حرفه اي ترين مقالات سئو حرفه اي ترين مقالات سئو .

حرفه اي ترين مقالات سئو

كليك هاي نامعتبر يا invalid clicks در گوگل ادز چيست؟


همانگونه كه از اسم آن مشخص و معلوم ميباشد كليك هاي نامعتبر يا اين كه invalid clicks كه در برخي موردها به كليك هاي تكراري نيز داراي اسم و رسم مي باشند   سئو سايت  در گوگل ادز به كليك‌هايي گفته مي‌‌‌‌خواهد شد كه مخاطب بيش تر از يك‌توشه بر روي اطلاع رساني شما كليك نموده باشد.

فهرست اين نوشته‌علمي ( با كليك روي هر تيتر به آن نصيب منتقل مي‌شويد)  نهفته 
Invalid clicks ها چه گونه بوسيله گوگل شناسايي مي گردند؟
به چه شكل ميتوانم كليك هاي نامعتبر را در اكانت گوگل ادز خويش ببينم؟
آيا گوگل ميتواند همه كليك هاي تكراري رو تشخيص دهد؟
طريق دوري از كليك هاي تكراري (invalid click) در گوگل ادز
دسته اوليه: محدوديت در باطن كمپين
دسته دوم: محدوديت در بيرون از كمپين
توده بندي
سوال ها متداول
invalid clicks چه ميباشد؟
Invalid clicks ها چه گونه بوسيله گوگل شناسايي ميشوند؟
چه گونه ميتوانم كليك هاي نامعتبر را در اكانت گوگل ادز خويش ببينم؟
آيا گوگل قادر است همگي كليك هاي تكراري رو تشخيص دهد؟
در‌صورتي‌كه از مشتريان كهن گوگل‌ادز باشيد احتمالا با عبارت “كليك‌هاي تكراري” شناخت داريد. اكران تعداد بالاي كليك‌ها در رديف invalid clicks ميتواند ترسناك و سرگردان كننده به لحاظ رسد.

در صورتيكه بطور آراسته كمپين شما كليك‌هاي تكراري اخذ مي نمايد به احتمال زياد رقيبان سبب ساز آن ميباشند. رايج‌‌ترين مثال‌هاي اخذ كليك نامعتبر عبارتند از:

كليك بر روي تبليغ بوسيله ربات‌هاي مزاحم
كليك‌هاي مكرر بوسيله شخص بر روي اطلاع رساني
كليك‌هاي تصادفي يوزرها
مشخص و معلوم ميباشد كه هيچ كس عشق و علاقه اي به اخذ كليك‌هاي ذكرشده ندارد، و در شكل تكرار آن تمايلي به انجام تبليغات دوباره نخواهد داشت به همين خيال گوگل سيستم شناسايي كليك‌هاي تكراري را، فعال سازي كرد.

Invalid clicks ها چه‌طور به وسيله گوگل شناسايي مي شوند؟
آنچه كه معلوم ميباشد گوگل ادز دارنده يك سيستم بسيار توسعه يافته براي شناسايي كليك‌هاي نامعتبر ميباشد كه با به كار گيري از آن قادر است همگي كليك‌ها را تجزيه و نظارت نمايد. جزئيات آن به طور صريح معين وجود ندارد البته به لحاظ مي رسد گوگل در شناسايي كليك‌هاي تكراري عواملي مانند شناسه لينك و پيوند، IP مخاطب، شناسه ديوايس استفاده كننده و دوران بازه زماني تعداد كليك‌ها را در حيث ميگيرد.



چه طور مي‌توانم كليك هاي نامعتبر را در اكانت گوگل ادز خويش ببينم؟
رديف invalid clicks در كمپين بصورت پيش فرض نيست و شما مي بايست طبق فراگيري ذيل اين رديف را به كمپين خويش اضافه فرمائيد.

براي اين عمل مانند تصوير پايين بر روي Columns  كليك كرده و Modify Columns را گزينش نماييد.



در پنجره تازه تب Performance را گزينش كرده و تيك invalid clicks را شبيه تصوير پايين بزنيد و Apply فرماييد.



 

درنهايت رديف invalid clicks به رديف‌هاي كمپين اضافه مي‌شود و شما ميتوانيد تعداد كليك‌هاي تكراري كمپين خويش را ملاحظه كنيد.

نكته: افزودن رديف invalid clicks فقط در سطح كمپين امكانپذير ميباشد.

آيا گوگل ميتواند همه كليك هاي تكراري رو تشخيص دهد؟
خب متاسفانه نه. حتي سيستم كاركشته گوگل نيز در برخي مورد ها مبتلا غلط گرديده و نمي‌تواند تعداد ظريف كليك‌هاي تكراري را به صدق شناسايي نمايد. ادله آن نمايد بودن كوشش الگوريتم گوگل براي تشخيص ميباشد. اين كندي وقتي خلل‌ساز گردد كه تبليغ به انگيزه دارايي تحت متوقف گرديده و دوران وقتي مورد نياز باشد كه اعتبار مستعمل به حساب برگردد.

در حالتي‌كه شم ميكنيد كليك‌هاي فيك كمپين بيش تر از مقدار تشخيص داده گرديده بوسيله گوگل ميباشد ميتوانيد از روش كامل شدن فرم عيب يابي كليك هاي نامعتبر درخواست خويش را جهت آناليز به گوگل ارسال نماييد. اما با دقت به تجربه فردي كارشناسان ما، اقبال رجوع و برگشت اعتبار به حساب درين نحوه بسيار معدود ميباشد زيرا گوگل از شما مداركي براي ثابت درخواست ميخواهد كه شايد حاذق به تهيه و تنظيم آنان نباشيد.

طرز دوري از كليك هاي تكراري (invalid click) در گوگل ادز
نحوه‌هاي مختلفي براي كاهش كليك‌هاي فيك و تكراري وجود دارااست كه ما آن ها را به دو دسته تقسيم كرده‌ايم.

دسته اوليه: محدوديت در درون كمپين
محدود كردن كشورهاي غيرهدف : در حالتي‌كه تعداد كليك‌هاي دريافتي كمپين از كشورهايي كه متبوع شما نيستند، به شيوه مشكوكي ارتقا يافته ميباشد بلافاصله نسبت به محدود كردن آن‌ها مبادرت نمائيد.

محدوديت در قسمت ديوايس‌ها: با اعتنا به اينكه اشخاص مزاحم براي اين‌عمل از pcها به كارگيري مي نمايند محدوديت اكران براي ديوايس‌ها مي‌تواند تا حدي به شما ياري دهد.

محاسبه قسمت Demographics و محدوديت اكران براي سن و جنسيتي كه دارنده كليك بالا و نرخ تبديل ذيل ميباشند.

سفارش ميكنيم در‌حالتي كه در رابطه نرخ تبديل اطلاعاتي نداريم به نوشته ي علمي آن در تحت مراجعه‌نماييد:

Conversion Rate يا اين كه نرخ تبديل چه ميباشد ؟ و ۳ طريق seo آن



افزودن ipهاي مشكوك به نصيب ip exclude در پيكربندي كمپين: چنانچه به ليست ipهاي وارداتي به تارنما دسترسي داريد، مانند تصاوير پايين آن‌ها را مسدود فرمائيد.

قدم اوليه:

بعد از تعيين كمپبن متبوع خويش، در نصيب setting بر روي لينك و پيوند Additional Setting كليك نماييد.



قدم دوم:

همانگونه كه در تصوير تحت مشاهده مي‌كنيد به انتهاي اين شيت برويد.



قدم سوم:

پيكربندي را مطابق با تصوير تحت انجام دهيد.



دسته دوم: محدوديت در بيرون از كمپين
استعمال از پلاگين‌هاي شناسايي ip مثل wp statistics در وب سايت
درخواست ليست ipهاي وارداتي به تارنما از پشتيباني هاستينگ
به كارگيري از وب سايت‌هاي تشخيص ip مانند:
Clickcease.com
Clicky.com
Ppcprotect.com
توده بندي
كليك‌هاي فيك و آزاردهنده ميتواند منجر ساخت خلل در طريق اجراي كمپين گرديده و تبليغات شما خروجي قابل قبولي نداشته باشد. محاسبه مداوم كوشش كمپين و خودداري از اخذ كليك هاي مزاحم، مي تواند منجر صرفه جويي در حين و هزينه‌هاي تبليغاتي شما خواهد شد.

برچسب: سئو سايت،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۹ آبان ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۰۱:۴۴ توسط:مهمان نواز موضوع:

استفاده از تصاوير جذاب براي محتوا سايت


استعمال از تصاوير ديدني براي محتوا تارنما
تصاوير به راحتي ميتوانند  سئو سايت محتوا وبسايت شما‌را تقويت كرده يا اين كه تخريب نمايند كه‌اين گزينه بستگي به گزينش شما داراست. حتي درصورتي كه محتوا وب سايت شما به شايسته ترين نحو ممكنن درج شده باشد، گشوده هم فارغ از اينكه  تصاوير ديدني و منحصر داشته باشد، تاثيري در فرآيند جذب كاربرد به وبسايت نخواهد داشت.

تصاوير در صورتيكه به صحت گزينش شوند، به متن محتوا وبسايت شما روح مي‌بخشند. البته با اين درحال حاضر برخي از صاحبان وبسايت هاي گوناگون، در گزينش تصاوير وبسايت توجه كافي ندارند. ارزان ترين راه‌حل براي عده اي كه قصد هزينه كردن در موضوع تصاوير وبسايت خويش را ندارند، استعمال از ابزارهاي گوناگون، به عنوان مثال Canva، هست. با به كار گيري از اين ابزارها مي‌توانيد تصاوير متعدد و منحصربه‌فرد به شخصي براي محتواي خويش بسازيد.

در حالتي‌كه مورد ها روايت شده را به نيكي انجام دهيد، مطمئن باشيد كه در سكو بندي گوگل، رنك بسيار بالايي را اخذ خواهيد كرد. آنگاه مي بايست براي بيشتر چشم شدن و شل خيس در دسترس قرار به دست آوردن تصاوير، از ابزار فوق العاده اي به نام بهينه سازي تارنما به كارگيري فرماييد.

4- تاثير تحقيق عبارات كليدي در seo محتوا وب سايت
در شرايطي كه مي‌خواهيد در SERP ها مرتبه خير از گوگل اخذ نماييد، مي بايست عمل هايي براي تحقيق لغت ها كليدي انجام دهيد. در واقع، شايسته ترين عمل پيش از تايپ كردن هرگونه محتوايي، همين تحقيق عبارات كليدي ميباشد كه بايستي انجام دهيد. ترافيك طبيعي هرگز به طور اتومات جذب تارنما شما نمي‌شود؛ فقط درصورتي كه اين واقعه مي افتد كه محتوا وبسايت شما مشتمل بر شيوه حلي براي سوال و جواب هايي ميباشد كه ماهانه يوزرها گوگل با جستجوهاي خويش انجام ميدهند.

ابزارهاي بسيار متعددي براي ياري به شما دراين مورد وجود دارااست. SEMrush Keyword Magic tool يكي شايسته ترين مورد هايي ميباشد كه ميتوانيد كه به آن مراجعه كرده و مسائل بسيار مهمي را در رابطه لغت ها كليدي محتوا تارنما خويش، به دست بياوريد. شما مي‌توانيد با استعمال از اين ابزار، حالت لغات كليدي مختلفي را نظارت كرده و واحد سنجش طاقت فرسا ارتقاء درجه در نتيجه ها كاوش گوگل براي آن كلمه ها كليدي را نيز ميتوانيد ملاحظه كنيد.

5- seo متا ديسكريپشن، URL و تيتر محتوا وب سايت
بعداز انجام روند قبلي و جستن لغت ها كليدي مطلوب، به طبع مي بايست اطمينان نتيجه ها فرماييد كه‌اين كلمات، در متا ديسكريپشن، URL و تيتر نوشته‌ي علمي شما به طور seo گرديده، قرار گرفته باشد. نكته مهمي كه بايستي دراين باره به حافظه داشته باشيد، اين ميباشد كه متا ديسكريپشن و تيتر نوشته‌ي علمي وبسايت، دربرگيرنده تعداد محدودي كاراكتر ميباشند. بدين ترتيب بايستي مهم‌ترين لغات كليدي مدنظر خويش را در آنها مكان بدهيد.

در اين مورد شما صرفا يك اقبال براي ارتقاء نرخ كليك وبسايت خويش داريد و طبيعتا مي بايست غايت تلاشتان را بكنيد تا در شيت نخستين حاصل كاوش قرار بگيريد. چراكه اكثر يوزرها صرفا براي تارنما هايي كه در ورقه اوليه قرار دارا‌هستند، بها قائل ميگردند. به اين ترتيب تيتر و متا ديسكريپشن سايتتان را بايستي به شايسته ترين صورت ممكن بهينه سازي فرمائيد.

چنانچه كليه مورد ها بالا را به نيكي انجام داده باشيد، گام بزرگي در seo محتوا تارنما خويش برداشته ايد. البته هنوز هم كارهايي وجود داراست كه بايستي انجام دهيد تا محتواي شما بهبود پيدا نمايد.

6- سفارش مطالعه نوشته‌ي‌علمي هاي داراي ارتباط
بعداز اينكه يوزرها وبسايت از مطالعه محتواي شما لذت بردند، بسيار اساسي ميباشد كه با توصيه دادن مطالعه نوشته‌ي علمي هاي ديگر سايتتان كه با اين نوشته‌علمي متبوع در رابطه ميباشند، يوزرها را در وب سايت خويش نگه داريد.

با انجام اين فعاليت، شما مقطع هنگامي كه آنان در سايت شما ميگذرانند را به شدت ارتقا داده و طبيعتا نرخ خروج از وب سايت نيز كاهش چشمگيري پيدا مي نمايد.

در آخر بايستي بگوييم كه تاليف كننده خير و خوبي بودن، به تنهايي براي ارتقاء بازديد وبسايت كفاف نمي دهد. بلكه يك تاليف كننده عالي بايستي بتواند اطلاعاتي كه در‌اين نوشته‌ي‌علمي به آنها اشاره كرديم را به خير در مراحل ايجاد محتوا خويش به فعاليت پيروز شود.

برچسب: سئو سايت،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۷ آبان ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۵۱:۳۰ توسط:مهمان نواز موضوع:

ريدايركت 301


ريدايركت 301 به نحوه غير اخلاقي!
ريدايركت 301

ريدايركت 301 چه مي باشد؟ سئو سايت چطور بر بهينه سازي وبسايت تاثيرگذار ميباشد؟ - آكادمي وبسيما
موردها استعمال و طرز هاي درست براي استفاده آن را توضيح مي دهيم + با نمونه
 يك كدام از طرز‌هاي اثرگذار براي پرهيز از توليد صفحه ها 404 ميباشد. به گونه اي كه در صورتيكه يك شيت از وبسايت شما حذف گرديده باشد، ميتوانيد با به كار گيري از ريدايركت، مخاطب را به كاغذ‌اي هدايت نمائيد كه محتواي جايگزين در آن جاي دارد. ولي متاسفانه اين طريق هم تا جايي گزينه سوءاستفاده قرار گرفت كه يك تكنيك seo كلاه به رنگ سياه از آن به دنيا آمد.
در‌اين طرز صفحاتي از تارنما هاي داراي اعتبار كه رده قابل قبولي در نتيجه ها گوگل كسب كرده اند شناسايي گرديده و در عوض پرداخت پول به كاغذ اي با به عبارتي مسئله در تارنما شما ريدايركت ميگردند. در واقع شما به مكان آنكه دوران ها بازه زماني و انرژي صرف تقويت يك كاغذ نمائيد آن را از سايتي ديگر خريداري مي‌كنيد.

با انجام ريدايركت 301 در واقع تمامي پيوند ها و بها و اعتبار آن كاغذ به كاغذ اي كه در تارنما شما جاي‌دارد انتقال مي يابد.
 

پس لينك و پيوند سازي كلاه سپيد چه است؟!
شايد تا به درحال حاضر شنيده باشيد كه بشر در هر جا باشد، هلاكت به توشه مياورد!

اين پاراگراف خيلي عام حتي‌در دنياي بهينه سازي و سئو تارنما ها هم درست گو ميباشد به نحوي كه مجموع تكنيك هايي كه درين نوشته‌ي‌علمي به شما معرفي كرديم، روزگاري جزو طريق هاي كلاه سپيد در پيوند سازي بودند. ولي متاسفانه با سپري شد بازه زماني بعضي (كه اكثر آنان را مديران وب سايت تشكيل مي‌دادند) به قدري از آ‌ن‌ها به كارگيري كردند كه‌اين تكنيك ها را به شيوه هاي ممنوعه پيوند سازي يا اين كه بهينه سازي كلاه سياه تبديل كردند.

ولي در حالتي‌كه از هركدام از طريق هاي اين نوشته‌ي‌علمي به كارگيري فرمائيد، مي بايست معطل مجازات‌هاي سنگين گوگل باشيد. تنبيه شدن از سوي موتورهاي كاوش تعدادي تراژدي وسيع براي شما به توشه مياورد. ممكن ميباشد منزلت شما در يك يا اين كه چندين شيت با افت شديد مواجه گردد و يا اين كه حتي دامنه شما به طور بي نقص از حاصل گوگل حذف خواهد شد.

شما كه نمي خواهيد روايت تارنما خويش را با يك تراژدي به آخر برسانيد؟ و ولي نميخواهيد كه از بها و تاثير بك پيوند ديده پوشي فرمائيد؟!

پيوند سازي كلاه سپيد يعني به كارگيري صحيح از كل تكنيك هايي كه درخصوص آن‌ها كلام كرديم، اما به صورتيكه گوگل متوجه غرض شما و پروسه اخذ اين لينك و پيوند ها نشود. هيچ يك از اين طريق ها اشتباه نيستند، به كار گيري از آن‌ها هنگامي خطرناك ميباشد كه شما روءيت كرد صحت درباره‌ي طريق كارايي الگوريتم هاي گوگل نداشته باشيد.


براي برد در پيوند سازي مستلزم يك نرم‌افزار وقتي ظريف و ولي استراتژي مطلوب هستيم. چنانچه هر كدام از اين تكنيك ها را در حين مطلوب و با داده ها كافي انجام دهيم مي‌توانند تاثير بالايي بر بهبود seo تارنما داشته باشند. آنچه در‌اين مسير موردنياز ميباشد را در كارخانه فراگيري لينك و پيوند سازي كلاه سپيد به طور بي نقص يادگرفتن مي‌دهيم.

برچسب: سئو سايت،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۵ آبان ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۱۰:۴۵ توسط:مهمان نواز موضوع:

سه ويژگي جستجوي صوتي


سه خصوصيت جستجوي صوتي
- جستجوهاي صوتي از كلمه ها خودماني به كار گيري ميكنند سئو سايت  و طولاني خيس ميباشند.
زماني از كامپيوتر براي كاوش به كار گيري مي‌كنيم از لغات كوتاه استعمال مي‌كنيم به اين دليل‌كه منجر صرفه جويي در توا‌ن جسمي مي‌گردد. روي موبايل جستجوصوتي يك مكالمه با مشاوري مجازي ميباشد.
هوش تصنعي توان موتورهاي جستجوي صوتي ميباشد و با هر مكالمه رند خيس مي‌گردد. زماني توي كامپيوتر دنبال يك رستوران مي گرديد شما عبارت "شايسته ترين رستوران در اصفهان كجاست؟ " را سرچ مي‌كنيد اين يك لهجه كامپيوتري ميباشد.
البته با به كارگيري از گوگل ويس احتمالا مي‌پرسيد "كدوم رستوران شرايط فعلي خوراك داره؟" پرسيدن اين نوع سوال هاي هر ساله رو به ارتقاء ميباشد.
 اين خطا را نكنيد كه براي seo جستجوي صوتي از لغات كليدي بلند در محتواي خويش استعمال فرماييد. ويس سرچ بيشتر دربرگيرنده جملا‌ت سوالي ميباشد.


-چطور از جستجوي صوتي به كار گيري كنيم؟
شما بايستي به‌اين تصور كنيد كه كاربرانتان چه‌طور در باب صنعت، توليدات و سرويس ها شما كلام ميكنند. براي سئو جستجوي صوتي در آستانه استعمال از ابزار Answer the Public را بهتون توصيه ميدم.
هنگامي يك كلمه و واژه كليدي وارد مي‌كنيد بهتون چند پرسش ارائه مي‌دهد.
اين نتيجه ها كلمه و واژه كليدي "پرواز" ميباشد.


اين NLP ها داده ها متعددي را به ما ارائه مي‌دهند. مي توانيد يك ايده از ذهن مشتري بدست بياوريد و آن را با قيف بازاريابي خويش همخوان فرماييد.
ابزارهاي ديگه اي كه مي‌توانيد براي عبارت طبيعي لهجه (NLP) از آنان به كار گيري نمائيد Question Samurai و StoryBase ميباشد.
شما مقصود استفاده كننده را با اعتنا به سوالي كه مي پرسند ادراك خواهيد كرد. "چه كسي" و "چه چيزي" نشان مي‌دهد استفاده كننده در مرحله گردآوري داده ها ميباشد. در حالتي كه مي پرسند "كجا " يعني فراهم خريد مي‌باشند.


 22% از سوال هاي صوتي راجع‌به محتواي محلي ميباشد
در سال 2016 نشان داده شد ،22% از عموم براي كشف كردن داده ها درباره‌ي كسب و شغل هاي محلي از ويس سرچ استعمال ميكنند. اين قابل فهم و شعور ميباشد به اين دليل كه عموم تلفن همراه خودشون را در درحال حاضر تكان استعمال ميكنند.

جستجوهاي "مجاورت اينجانب " بيش 130% ارتقا پيدا كرده اند.
هيچ ميدانستيد روزمره 50% از جستجوها منجر به كار گيري از كسب و امور شده‌است؟
با اعتنا به اينكه يوزرها به طور محلي با موبايل كاوش ميكنند شما بايستي لغت ها كليدي را صحيح تعيين فرماييد.
شما مي توانيد با به كارگيري از اين لغت ها كليدي در استراتژي هاي بهينه سازي تحت تجارت برنده تري داشته باشيد :

- استعمال از اصطلاحاتي كه عموم براي محله شما استعمال ميكنند

- به كار گيري از "مجاورت اينجانب" در تايتل تگ ها، توضيحات متا، پيوند هاي داخلي و كلمه ها لينك و پيوند گرديده

- جاي هاي جالب مجاورت دفتر شما

- عنوان ها شركت هاي محلي كه مرتبط با تجارت شما مي‌باشد

- مخاطب سود سريع مي خواهد 
مقصود اساسي سوال هاي صوتي به دستيار فردي برميگردد. نوجوان ها و بزرگسالان از ويس سرچ بيشتر براي مسير يابي و زنگ زدن به كار گيري ميكنند.

حتي موقع كسب داده ها در باب كسب و شغل هاي محلي از مخاطب انتظار نداشته باشيد كه به وبسايت شما راز بزنند.
آن ها هنگام جستجوي سرويس ها يك شغل محلي قصد مشخصي دارا‌هستند. فرض نمائيد به كوتاهي موي احتياج دارا هستند.
گوگل داده ها نزديكترين آرايشگاه به شخص، نشاني ، مقطع بندي و ايده ها يوزرها را براي استفاده كننده كاوش گر ارائه مي دهد.


با اعتنا بدين داده ها استفاده كننده تصميم مي گيرد كه به كداميك از اين آرايشگاه ها زنگ بزند.
البته راجع‌به سوالهاي اطلاعاتي مخاطب يك پاسخ ظريف مي خواهد. مثل "نيل پتال چه كسي است؟"

 كسب و فعاليت شما مي بايست چندين ايده ها مثبت داشته باشد. همينطور مدام حواستان به بروز رساني ساعتها كار، داده ها تماس، نشاني و .... باشد.

برچسب: سئو سايت،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۲ آبان ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۵۹:۲۰ توسط:مهمان نواز موضوع:

لينك بيلدينگ


پيوند سازي كه با اسم پيوند بيلدينگ شناخته مي‌شود يك كدام از سئو سايت  مهمترين نحوه ها براي بهبود seo در موتور كاوش ميباشد.

پيوند بيلدينگ چه است؟ (Link Building)
به روند ساخت لينك و پيوند به طور بدون واسطه يا اين كه مهيا كردن بستري براي اخذ پيوند به طور طبيعي پيوند بيلدينگ گفته مي‌گردد.

بهينه سازي نمابر
توليد هر سيرتكامل پيوند در دسته ي طرز هاي بهينه سازي كلاه خاكستري [🎩] و seo كلاه سياه [🎩] قرار مي گيرد كه از اشكال بهينه سازي [🆎] ميباشد اين يعني در شرايطي‌كه شما لينكي را شخصا در اينترنت براي بهبود مرتبه وبسايت ساخت‌و‌ساز فرماييد ديگر كلاه سپيد فعاليت [🎩] نيستيد!

طريق هاي لينك و پيوند بيلدينگ

پيوند بيلدينگ در مجموع به سه طرز تقسيم مي گردد:

پيوند بيلدينگ طبيعي
عملكرد براي جذب لينك و پيوند
 لينك و پيوند بيلدينگ دستي
۱- پيوند بيلدينگ طبيعي
هنگامي كه بك لينك و پيوند به طور طبيعي فارغ از هيچ دخالتي و براي هدف ها غير مربوط به سكو بندي گوگل به يك كاغذ داده ميگردند طبيعي بوده و شيوه پيشنهادي موتور كاوش براي پيوند سازي ميباشد.

۲- سعي براي اخذ لينك و پيوند
لينك و پيوند بيلدينگ طبيعي به شيوه پيوند سازي اي گفته مي گردد كه شما با كار در اينترنت، ساخت و ساز محتوا باكيفيت خيس از ساير وبسايت ها يا اين كه انجام كاري خارق العاده بقيه افراد را تشويق ميكنيد تا به شما لينك و پيوند دهند.

اخذ لينك و پيوند به طور طبيعي نحوه پيشنهادي گوگل براي پيوند سازي ميباشد. البته ساخت و ساز لينك و پيوند در‌اين طرز دوران متعددي برده و در كلمه ها كليدي لبريز رقابت فيض اي در بر نخواهد داشت.

۳- لينك و پيوند بيلدينگ دستي

پيوند بيلدينگ دستي به طريق لينك و پيوند سازي گفته مي گردد كه شما پيوند هاي وبسايت خويش را به طور دستي و به وسيله خودتان در وبسايت بقيه افراد قرار مي دهد و يا اين كه بك پيوند خريداري [🔗] ميكنيد.

موتور هاي كاوش سالهاست كه با اين نحوه ايراد دارا هستند و در شكل شناسايي وب سايت هايي كه سرگرم ايجاد سازي با استعمال از اين شيوه ميباشند آنها‌را گزينه جريمه خويش قرار مي‌دهند.

شيوه هاي پيوند بيلدينگ دستي مشتمل بر موردها ذيل ميباشد:

ارسال لحاظ در وب سايت هاي داراي ارتباط
امضا انجمن
عمل در انجمن ها
اشتراك گذاري مقاله‌ها در سوشيال مديا
خريد رپورتاژ اطلاع رساني
بازنشر محتوا در وبسايت هاي خبري
تكنيك هاي پيوند سازي

پيوند بيلدينگ مبتي بر محتوا
قرار به چنگ آوردن در تاپ ليست
ساخت محتواي آموزشي
قسمت مطالعات موردي
محتواي مدام سبز
تحليل‌ها و مقايسه ها
ساخت و ساز قسمت منحصر به فرد وب لاگ
گفتگو با اشخاص معروف در حوزه عمل
پست مهمان
نشر پادكست
دكمه اشتراك گذاري شبكه‌هاي‌اجتماعي
دكمه دانلود در عوض به اشتراك گذاري
كار در سالن گفتگو تخصصي
آزمونها ، نظرسنجيها
پيوند به ديگر وبسايت ها
جواب به سوال و جواب ها
تهيه و تنظيم گوگل آلرت
اخذ پيوند از آشنايان
خريد بك لينك و پيوند [🔗]
درج رپورتاژ
پيوند هاي Site-wide
تبادل پيوند (ديگر پاسخ نميدهد)
امتحان آنلاين

برچسب: سئو سايت،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۱ آبان ۱۳۹۹ساعت: ۱۲:۵۴:۳۰ توسط:مهمان نواز موضوع:

معرفي ابزار و تكنيك‌هايي براي پيدا كردن سوالات رايج كاربران (FAQ)


استراتژي‌هاي مختلفي در حوزه سوالهاي رايج يوزرها وجود داراست كه قادر است در سوي بهبود حالت شما در شيت نتيجه ها سئو سايت كاوش مفيد باشد. براي ساخت محتواي قسمت FAQ وبسايت نياز به ابزارهايي داريد تا سوالاتي كه واژه‌ كليدي‌هاي مقصود شمارا دارا هستند را، استخراج نمايد.

در مقاله اخير تريبون، در رابطه اينكه چه‌طور مي بايست نصيب پرسش و پاسخ تارنما خويش را با صرفه كنيم، توضيح داده‌ايم. درين مقاله مي خواهيم ابزارها و تكنيك‌هايي را معرفي كنيم كه‌اين قابليت و امكان را به شما مي دهند تا سوال هاي رايج يوزرها را در دست شما بگذارند. با اين خصوصيت شما مي توانيد نياز مخاطب را به نيكي شناسايي فرمائيد و با رعايت آن محتواهاي وب سايت خويش را باصرفه فرمائيد. با تريبون ياروهمدم باشيد.

ابزارها و تكنيك‌هاي بدون‌پول كشف كردن FAQ
علاوه بر اينكه براي جستن سوال هاي رايج يوزرها مي توانيد از ابزارهاي رايج بهينه سازي به كارگيري فرماييد، ابزارهاي خاصي هم براي آن وجود داراست. برخي از اين ابزار و تكنيك‌ها به طور بدون‌پول و برخي ديگر مبلغي مي‌باشند. در صورتي‌كه بتوانيد براي كسب و عمل خويش در‌اين حوزه سپرده گذاري نماييد، خروجي خير و خوبي در آينده خواهيد داشت. برويم سراغ معرفي ابزارها.

سرچ كنسول گوگل (به علاوه Google Sheets يا اين كه اكسل)
كنسول جستجوي گوگل شايسته ترين جا براي يافت كردن سوالاتي ميباشد كه يوزرها مي پرسند. ولي اين شيوه محدود به كاربراني ميباشد كه تا قبل از اينً وارد وبسايت شما گرديده‌اند و داده ها ترافيك آن ها جان دار ميباشد.

براي تهيه و تنظيم دستي سوال هاي در رابط GSC، داده ها جستجوي وب سايت خويش را در سرچ كنسول از هر تاريخ تا تاريخ ديگري كه مي خواهيد گشوده نمائيد. بعد يك غربال بر پايه ي سوالاتي دربرگيرنده “چه كسي” يا اين كه “چه وقتي” روي آن قرار دهيد. اكنون ليستي از سوال هاي پيش روي شماست كه بوسيله بازديدكنندگان وب سايت‌تان پرسيده شده‌است.

ولي اين طريق يه خرده صبر‌سربر ميباشد ولي دست‌كم باطن دور و اطراف سرچ كنسول انجام مي‌گردد و نياز به دريافت كردن هيچ خروجي‌اي ندارد. در‌حالتي كه خواستيد سوالهاي متعدد را با هم مقايسه فرمائيد، مي توانيد هر گزارش را باطن گوگل برگه يا اين كه اكسل خروجي بگيريد و از ابزارهاي آن براي مقايسه به كارگيري فرمائيد. براي دريافت كردن داده ها بيشتر از گوگل كاغذ پلاگين‌اي به اسم Search Analytics for Sheets وجود داراست كه به شما اين قابليت و امكان را ميدهد تا ۱۰۰ سطر از GSC را به صورت بي واسطه باطن گوگل برگه وارد فرمائيد.

فرمول تحت هم قادر است در يكي‌از سلول‌هاي اكسل يا اين كه گوگل صفحه نوشته گردد تا دسته‌اي از سوالهاي را از داده‌هاي جان دار در برگه خارج بكشد. براي جستجوهاي فارسي لغت ها جايگزين “چه كسي” “چه چيزي” “كجا” و … را در فرمول به كار گيري فرماييد.

=IFS(ISNUMBER(SEARCH(“who”,A2)),”found”,ISNUMBER(SEARCH(“what”,A2)),”found”, ISNUMBER(SEARCH(“where”,A2)),”found”,ISNUMBER(SEARCH(“why”,A2)),”found”, ISNUMBER(SEARCH(“how”,A2)),”found”)

قسمت عموم ميپرسند و تارنما AlsoAsked.com
ميان هم محلي بهينه سازي پر اسم و رسم ميباشد كه ميگويند شايسته ترين جا براي جستن موردها ما يحتاج seo، خويش شيت كاوش ميباشد. اين مورد براي كشف كردن سوال ها رايج يوزرها يا اين كه FAQ كه حتماً درستي مي‌نمايد. گوگل يك قسمت از پيش تعريف‌و‌تمجيد گرديده در برگه نتيجه ها كاوش دارااست كه در آن سوال هاي مشابهي كه بقيه يوزرها در موضوع جستجوي شماره پرسيده‌اند را اكران مي دهد.

اين قاب جوري پباده سازي شده‌است كه با هر توشه كليك شما روي يك كدام از سوال ها، گروه‌اي از پيشنهادات نو به طور خود كار ذيل حاصل گذشته اكران داده گردد. اين بارگزاري سوال هاي تا حدودي بي غايت ميباشد و قادر است شيوه بسيار خير و خوبي براي كشف كردن سوال ها شبيه باشد.

طبق نتيجه ها به دست آمده از استدلال ها، اين نوع از ويجت‌هاي گوگل طي دو سال اخير بيش تر از 8۵ درصد بيشتر از گذشته بوسيله يوزرها مصرف شده ميباشد.



كل نتايجي كه در‌اين قسمت چشم ميشود به صورت بدون واسطه از حاصل جستجوي يوزرها استخراج گرديده و زمان بسيار خير ميباشد كه بتوانيد با نيازهاي استفاده كننده مواجه گرديد. سايت Alsoask.com هم مي‌قدرت اين داده ها گوگل را به طور ساختاريافته‌خيس در دست شما بگذارد.

برچسب: سئو سايت،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۸ آبان ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۱۵:۲۰ توسط:مهمان نواز موضوع:

17 نكته مهم در بهينه‌سازي موتورهاي جستجو يا سئوي تكنيكال (بخش دوم)


همان طور كه در نوشته‌ي‌علمي پيشين اشاره كرديم، سئو سايت موتورهاي كاوش از دو جنبه‌ي محتوا محور و تكنيكال نظارت مي شود. ساخت وب سايت‌وبسايت به طور برخورد‌گرا، بهبود تجربه كاربري، كاهش مدت بارگزاري اينترنت‌وب سايت، تحليل و رفع خطاهاي Crawl به ياري Google search console و ساخت پوشه XML نقشه وب سايت، 5 گزينه رايج در سئوي تكنيكال مي باشند. براي اطلاع از ادامه اين نكات، درين نوشته ي علمي و نوشته‌ي علمي بعدي با ما يار باشيد.

6. به كارگيري از گوگل AMP
واژه و كلمه AMP يا اين كه  Accelerated Mobile Pages براي صفحاتي از اينترنت‌وب سايت به فعاليت مي‌رود كه پباده سازي آنها به سيرتكامل‌ايست كه در دستگاه‌هاي گوشي با‌گاز لود مي گردند. در حالي كه گوگل مستقيماً به كار گيري از AMP را تحت عنوان سيگنالي براي seo معرفي نكرده ميباشد، البته بلاگرها را به استعمال از AMP تشويق كرده و با قرار دادن واژه AMP در نتيجه ها كاوش، اين نوع پيوند‌ها را از ساير لينك و پيوند‌ها متمايز مي‌نمايد.

7.به كار گيري مدرك SSL
سند SSL  يا اين كه Secure Sockets Layer يك پروتكل امنيتي ميباشد كه براي توليد لينك و پيوند‌هاي رمز گذاري گرديده در بين سرور و مرورگر اينترنت به كار گيري مي شود. تا قبل از اين SSL ها بيشتر براي درگاه‌هاي فروش يا اين كه هنگام اخذ داده ها فردي مشتريان به كار گيري مي‌شدند، البته در حال حاضر هر اينترنت‌سايتي، صرف لحاظ از هدفش، به آن نياز دارااست. از سال ۲۰۱۸ گوگل كروم و ديگر مرورگرها اينترنت‌تارنما‌هاي فاقد سند امنيتي را تحت عنوان Not Secured يا اين كه ناامن معرفي مي‌نمايند و اين مورد سبب ساز مي‌گردد اين اينترنت‌وب سايت‌ها علاوه بر ترافيك، اعتبار خويش را نيز از دست دهند و از ديد مخاطبان بسيار پرريسك به لحاظ بيايند. راه‌حل اين قضيه به كار گيري از سند‌ امنيتي SSL  ميباشد.

8. حذف Mixed Content
محتواي تركيبي يا اين كه Mixed Content وقتي توليد مي گردد كه دامنه تارنما اساسي به طور ايمن بر روي HTTPS ، البته منابع مصرف شده در وب سايت مانند عكس‌ها، ويديوها و … بر روي HTTP بار گذاري شوند. از جمله هنگامي كه جديدا SSL نصب كرده‌ايد، ممكن ميباشد با اين موقعيت مواجه گرديد. بدين مضمون‌ كه در صورتيكه چه تلاش در صدر بردن امنيت اينترنت‌وب سايت خويش كرده‌ايد، ولي همگي پيوند‌هاي قبل شما به صورت اتومات به HTTPS تبديل نميشوند. چاره اين خلل، تغيير و تحول HTTP به HTTPS ميباشد. انجام اين فعاليت به طور دستي برهه زماني‌بر ميباشد، البته به امداد ابزارهاي مو جود با سرعت بسيار بالاتري انجام گردد.

9. حذف لينك و پيوند‌هاي وخيم و خطاهاي 404
هنگامي خطاي ۴۰۴ در اينترنت‌وبسايت شما ظواهر ميشود، به‌اين معناست كه به شيت‌اي كه ديگر نيست لينك و پيوند داده ايد. اين واقعه معمولا وقتي چهره ميدهد كه URL برگه‌اي را تغيير تحول داده‌ايد يا اين كه به جهت عدم نياز به آن كاغذ، آن را در موقعيت منتشر نشده قرار داده‌ايد. ربات‌هاي خزنده گوگل نمي‌توانند اين‌سيرتكامل صفحه ها را نظارت نمايند و اين قضيه تاثير منفي بخش اعظمي بر سكو‌بندي اينترنت‌وبسايت شما در نتيجه ها كاوش مي گذارد. نكته ديگر اين ميباشد كه در‌صورتي‌كه از صفحه هاي ديگر سايت شما يا اين كه ديگر اينترنت‌تارنما‌ها به‌اين ورقه پيوند داده گرديده باشد، بر  كاهش اعتبار دامنه يا اين كه DA اثر مي گذارد. چاره اين نقص‌ ريدايركت 301 كردن ميباشد كه بازديدكنندگان آن نشاني را به كاغذ‌اي ديگر هدايت مي‌نمايد.

10. باصرفه‌سازي پيوند‌هاي داخلي
تا قبل از اين به صورت مفصل در رابطه پيوند ‌بيلدينگ داخلي سخن كرده‌ايم. اگرچه ممكن ميباشد تاثير لينك و پيوند‌هاي داخلي در با صرفه‌سازي موتورهاي كاوش به اندازه‌ي پيوند‌هاي فرنگي نباشند، البته همچنان از اهميت ويژه‌اي برخوردارند. پيوند‌هاي داخلي به نوعي معماري داخلي اينترنت‌وب سايت را به موتورهاي كاوش معرفي مي‌نمايند. يكي‌از طرق باصرفه‌سازي لينك و پيوند‌هاي داخلي، به كارگيري از عبارات كليدي در متن پيوند‌ها ميباشد.

11. حذف بك‌‌پيوند‌هاي اسپم
در نوشته‌ي علمي خطاها رايج در پيوند بيلدينگ، بدين زمينه پرداختيم كه در شكل به كار گيري از بك‌پيوند‌هاي اسپم، هرچه زودتر براي حذف آنها مبادرت فرماييد تا اينترنت‌وبسايت شما به وسيله گوگل حذف نشود و مقام آن در گوگل نزول پيدا نكند. بيشتر پيوند‌هاي اسپم يا اين كه Toxic در جاي ‌هايي مانند وبسايت‌هاي اسپم، تارنما‌هايي كه تنها براي معامله لينك و پيوند ساخت‌و‌ساز گرديده‌اند يا اين كه بوسيله گوگل ايندكس نشده‌اند، وب سايت‌هايي كه ويروس يا اين كه malware دارا هستند و كانال‌‌هاي لينك و پيوند‌ها (Link networks)، يافت مي شوند. در‌حالتي كه كه همت شما براي حذف اين بك‌لينك و پيوند‌ها از روش دامنه مهم برد آميز نباشد، ميتوانيد از روش ابزار Google Search Console در قسمت Disavowal Tool به گوگل اعلام فرماييد كه‌اين پيوند‌ها اسپم ميباشند و مدتي آن گاه، گوگل آن ها را تحت عنوان پيوند‌هاي Nofollow در لحاظ گرفته و ديگر مشكلي براي درجه‌بندي اينترنت‌تارنما شما ساخت‌و‌ساز نخواهند كرد.

برچسب: سئو سايت،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۷ آبان ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۴۳:۱۱ توسط:مهمان نواز موضوع:

در چه زماني از سايت AnswerThePublic استفاده ميكنيم ؟


در چه وقتي از تارنما AnswerThePublic   سئو سايت  و به كار گيري مي‌كنيم ؟
با اين امكان گوگل ، جستجوگران ادراك بهتري نسبت به فهم موضوعي كه به طور سوالي مطرح گرديده باشد دارا‌هستند تا با عنوان كردن مورد به طور عبارت و يا اين كه لغات غيروابسته . و اين فرآيند با به كارگيري از جستجوي صوتي حتي قادر است طرفدار بيشتري داشته باشد.

در ابزارهاي كاوش عبارات كليدي يكي جنبه هاي مهم براي پيروزي در جستجوي صوتي پياده سازي محتوا به سيرتكامل ايست كه پاسخ بي نقص پرسش مخاطب در متن و شيت ي شما داده خواهد شد، به علاوه سوال هاي بر اساس محتوا احتمال بيشتري براي جواب به يوزرها داراست كه‌اين معقوله با تيتر” شرايط صفر” نامگذاري شده‌است .

سريع ترين و سهل و آسان ترين روش براي يافتن جواب سوال هاي در حوزه ي تجاري شما به كارگيري از تارنما AnswerThePublic ميباشد، كه روش ي فعاليت به نحوي ميباشد كه عبارات كليدي شما‌را با لغت ها سوالي از قبيل ( چه كسي ؟ چه چيزي؟ چرا؟ و … ) ادغام ميگردد.

ياروهمدم با سوالهاي شما صحبت اضافه به كلمه ها كليدي شما اضافه مي‌شود از مخلوط اين حروف اضافه با واژه و كلمه ي كليدي شما همواره عبارات كليدي ديگري به شما سفارش داده مي شود (لغت ها كليدي شما در مقابل كلمه ها كليدي ديگر )

ورژن ي بدون‌پول :

وب سايت AnswerThePublic سايتي بدون پول ميباشد.

۵- ابزار كلمه و واژه ي كليدي ذيل سلطه (Keyword Tool Dominator)
ابزاري براي يافت كردن لغت ها كليدي از Amazon و Etsy و Ebay

ابزار واژه ي كليدي پايين سلطه (Keyword Tool Dominator)
ابزار كلمه و واژه ي كليدي پايين سلطه (Keyword Tool Dominator)
چه وقتي بايستي از ابزار Keyword Tool Dominator به كار گيري كنيم ؟
نوعي كه خريداران در گوگل شما‌را كاوش مي نمايند به شيوه ي جستجوي آن ها در آمازون متعلق ميباشد، درحقيقت عموم در گوگل جاي فروشگاهي كه قصد خريد از آن دارا‌هستند را كاوش مي نمايند و در آمازون به صورت بدون واسطه خريد كالاي متبوع خويش را كاوش مي نمايند در سود تا به اينجا دريافتيم كه تحت عنوان يك كاوشگر در آمازون، جستجوي معمولي براي عبارات كليدي بهينه سازي در گوگل به تنهايي كفاف نمي دهد، شما نياز به seo براي كاوش در آمازون و عبارات كليدي به فعاليت رفته در آمازون داريد.

شايسته ترين ابزار به وسيله آمازون در داده هاي اساس ابزار كلمه ها كليدي ذيل سلطه ميباشد. صرفا چيزي كه نياز ميباشد به خيال داشته باشيم اين ميباشد كه در آمازون هيچ روش اندازه گيري واحد سنجش كاوش نيست، صرفا چيزي كه شما در دست داريد واژه و كلمه ي كليدي ناپخته و ليستي از ايده هاست .

ورژن ي مجاني :

فارغ از داشتن مدرك خريد شما در روز مجاز به به كار گيري از سه درخواست از هر سه مقر اطلاعاتي eBay, Amazon, Etsy مي‌باشيد .

۶- گوگل ترندز ( Google Trends )
براي تعيين كلمه و واژه كليدي مطلوب در راستاي بهبود تجارت محلي شما

گوگل ترندز ( Google Trends )
گوگل ترندز ( Google Trends )
در چه وقتي از ابزار Google Trends به كار گيري كنيم ؟
تماما اثبات شده‌است كه عموم در نقاط متعدد دنيا با سرمشق هاي متفاوتي در وب كاوش مي نمايند و جذاب خيس اين ميباشد كه طرز ي كاوش از هر تابعيت با تابعيت ديگر گوناگون ميباشد .گرايشات گوگل به شما اذن ي به كار گيري از موتورهاي كاوش به نسبت حالت جغرافيايي خودتان را مي‌دهد. كافي ميباشد كه يك كلمه و واژه ي كليدي يكسان را با دو وضعيت متعدد كاوش نماييد تا متوجه ي تفاوت در بين كاوش ها گرديد.

مثلا سازه به گرايشات گوگل “نماينده قانوني صدمات شخصي ” پر اسم و رسم ترين كاوش در ميان اشخاص در ايالت متحده هست كه در آن از واژه ي lawyerاستفاده گرديده، در حالي كه در تنسي و نيومكزيكو همين عبارت دقيقا با واژه ي attorney كاوش مي شود .

يكي از ديگر از عامل ها خير آنچنان اصلي استعمال از لغات كليدي نسبت به فصلهايي كه بيشترو يا اين كه كمتر آن كلمه و واژه در آن فصل خاص كاوش مي‌گردد ميباشد .

ورژن ي مجاني:

گرايشات گوگل كاملا بدون پول هست. براي استعمال از گوگل ترندز روي اين پيوند Google Trends كليك فرماييد.

۷- همبستگي گوگل ( Google Correlate )
براي كشف كلمه ها كليدي غير انتظار در دور و بر همسايه

همبستگي گوگل ( Google Correlate )
همبستگي گوگل ( Google Correlate )
روش ي به كارگيري از Google Correlate :
هنگامي در پي ريشه ي لغت ها كليدي در تجارت خودتان مي باشيد به احتمال زياد ليستي از ايده هاي ممكن در راز داريد، غير قابل اعتقادوباور وجود ندارد كه يك مغازه ارسال گل مي بايست كل گل فروشي هاي محلي را پايين لحاظ داشته باشد. البته همبستگي هاي گوگل به شما ياري مي نمايد كه به عبارات كليدي خويش از زاويه ي متفاوتي نگاه فرماييد ،شناسايي كلمه ها كه نواسانات علايق فصلي را با لغات كليدي شما داراي ارتباط مي سازد. براي مثال براي ارسال گل واژه ي كليدي ما همبستگي با دگر خدمت هاي ارسال گل بوسيله بانوان، ارسال شكلات و توت خارجي هاي روكش دار و… را داراست . و در حالتي كه كسي از از توليدات شما استقبالي نكرد به صورت حتم ميتوانيد اين احتمال را دهيد كه اشخاص در ولتاين و تعطيلات مشتري شما شوند.

۸- استعمال از ابزار عبارات كليدي ( Keywords Everywhere )
محاسبه كلمه ها كليدي و ابزارهاي كاوش مادامي كه در هم اكنون كاوش هستين

استعمال از ابزار كلمه ها كليدي ( Keywords Everywhere ) 
به كار گيري از ابزار لغات كليدي ( Keywords Everywhere )
دوران به كارگيري از ابزار Keywords Everywhere :
اضافه كردن عبارات كليدي به مرورگرها در تمامي جا بدون‌پول مي باشند و اين قابليت را براي شما مهيا مي نمايد كه به نظارت لغت ها كليدي در گوگل ،بينگ، يوتيوب و ديگر تارنما ها بپردازيد.

هرگاه كه آغاز به تايپ در منوي كاوش ميكنيد پيشنهادات اتومات به شما بر پايه ي واژه و كلمه ي كليدي مد لحاظ به شما داده ميشود.

ورژن ي بدون پول :

لغات كليدي در كليه جا مجاني ميباشند. براي استعمال از Keywords Everywhere روي پيوند كليك فرمائيد.

مطالب فوق ابزارهاي كاوش واژه ي كليدي در seo بودند كه به راحتي قابل دسترس ميباشند . هر هدفي كه داريد ،هر تجارتي كه داريد يك بهينه سازي ي خوب مي‌تواند شمارا در مسير صحت قرار دهد، پس براي اطمينان از سئوي خويش نياز ميباشد كه از گروه ابزارهاي كاوش غايت به كار گيري را به كار آوريد.

برچسب: سئو سايت،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۶ آبان ۱۳۹۹ساعت: ۰۱:۰۴:۰۳ توسط:مهمان نواز موضوع:

بك لينك هاي غيرطبيعي ( Link Schemes) و نقش آن در بهينه سازي سايت


بك پيوند ها اثرات بسيار متعددي در سئو موتورهاي كاوش (بهينه سازي) دارا‌هستند.  البته كليه آن ها براي شما موءثر نيستند. شايد در حالتي كه پاره اي ماهر خيس در مورد seo عمل كرده باشيد تيتر Link Schemes را شنيده باشيد. امروز قصد داريم درخصوص Link Schemes و اثرات آن ها كلام كنيم.

دقت: اين موردها مبني بر يادگرفتن هاي كنسول وبمستر گوگل مندرج ميباشد.

هر لينكي كه براي ويرايش در پيج رنك (PageRank) سئو سايت  و يا اين كه جايگاه وب سايت در نتيجه ها جستجوي گوگل تشكيل‌شده باشد مي‌تواند يك Link Schemes و تخلف شناخته خواهد شد. اين مسئله هم مشتمل بر پيوند هاي ورودي به سايت شما و هم لينك و پيوند هاي خروجي از آن مي‌شود.

 

مثال Link Schemes هاي مخرب
 
داد و ستد لينك و پيوند هايي كه پيج رنك ساخت نمايند. اين مسئله شمال هرگونه رد و بدل كردن پول با لينك و پيوند و يا اين كه پست هايي كه مشتمل بر لينك و پيوند مي باشند مي گردد.
لينك و پيوند هاي متقابل بيش تر از اندازه. مثلا ساخت و ساز دو سايت كه در صفحه ها بسيار متعددي به يكديگر پيوند مي‌دهند تا با اينكار نتيجه ها كاوش را در گير تغيير تحول نمايند.
استعمال از اپليكيشن ها و سرويس ها اتومات پيوند سازي.
اين زمينه تا همين جا ختم نميشود. براي مثال در‌صورتي‌كه شما به اينترنت سايتي، مغاير رغبت مالك آن لينك و پيوند دهي فرمائيد، يك كدام از مواقعي ميباشد كه گوگل آنرا لينك و پيوند هاي غير طبيعي مي داند و ممكن ميباشد شما‌را در گير خلل نمايد.

ولي در لحاظ داشته باشيد خريد لينك و پيوند در هر شكل شمارا مبتلا نقص‌ نمي نمايد. به عنوان مثال در تبليغات كليكي PPC در حالتي‌كه فارغ از انتقال پيج رنك باشد گوگل آنرا سواي خلل دانسته. براي دوري از انتفال پيج رنك روشهاي مختلفي وجود دارا هستند كه بي آلايش ترين آن اضافه كردن تگ rel=“nofollow” به تگ پيوند ميباشد.

شايسته ترين طرز براي خريدن پيوند به سايت ايحاد محتواي يونيك و داراي ارتباط به عمل شما ميباشد. اين فعاليت خويش سبب به ارتقا محبوبيت وبسايت شما در دنياي وب شود. ساخته محتوا خوب اثر قسمت ميباشد. اشخاص بخش اعظمي ممكن ميباشد آنرا به دليل كيفيت و اهميت آن در تارنما خويش منتشر كرده و به شما پيوند بدهند.

اين موردها به‌اين جهت از سوي گوگل انجام مي‌شوند تا مخاطبين به محتواي باكيفيت برسند. يك استفاده كننده بعداز جستجوي كلمه و واژه كليدي مستلزم گشوده شدن اينترنت سايتي ميباشد كه محتواي متبوع اورا داشته باشد خير اينترنت سايتي كه با نحوه هاي غير مجاز درجه گرفته و حقوق و دستمزد كاربر را پايين پا بگذارد. براي اين خواسته، گوگل ابزاري آنلاين قرار داده تا يوزرها بتوانند تارنما هايي كه منجر ساخت‌و‌ساز خلل در حاصل كاوش با شيوه هايي كه در ابتدا بيان كرد مي گردند را گزارش دهند. براي اين خواسته مي‌توانيد از روش نشاني ذيل تارنما متعدد را گزارش دهيد. گوگل بعداز چك، در شكل مشاهده تخلف اين وبسايت ها را جريمه مي نمايد.

برچسب: سئو سايت،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳ آبان ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۴۵:۰۸ توسط:مهمان نواز موضوع:

استفاده از لينك‌هاي داخلي كاربردي ست


استعمال از لينك و پيوند‌هاي داخلي كاربردي ست توان لينك و پيوند‌هاي وبسايت شما فقط با انتخاب تعداد تارنما‌ها معين نمي شود. بلكه در كنار آن ساختار پيوند داخلي هم اهميت داراست.  سئو سايت پس بازه ايجاد و نشر محتوا بايستي از مجال لينك و پيوند‌هاي داخلي به كارگيري نمايد. اين فعاليت خير صرفا به بهينه سازي وبسايت امداد مي‌نمايد. بلكه رابط كاربري وب سايت را نيز سهل‌خيس مي‌نمايد. در‌اين‌حالت‌ يوزرها مي توانند به راحتي صفحه ها متبوع خويش را پيدا نمايد. در واقع پيوند‌هاي داخلي سنگ‌بناي ارتقاء ترافيك به سمت اينترنت‌وبسايت مي‌باشند. 13- گفتگو با مديران صنعت هاي و كارآفرينان اميدوار كننده ميباشد شايد تعجب فرماييد در صورتيكه بدانيد گفتگو يكي شايسته ترين نحوه‌ها براي ارتقا بازديد وب سايت ميباشد. براي اين فعاليت ميتوانيد يك سري كارآفرين مربوط به كسب و فعاليت خويش را پيدا و با آن ها سخن فرمائيد. نخست براي آن ها پست الكرونيكي ارسال كرده و از آن ها براي راي زني دعوت فرماييد. بعد از آن مذاكره را در وب لاگ خويش منتشر فرماييد. اين عمل خير صرفا سبب ساز ارتقا اعتبار تارنما مي‌گردد، بلكه ترافيك آن را نيز فراتر مي برد. درصورتي كه گفتگو شونده هم مالك وب سايت باشد، احتمالاً گفتگو‌ي شمارا در وبسايت خويش منتشر مي‌نمايد. آن گاه ميتوانيد دو گفت‌و‌گو را به يكديگر لينك و پيوند دهيد. 14- از بازاريابي نشاني اينترنتي(Email Marketing) غافل نشويد در حال حاضر آدرس اينترنتي ماركتينگ يكي شيوه هاي ارتقاء ترافيك تارنما ميباشد. اكثري از شغل ها براي جذب مشتريان نو از روش بازاريابي محتوا به‌اين طرز روي آورده‌اند. بازاريابي از روش پست الكرونيكي قادر است ابزاري توانا باشد و انفجار پست الكرونيكي‌هاي چيره ميتواند سبب ارتقا چشمگير ترافيك تارنما خواهد شد. تنها مراقب باشيد كه براي تبليغ كسب و عمل خويش يوزرها را با آدرس اينترنتي‌هاي بي‌امان بمباران نكنيد. بازاريابي لفظي براي يوزرها بخصوص اشخاصي كه پيش‌خيس از توليدها و سرويس ها شما به كارگيري‌كرده‌اند، تاثير متعددي داراست. يك تذكر صميمانه درباره ي سرويس ها يا اين كه محصول ها تازه به يوزرها قادر است تاثير متعددي بر روي ترافيك تارنما بگذارد. 15- تارنما شما مي بايست ريسپانسيو باشد دوران‌هاست كه يوزرها وب تا حد متعددي به موبايل‌هاي يار و همدم روي آورده‌اند. به نحوي كه در حال حاضر بيش تر از 70 درصد كاربراني كه وارد وب سايت ميشوند، از موبايل‌هاي هم پا استعمال مي‌نمايند. چنانچه از روش ابزار گوگل آنالتيكس وب سايت خويش را چك نماييد، متوجه ميشويد كه چه تعداد از يوزرها وب سايت از روش تلفن همراه‌هاي يار وارد وب سايت شما مي گردند. پس چنانچه ميخواهيد تارنما خويش را بهينه سازي فرماييد، بايستي به ريسپانسيو بودن وب سايت اعتنا فرمائيد. تارنما بايستي در دستگاه‌هاي موبايل و تبلت مثل كامپيوترهاي روميزي اكران داده خواهد شد. 16- سرعت تارنما خويش را ارزيابي فرماييد يوزرها بيشتر از 3 ثانيه براي گشوده شدن صفحه هاي وب سايت حوصله نمي كنند. در شرايطي كه وبسايت شما در كمتر از 3 ثانيه گشوده شد، يوزرها وارد كاغذ ميگردند. ولي در‌حالتي كه سرعت وبسايت بيش‌خيس از اين باشد، يوزرها بلافاصلهً وبسايت را سوراخ مي‌نمايند. پس بايستي مطمئن گرديد كه صفحه هاي تارنما به اندازه‌ي كافي باصرفه گرديده باشند. اندازه‌ي تصاوير، ساختار صفحه هاي و سعي پلاگين‌ها تاثير متعددي در سرعت وب سايت دارا‌هستند. دراين مورد بايستي seo تكنيكال تارنما را پيگيري نماييد. 17- ساخت‌و‌ساز انجمن در وبسايت سود خير دارااست كاربراني كه وارد تارنما مي گردند مي خواهند در امر موضوعات متبوع خويش با بقيه افراد كلام نمايند. هنگامي در وب سايت يك انجمن صحيح فرماييد، در واقع يك سيستم اظهارنظر توانا براي وبسايت فعال سازي كرده‌ايد. براي اين فعاليت ميتوانيد سيستم اظهار لحاظ حاذق مثل نظرها فيسبوك و يا اين كه Disqus را در وب سايت خويش پياده نماييد. همينطور ساخت و ساز يك انجمن مخصوص راهي براي اظهارنظر يوزرها ميباشد. در‌اين بخش ميتوانند سوالهاي خويش را بپرسند و از بقيه افراد امداد بخواهند. براي ساخت و ساز انجمن وبسايت مي بايست استانداردهاي زيباسازي را در لحاظ بگيريد.

برچسب: سئو سايت،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱ آبان ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۰۵:۰۳ توسط:مهمان نواز موضوع: