حرفه اي ترين مقالات سئو حرفه اي ترين مقالات سئو .

حرفه اي ترين مقالات سئو

محتوا چيست؟


محتوا چه چيزي است؟
اين يادگرفتن بدون نقص ترين نوشته ي علمي براي آشنايي محتوا سئو سايت (بيشتر با رويت كرد محتواي آنلاين) ميباشد. در حالتي‌كه در ادامه تعريف و تمجيد جامعي براي محتوا چه ميباشد مي‌باشيد، مي بايست به شما بگوييم كه همچين تعريفي نيست؛ محتوا، اطلاعاتي ميباشد كه دربردارنده پيامي براي استفاده كننده ميباشد. اين داده ها مي‌تواند فرم و صورت هاي گوناگوني داشته باشد و مفاهيم بي شماري را دربر بگيرد كه پيرو به طور كامل تشريح مي‌كنيم ولي به عنوان مثال: يك تنديس يا اين كه نگارگري، محتوايي ميباشد كه خالق ي آن براي رساندن مفهومي خاص، عملكرد كرده تا هم با نوع و مدل نگارگري و هم با گزينش رنگ ها آن معني را به استفاده كننده برساند.

هر متن، تصوير يا اين كه صدايي، مي‌تواند محتوايي باشد كه در بردارنده پيام خاصي ميباشد و براي مخاطبان متبوع ما پباده سازي شده‌است. اينكه براي رساندن پيام، بايستي از چه محتوايي استعمال كنيم، و چطور بايستي محتوا را ساخت و ساز كنيم، بستگي به فاكتور هاي متعددي داراست. چندين آيتم از مهمترين فاكتور ها كه مي بايست ارزيابي شوند عبارتند از:

جمع آوري زمينه و اطلاعاتي كه بايستي در قالب محتوا و غذا به كاربر دهيم
مقصود از ساخت‌و‌ساز اين محتوا
آشنايي كاربر
صورت محتوا
شبكه ها و منش هايي كه مي‌خواهيم از آن طرز، محتوا را عرضه كنيم.
كليد برقراري ارتباطات برد آميز با كاربر، شناسايي و seo فاكتور هاي بالاست. به دنبال، ميخواهيم شمارا با اين فاكتور ها و گزينش درست هركدام از آنان آشنا كنيم. با ما يار باشيد..

داده ها نخستين محتوا چه است؟
در گام اوليه مي بايست از خودتان بپرسيد چه نظرات و مفاهيمي را ميخواهيد به مخاطبان ارائه فرمائيد؟ براي مثال براي تجديد بنا يك صحنه مبارزه تاريخي، مي قدرت از نگارگري بهره مند شد و يا اين كه آن را در قالب متن يا اين كه شعر هاي حماسي تعريف كرد. يا اين كه براي داده ها پزشكي، مي اقتدار از تصاوير، كليپ ها و متن استفاده نمود. براي بهتر شرح دادن محتواي آشپزي، به كار گيري از فيلم و كليپ شايسته ترين مورد ميباشد. و…

بايستي براي هر اطلاعاتي كه ميخواهيد منتشر فرماييد، شايسته ترين رويه هاي انتقال معنا را در لحاظ بگيريد و مطمئن گرديد كه محتواي انتخابي شما، جزئيات اساسي ( كه مشتمل بر شواهد و مدارك داراي اعتبار، توضيحات، نمونه ها و … مي‌شوند) را تماما به مخاطبانتان معرفي مي نمايد. براي تعريف بعضا از مفاهيم، مايحتاج ميباشد كه محتواي ايجاد گرديده ما خلاصه باشد و در بعضي ديگر، محتوا مي بايست حاوي كليه جزئيات ظريف باشد. در شرايطي‌كه چنين نباشد، استفاده كننده براي توشه دوم به سراغ شما نمي آيد زيرا دانسته كه نمي تواند آنطور كه مي بايست به معلوماتش بيفزايد.

مقصود محتوا چه چيزي است؟
از خودتان بپرسيد كه چرا داريد اين فعاليت را مي‌كنيد؟ انتظار داريد كاربر شما به چه چيزي انديشه نمايد يا اين كه چه كاري را انجام دهد يا اين كه تجربه نمايد؟ هنگامي مي‌توانيد در ساخت محتوا به فيض حقيقي برسيد كه بدانيد هدفتان چه چيزي است و در به عبارتي راستا سعي فرمائيد.

در صورتي مقصود خاصي نداشته باشيد و جسته و گريخته به جلو برويد، مخاطبانتان را سردرگم مي‌كنيد. اكثر عموم ترجيح مي‌دهند در هر حوزه، تنها يك منبع جامع و بدون نقص را دنبال نمايند. از جمله براي حافظه تصاحب كردن آشپزي، در ادامه يك تارنما يا اين كه شبكه كه تنها در اين باره مطالب آموزشي ايجاد مي نمايند ميروند زيرا مطمئن ميباشند كه مولف آن، غرض مشخصي داراست و براي ساخت‌و‌ساز محتواي خاصي، وقت و انرژي صرف مي نمايد.

تعريف‌و‌تمجيد غرض براي خودتان، منجر مي‌گردد محتوايي كه ساخت و ساز ميكنيد انسجام و يكپارچگي داشته باشد و مخاطباني كه در‌پي محتواي شما مي‌باشند را ريلكس خيس جذب فرماييد.

 


كاربر محتوا رو صحيح بشناس

استفاده كننده محتوا
درين مرحله مي بايست از خودتان بپرسيد كه استفاده كننده محتواي شما چه اشخاصي مي باشند؟ هر مخاطبي صورت محتواي خاص خودش را داراست. به صورت نمونه، در حالتي‌كه ميخواهيد محتواي پزشكي ايجاد فرمائيد، مي بايست بدانيد كه مخاطبانتان بيماراني مي‌باشند كه در ادامه پي بردن بيماري و رويه هاي درمانشان مي‌باشند و يا اين كه افرادي ميباشند كه علائم خاصي در خودشان مشاهده كردند و مي‌خواهند بدانند به چه بيماري هايي در گير مي باشند. بدين ترتيب، با اين داده ها، محتواي توليدي شما در سوي توضيح هر چه بيشتر بيماري ها و علائم آن‌ها خواهد بود و كارايي خواهيد كرد تا مكان ممكن كل جزئيات را با استعمال از متن و تصاوير و ويديو موي به گيسو شرح دهيد.

از طرف ديگر، خردسالان بيشتر از محتواهاي تصويري و ويدئويي لذت مي‌برند و يا اين كه بزرگسالاني كه پيرو پاسخ پرسش خودشان ميباشند، محتواي متني را ترجيح ميدهند.

براين اساس، مجموعه سني، جنسيت و تحصيلات مخاطبانتان را معلوم نماييد و هدف ها آنان از بازديد محتواي خودتان و نگراني ها و سؤالاتشان را در يك ليست بنويسيد. اين فعاليت به شما در ساخت‌و‌ساز محتواي ديدني و اثر گذار ياري متعددي مي نمايد.

شبكه
چه طور ميخواهيد محتوايتان را به مخاطبانتان معرفي نمائيد؟ در شرايطي كه مخاطبانتان در Linkedin عضو ميباشند، محتوا را در چهره بوك منتشر نكنيد. براي اين عمل بهتر ميباشد كل شبكه هاي ارتباطي كه مخاطبان شما به آنان دسترسي دارا‌هستند را معلوم نماييد.

به صورت نمونه، براي محتواي آشپزي، اينستاگرام آيتم قابل قبولي ميباشد چون عكس و ويديو را تماما پشتيباني مي نمايد و در آن جا ميتوانيد با به كارگيري از هشتگ، دوستداران به آشپزي را پيدا نمائيد.

مشخص و معلوم كردن شبكه ها و رسانه هاي ارتباطي، تاثير مهمي در معرفي شما و جذب مخاطبانتان دارااست.

فرم وشكل محتوا
در غايت چه‌طور مي‌خواهيد با مخاطبانتان ارتباطات برقرار نماييد؟ اين آيتم معمولا بعداز معلوم شدن شبكه ارتباطي گزينه مشاجره قرار ميگيرد؛ چون تا حد بسيار متعددي بستگي بدين داراست كه شبكه ارتباطي كه گزينش مي‌كنيد، چه محتواهايي را پشتيباني مي نمايد. همينطور هر رسانه ممكن ميباشد كه در نوع و اندازه محتوا، محدوديت هايي داشته باشد.

با اعتنا به‌اين مسئله، بايستي كوشش نمائيد محتواي تان شايسته ترين صورت ممكن و بيشترين واحد سنجش انتقال مفاهيم را داشته باشد تا مخاطبانتان فارغ از هيچ مشكلي، با معني آن آشنا شوند.

حقيقت يه سئوال كه مدام مطرح ميشه:

محتواي طولاني يا اين كه محتواي كوتاه؟
پاسخ: محتوايي كه مخاطب نياز داره ، پس گهگاه براي بعضا موضوعات طولاني و براي برخي كوتاهر

برچسب: سئو سايت،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۲ مهر ۱۳۹۹ساعت: ۰۲:۳۵:۵۶ توسط:مهمان نواز موضوع:

ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :