاطب يك پاسخ ظريف مي خواهد. مثل "نيل پتال چه كسي است؟"

 كسب و فعاليت شما مي بايست چندين ايده ها مثبت داشته باشد. همينطور مدام حواستان به بروز رساني ساعتها كار، داده ها تماس، نشاني و .... باشد.

برچسب: سئو سايت،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۲ آبان ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۵۹:۲۰ توسط:مهمان نواز موضوع:

ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :