حرفه اي ترين مقالات سئو حرفه اي ترين مقالات سئو .

حرفه اي ترين مقالات سئو

Keyword Stuffing بيشتر در كجاها استفاده مي شود


Keyword Stuffing بيشتر در كجاها به كارگيري مي‌شد؟
استعمال بيشتراز حد از عبارات كليدي به طرز هاي مختلفي انجام مي‌شد. سئو سايت يكي معمول ترين به كارگيري هايي كه از اين تكنيك مي‌شد در محتوا بود. يعني تكرار بيش تر از اندازه از واژه كليدي در محتواي باطن برگه! اما دقيقا همين آيتم به كار گيري از اين شيوه آزار دهنده بود.

در واقع استعمال بيشتراز حد و غير طبيعي از واژه و كلمه كليدي در ورقه سبب ميشد محتواي ورقه از شرايط طبيعي بودنش بيرون خواهد شد و براي خواننده هم محتوايي بي كيفيت گردد.

يك كدام از ديگه از طريق هاي به كار گيري از Keyword Stuffing در عنا وين صفحه ها بود. يعني در تيتر شيت همت مي‌شد واژه كليدي تعدادي توشه تكرار خواهد شد. در‌اين‌صورت بود كه تيتر كاغذ به يك تيتر تصنعي و مصنوعي و كسل كننده تبديل ميشد.

تكرار بيشتراز حد كلمه و واژه كليدي در توضيحات ورقه يا اين كه به عبارتي Description هم مشاهده ميشد. كه در‌اين طريق هم كلمه ها كليدي پي درپي و با يك ويرگول از هم جداگانه مي شدند. در‌اين حالت هم هيچ جذابيتي در توضيحات نوشته چشم نميشد!

ولي اين مشكلات ديگر در بهينه سازي پاسخ نمي دهد! يعني در حالتي‌كه شما در تيتر كاغذ يا اين كه توضيحات بيشتراز يك توشه عينا از واژه كليدي غرض خويش به كار گيري نمائيد بي تاثير خواهد بود. پيشنهاد مي شود تنها يك توشه دقيقا از واژه و كلمه كليدي خويش در تيتر يا اين كه توضيحات متا در ورقه خويش به كارگيري نمائيد.

مدام در تيتر و به ويژه در توضيحات متاي ورقه بايستي يك توشه از واژه و كلمه كليدي به همپا لغات كليدي هم خانواده و مترادف استعمال شود. همينطور جالب بودن تيتر و متاي نوشته هم بسيار اصلي خواهد بود.

ولي روشي كه در Keyword Stuffing خيلي خطرناك است و سبب ساز جريمه شدن خيلي از وب سايت ها شده‌است استعمال بيشتراز حد از واژه كليدي به ياور لينك و پيوند در محتواي ورقه ميباشد.

يعني واژه كليدي مد حيث علاوه بر يكسري توشه تكرار شدنش به يك كاغذ خاص نيز پيوند شده‌است. از جمله واژه “كسب و عمل اينترنتي” به برگه نخستين وب سايت لينك و پيوند شده‌است و افزون بر آن تعدادي توشه در شيت تكرار شده‌است.

به جثارت ميگويم اين طريق خطرناك ترين طريق در Keyword Stuffing ميباشد و صد در صد سبب پنالتي شدن تارنما در كلمه و واژه كليدي غرض مي‌گردد. هيچوقت بيش تر از 2 يا اين كه غايت 3 توشه يك كلمه و واژه كليدي را در شيت به يك ورقه خاص لينك و پيوند ندهيد!

توصيه مي‌كنم نوشته‌علمي 10 طرز معمولي البته عالي براي ارتقاء سكو وب سايت در گوگل را بخوانيد.

 

چه‌گونه از تكرار بيشتراز حد كلمه و واژه كليدي به كارگيري نكنيم؟
شايسته ترين روش براي اينكه روي واژه كليدي مقصود تمركز نكنيد و به اصطلاح كاغذ گزينه نظرتان را براي گوگل باصرفه نكنيد اين ميباشد كه دقيقا براي مخاطبان تان بنويسيد. استعمال غير طبيعي از واژه كليدي محتواي شمارا زشت مي نمايد و مخاطب رقبتي به تلاوت آن ندارد!

خيلي از وب سايت ها مي باشند كه از اين طريق استعمال مي نمايند و مقالاتي را ساخت و ساز مي نمايند كه جز گوگل هيچ كس به آنان عشق و علاقه اي ندارد! آنها صرفا به تامل كسب شايسته ترين جايگاه و جذب ترافيك بيشتر ميباشند. شما اينطور نباشيد.

در‌صورتي‌كه ميخواهيد هنگام ساخت‌و‌ساز محتوا از تكرار بيش تر از حد واژه كليدي رهايي يابيد سفارش ميكنم بيشتر به مضمون‌ قضيه تان بپردازيد. يعني با به كار گيري از عبارات كليدي هم خانواده و مترادف و همينطور پرداختن به پيرامون قضيه اساسي تان و هر چيزي كه به آن مربوط ميشود كوشش نماييد نوشته ي علمي اي جامع بنويسيد.

اين شايسته ترين طريق براي ساخت و ساز محتوايي ميباشد كه هم براي مخاطبان تان كاربردي باشد و هم گوگل از آن خوشش بيايد.

اينك گوگل با الگوريتم رنك برين خويش همت مي نمايد فارغ از دقت به واژه كليدي تكرار گرديده در كاغذ معني آن را فهم نمايد و شايسته ترين فيض را به كاربراني كه قضيه شمارا جست و جو مي نمايند نشان دهد.

برچسب: سئو سايت،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۶ مهر ۱۳۹۹ساعت: ۰۳:۱۰:۱۴ توسط:مهمان نواز موضوع:

ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :