حرفه اي ترين مقالات سئو حرفه اي ترين مقالات سئو .

حرفه اي ترين مقالات سئو

اهميت سئو در كسب و كار

3. سئو وبسايت
بعد از آشنايي بازار مقصود و بررسي رقبا، كمپاني  سئو سايت شما مهيا براي آغاز روند seo خواهد بود. اين روند مطمئنا وقتگير بوده و در سود بهتر ميباشد كه بررسي ليستي از هدف ها كوتاه زمان و بلند بازه توليد نمائيد.
مثلا در‌صورتي‌كه تارنما شما دارنده 50 شيت باشد، شايد براي گروه بهينه سازي شما قابليت و امكان پذير نباشد كه seo سايت را در يك ماه به اتمام برساند. مطمئنا گروه شما وظايف ديگري نيز بر عهده داشته و درين عمل مقرون به صرفه ميباشد كه از سرويس ها seo بقيه شركت هاي به كار گيري فرماييد.
توجه داشته باشيد كه مشاهده حاصل نتيجه ها از اين سئو ها نياز به فرصت دارد. نشر هر چه زودتر محتواهاي وب سايت موجب كسب سود در طي زودتري مي‌شود. چنانچه كه شما خويش مبادرت به رئيس بهينه سازي تارنما مي‌كنيد، بر روي استعمال از عبارات كليدي در جاي هاي ذيل اعتنا نماييد:
تيتر ورقه: اين تيتر در حاصل كاوش به اكران در ميايد. اين تيتر، اسم ورقه شماست و مي بايست به نحوي گزينش گردد كه يوزرها شما‌را در حاصل كاوش، ترغيب به كليك بر روي آن نمايد. بهتر ميباشد كه از عبارات كليدي در تيتر شيت به طور طبيعي استعمال فرماييد.
متا ديسكريپشن: توضيحات اين قسمت به دنبال توصيفات تيتر شيت بوده و مي بايست يوزرها را ترغيب به كليك بر روي وب سايت شما نمايد. همچون تيتر ورقه بد وجود ندارد كه از عبارات كليدي درين توضيحات نيز استعمال فرمائيد.
تيترها: از تيترهاي متعدد در متن كاغذ به كار گيري كرده تا محتواي آن به قسمت هاي قابل تفكيك از هم تقسيم خواهد شد. براي كسب حاصل بهتر مي‌توانيد از لغت ها كليدي و مشابهات آن درين تيترها به كار گيري فرماييد.
تصاوير: محتواي يك كاغذ براي سعي بيشتر، بهتر ميباشد كه دربرگيرنده تصاوير جذابي باشد. تصاوير موجب افزايش خوانايي كاغذ و ادراك مفاهيم پيچيده خيس بوسيله خوا‌نندگان ميگردد. اعتنا داشته باشيد كه از لغت ها كليدي در اسم فولدر تصاوير و متن جايگزين آن ها استعمال كنيد.
محتوا: محتواي شيت به عبارتي چيزيست كه يوزرها شما در ادامه آن ميباشند. اين محتوا قادر است مشتمل بر جواب به سوال هاي آن ها يا اين كه توضيحاتي در رابطه توليدها و خدماتتان باشد. در گزاره هاي متن محتوا بهتر ميباشد كه به صورت طبيعي از كلمه ها كليدي به كارگيري فرمائيد.
در فرآيند seo بايد به كل نكات seo اعتنا داشته باشيد. به عبارت ديگر از به كارگيري افراطي از لغات كليدي يا اين كه تكنيك هاي كلاه سياه اجتناب كنيد. به دليل آنكه اين تكنيك ها بازدارنده از اكران سايت شما در درجه هاي بالاي گوگل مي‌شود.
4. گزارش گيري ماهانه
بهينه سازي همچون ديگر استراتژي هاي ديجيتال ماركتينگ مستلزم داده ميباشد. با به كارگيري از اطلاعات مي شود به آناليز برد و عملكرد استراتژي هاي بهينه سازي پرداخت. علاوه بر اين، از اطلاعات مي قدرت در بهبود تصميم گيري هاي داراي ربط به كار گرفت.
تنظيم گزارشات ماهانه مي‌تواند داده هاي خير و خوبي در دست شما بگذارد. مجموعه رادزاد همواره در هرمورد از پلن هاي بهينه سازي خويش به تنظيم گزارشاتي در انتهاي ماه ميپردازد. در شكل تنظيم گزارش بهتر ميباشد كه پارامترهاي تحت را در حيث داشته باشيد:
ترافيك به دست آمده از نتيجه ها كاوش
درجه سايت در نتيجه ها كاوش
بك پيوند ها
نرخ تبديل مخاطب به مشتري
براي تعقيب كردن اين معيارها و بررسي بر پيشرفت تارنما ميتوانيد از ابزارهاي گوگل آناليتيكس، گوگل سرچ كنسول و Ahrefs به كار گيري فرماييد. بسته به نوع كسب و فعاليت شما تعقيب كردن برخي از اين واحد سنجش ها مي‌تواند به معضل بزرگي تبديل خواهد شد.
با ياري به چنگ آوردن از سيستم هاي رئيس ماهر بهينه سازي مانند رادزاد ميتوانيد بر اين ايرادات فائق آييد. گروه ما از ابزارهاي كاملي براي تحليل بر پيشرفت هاي شما به كارگيري مي نمايد. مستقل از نوع تنظيم اين گزارش، اعتنا داشته باشيد كه‌اين عمل مي بايست جزيي از پروسه مدير seo باشد. اين گزارش مي‌تواند شمارا از واحد سنجش موفقيتان باخبر كرده و در افزايش بهينه سازي امداد متعددي به شما نمايد.

برچسب: سئو سايت،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۷ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۲۷:۳۲ توسط:مهمان نواز موضوع:

آموزش گرفتن بك لينك از سايت Tumblr براي سئو (بسيار قوي)


راهنماي استعمال از كانال اجتماعي تامبلر براي بهينه سازي (به دست آوردن بك لينك و پيوند از وبسايت Tumblr )
ايده نگارش اين نوشته‌ي علمي ، وقتي براي اينجانب پديدآمد كه از روش تورنت سئو سايت در‌پي پكيج هاي فراگيري پيوند بيلدينگ به گويش انگليسي بودم.

بين ويدئو هاي متعددي كه ديدم ، به يك كليپ ۲ گيگابايتي رسيدم كه قيمتي حدود ۱۷۰ دلار داشت و يك بهينه سازي عمل پاكستاني (رضا شيرازي شون) در آن با زبان بسيار بد انگليسي ، پروژه اي را با به كار گيري از بك لينك و پيوند هايي كه در وبسايت tumblr مي گرفت به حاصل بسيار نيكي رساند .



بعداز آزمايش اين قضيه براي چندين وبسايت روي عبارات كليدي با مشقت ميانگين و به چنگ آوردن فيض هاي بسيار خوب ، بر آن شديم تا نوشته‌ي‌علمي اي درخصوص دريافت كردن بك لينك و پيوند از وب سايت بسيار ارزشمند tumblr بنويسيم كه نتيجه ها آن را در متن ذيل ميتوانيد مطالعه كنيد :

اين ايام جستن بك لينك و پيوند هاي خوب و كاركشته طاقت فرسا شده‌است.

اين وجه صحيح مثل اصطكاك باد در مقابل جنبش خودرو فعاليت مي‌نمايد؛ شما ناچار ميباشيد از دوران و انرژي كه ميتوانيد براي ايجاد محتواي عالي و يا اين كه ساختن كمپين هاي پست الكرونيكي ماركتينگ بگذاريد، براي جستن و ساختن پيوند هاي كارآمد معدود فرماييد.

احتمالا شما هم تحت عنوان يك بهينه سازي عمل، ايده به كار گيري از تامبلر براي اخذ بك پيوند به وبسايت تان را شنيده ايد. حقيقت اين مي باشد كه لينك و پيوند هاي تامبلر مثل ميوه شاخه هاي زير درخت ميباشند كه دسترسي به آن ها خيلي سريع ميباشد و خب مزيت هاي نيكي هم براي شما دارا هستند.



لينك و پيوند هاي دريافتي از تامبلر ميتوانند شمارا از شيت پنجم به برگه نخستين ببرند و ولي در شرايطي كه صحيح انجام نشوند، ميتوانند برعكس همين آيتم هم كار نمايند.

اينجانب اسماعيل نور و روشنايي محمدي از وبمسترسلام امروز به شما خاطر مي ‌دهم كه چطور از تامبلر براي تاثيرگذاري مثبت در بهينه سازي خودتان استعمال فرمائيد و همچنين يكسري استراتژي براي ساخن بك پيوند از تامبلر را مطرح مي كنم.

تاريخچه پيوند هاي تامبلر
تامبلر يك پلتفرم بلاگ نويسي ميباشد؛ چيزي شبيه به وردپرس و يا اين كه وبلاگ اسپات…

مراحل آسوده اشتراك گذاري محتوا در تامبلر سبب ساز شده‌است كه علاقمندان به شبكه هاي عمومي مثل اينستاگرام و توييتر هم از اين پلتفرم استقبال نمايند.

نظريه اين ميباشد
اوليه شما با توليد يك بلاگ در تامبلر يك پايين دامنه از اين پلتفرم مي گيريد كه مي توانيد از روش نشر پست در آن به تارنما خودتان پيوند بدهيد.
اين پست ها ميتوانند بوسيله ديگر يوزرها هم گشوده تكثير شوند تا هم بلاگ تامبلر شما و هم وبسايت شما پيوند هاي جديدي بگيرند.
بد وجود ندارد بدانيد تا سال ۲۰۱۶ تمامي پيوند هايي كه از تامبلر بيرون مي شد به طور فالو بودند و همين فرمان سبب گرديده بود تا اين پلتفرم تحت عنوان يك معدن طلاي بك پيوند شناخته گردد ولي در سال ۲۰۱۶ تامبلر آغاز به به كارگيري از جاواسكريپ در پيوند هاي فرنگي كرد كه‌اين عمل سبب ساز از در ميان رفتن بها بالاي لينك و پيوند ها شد. علاوه بر اين تامبلر به كلي لينك و پيوند هاي جانور داخل تصاوير را حذف كرد.

مجموع اين موردها سبب شدند كه امروز اين پرسش مطرح باشد كه آيا هنوز تامبلر براي seo موثر ميباشد؟

يا اين كه در‌حالتي كه بخواهيم اين پرسش را بهتر ذكر كنيم بايستي بگوييم “آيا پيوند هاي تامبلر بها وقتي كه براي آنها ميگذاريد را داراست؟”

لينك و پيوند هاي تامبلر هنوز نمرده اند؛ راهنماي به كارگيري از كانال اجتماعي تامبلر براي seo
در‌حالتي كه در يك تيم يا اين كه انجمن تخصصي seo عضو باشيد و گفت و گو تامبلر اتفاق افتاده باشد، احتمال مي ‌دهم كه گونه هاي و اقسام نظرها را در باب اين پلتفرم و بها آن درخصوص بهينه سازي شنيده باشيد.

پس بهتر ميباشد همين اوليه به پرسش اساسي بپردازيم:

آيا لينك و پيوند هاي تامبلر براي بهينه سازي موءثر مي‌باشند؟
اينجانب در جواب بدين پرسش چندين چيز را نظارت ميكنم:

دامين اتوريتي تامبلر


در صورتيكه شما از ابزار هاي MOZ براي آناليز دامين اتوريتي و پيج اتوريتي تامبلر به كار گيري فرمائيد، متوجه خواهيد شد كه تارنما تامبلر دامين اتوريتي ۹۹ دارااست كه نشان دهنده قابل اعتماد بودن و ارزشمند بودن اين وبسايت ميباشد.

وقتي كه شما در تامبلر يك وب لاگ ساخت و ساز فرمائيد، به شما يك پايين دامنه داده ميگردد (yourblog.tumblr.com)  در حالتي كه مقداري ريز خيس نظارت فرماييد، ميبينيد كه وب لاگ هاي جديدي كه در تامبلر توليد مي گردند با استاندارد بالاي ۳۰ ورقه مقدمه مي گردند و اكثر زمان ها با گاز پرورش مي‌نمايند زيرا پيوند هاي متعددي اخذ مي‌نمايند و در فيض ترافيك قابل توجهي مي گيرند.

اما بايستي بدين گزينه دقت داشته باشيد كه گوگل ساب دامين يا اين كه به عبارتي ذيل دامنه را تحت عنوان يك مرجع استاندارد تلقي نمي‌نمايد. و زيرا وب لاگ هاي تامبلر در ذيل دامنه ها ساخت ميگردند، پست هاي آن پتانسيل و اقتدار پست هاي عادي را ندارند. پس فكرميكنم حال حاضر برايتان واضح گرديده باشد كه چرا به دست آوردن بك پيوند از ساب دامين ارزشي كه خويش دامين تامبلر را دارااست، براي شما آماده نمي‌نمايد.

۱ reblog = 1 link

ولي با اين درحال حاضر گشوده هم پيوند بيلدينگ در تامبلر خيلي وسوسه انگيز ميباشد. هر توشه كه فرد ديگري در تامبلر پست بلاگ شما‌را به اشتراك ميگذارد، شما يك لينك و پيوند اثرگذار به پست مهم تان و همچنين شيت اي كه از آن پست به آن پيوند داده بوديد، اخذ ميكنيد.

با اين حالا طبق مواقعي كه تا حال حاضر گفته شد، بايستي دقت داشته باشيد كه هر لينكي كه شما از تامبلر اخذ مي كنيد در واقعيت از يك ساب دامين ميباشد و هركدام از ساب دامين ها، بها منحصربفرد خودشان بسته به پيوند بيلدينگ انجام يافته رويشان را دارا‌هستند.

ولي اين آيتم هم كه گوگل انسان با شعوري ميباشد را نبايد فراموش كنيم، به اين دليل كه گوگل مطلقا مي داند سايت هاي اشتراك جمعي مانند تامبلر چطور فعاليت مي‌نمايند و براي ساب دامين هاي آن بها كمتري در لحاظ مي گيرد. در فيض ۵ پيوند بدست آمده از وب لاگ هاي تامبلر مثل ۵ پيوند از صفحه هاي متعدد دامين هاي اساسي گران بها نيستند.

لينك و پيوند هاي نوفالو در مقابل لينك و پيوند هاي فالو


همان گونه كه گفتم از مدتي پيش تامبلر از لينك و پيوند هاي نوفالو براي لينك و پيوند هاي خروجي اش بهره مند شد. علاوه بر اين آنان به صورت كلي لينك و پيوند هاي تصاوير را هم از شرايط فالو بيرون كردند!

با اعتنا بدين داده ها لينك و پيوند هاي دريافتي از اين سايت اجتماعي مثل لينك و پيوند هاي دريافتي از توييتر است و فقط تحت عنوان سيگنال هاي اثر گذار اجتماعي مي توانيد از آنها به كار گيري فرمائيد.

آيا اين دسته از لينك و پيوند ها امن و كارآمد مي باشند؟
هر يك سري ما در از روش انجمن هاي تخصصي سئوي خارجي گزارشاتي راجع‌به عده اي مي‌بينيم كه به خيال و خاطر پيوند بيلدينگ از روش تامبلر با جريمه هاي گوناگون مواجه گرديده اند البته كلاً اين پلتفرم براي پيوند سازي امن ميباشد. كارايي نماييد هيچوفت تلاش نكنيد سيستم را به دور بزنيد و يا اين كه در يك پست وسعت متعددي پيوند به وبسايت خودتان بدهيد تا ايمني پيوند سازي تان مراقبت خواهد شد.

چطور از تامبلر لينك و پيوند بگيريم؟
۱- يك وب لاگ در تامبلر بسازيد
اولي كاري كه بايستي بكنيد اينكه يك حساب باطن تارنما تامبلر بسازيد. اين فعاليت خيلي ريلكس و سريع ميباشد.

وقتي كه يك حساب در تامبلر ساختيد مي بايست برگه وب لاگ خويش را فعال سازي نمائيد. تامبلر تغييرات معمولي اي در وب لاگ شما ساخت‌و‌ساز مي‌نمايد البته شما قابليت و امكان هاي كافي براي انعطاف پذيري در فردي سازي بلاگ تان نداريد.

يكي‌از نكاتي كه به شدت سفارش ميكنم در طول فعال سازي وب لاگ تان رعايت نمائيد، اين ميباشد كه در توضيحات آن به وب سايت خويش لينك و پيوند بدهيد.

نكته ديگري كه مي بايست رعايت فرماييد اين ميباشد كه دقيقا از به عبارتي جايي به تارنما خويش پيوند بدهيد كه به ديگر صفحه ها كانال اجتماعي تان لينك و پيوند مي‌دهيد.

اين موضوع به نيكي اين سيگنال را به گوگل ميرساند كه‌اين دو با هم در رابطه مي‌باشند. پس همان طور كه مرتبا در تامبلر رويش مي كنيد، گوگل متوجه ارتقاء محوبيت اجتماعي شما هم ميشود.

۲- دقيقا معلوم نماييد كه چه چيزي منتشر ميكنيد
مرحله بعدي شما اين ميباشد كه دقيقا برسي نمائيد چه محتوايي مربوط به شما وجود دارااست كه براي اعضاي تامبلر موثر و جذب كننده ميباشند.

بلاگ تامبلر يك بلاگ بدون نقص وجود ندارد و تنها روي بعضي از سر مشق هاي رفتاري مثل تصاوير، محتواي كوتاه و نقل و عهد ها فوكوس داراست. همان اعضاي اين پلتفرم بيشتر دنبال اين موردها مي باشند.

اين قضيه را فراموش نكنيد كه تصاوير مهمترين آيتم مقابل شما براي اخذ لينك و پيوند هاي متواتر مي باشند.

بلاگ تامبلر يك گوشه و كنار عالي براي آزمايش كردن ايده هاي محتوا و ديدن آنچه كه روي يوزرها پاسخ ميدهد ميباشد. در شرايطي‌كه چندين هفته ميباشد كه راجع به توليد يك تارنما حيوان ها خانگي مي پنداريد، پس بهتر ميباشد نخستين مدتي در تامبلر عمل نماييد تا مشاهده كنيد برخورد يوزرها نسبت به شما و كارتان به چه شكل ميباشد.

۳- محتوا و لينك و پيوند هاي خويش را منتشر فرماييد
منتشر كردن محتوا در تامبلر خيلي سهل و آسان ميباشد. كافيه آيكون قلم در كناره بالا و سمت راست رو پيدا فرمائيد و با كليك روي اون گزينش فرماييد كه چه نوع محتوايي رو مي‌خوايد ارسال فرمائيد. فراموش نكنيد كه ايمن ترين شرايط تصاحب كردن بك پيوند، به كارگيري از تصاوير ميباشد.

به اين ترتيب دربين مورد هاي نوع محتوا، عكس را تعيين فرماييد و از اين شيوه به تارنما خودتان لينك و پيوند بدهيد.

بعداز منتشر كردن محتوا، به ساب دامين خويش در تامبلر برويد.

دقت فرماييد كه در داشبور، لينك و پيوند ممكن ميباشد يك هدايت جاوا اسكريپ را نشان بدهد ولي در وب لاگ حقيقي هيچ مشكلي نيست و پيوند به خير و خوبي اعمال شده‌است:

خب از همين مراحل براي ساخت‌و‌ساز لينك و پيوند هاي گوناگون مي‌توانيد به كار گيري نمائيد.

مانيتورينگ پيوند هاي تامبلر شما
مانيتور هاي بك لينك و پيوند شايسته ترين طريق براي پيگيري پيوند هاي شما ميباشند. در صورتيكه پيش از اين عضو هيچ كدام از چنين خدمت هايي نبوده ايد سفارش مي كنم قطعا عضو بشويد تا رئيس بهتري خير صرفا روي بك پيوند هاي تامبلر بلكه بقيه بك پيوند هاي خودتان داشته باشيد. (سفارش مي كنيم نوشته‌ي علمي مانيتورينگ بك پيوند هاي وبسايت را بخوانيد.)

بعد از نام نويسي ميتوانيد خيلي ريلكس و سريع با اضافه كردن دامنه خويش كل بك لينك و پيوند هايتان را پيگيري فرمائيد.
با به كار گيري از غربال هاي سمت راست مي توانيد پيگيري تان را به بك لينك و پيوند هاي تامبلر محدود نماييد.
با اين عمل ميتوانيد در طول اينكه در تامبلر لينك و پيوند سازي مي كنيد، آن‌ها‌را پيگيري هم نمائيد.
توده بندي راجع به لينك و پيوند هاي تامبلر


بهتر ميباشد كه تنها به تامبلر براي بك لينك و پيوند سازي توكل نكنيد.
همان گونه كه گفتيم گوگل از تامبلر تحت عنوان يك پلتفرم اشتراك گذاري اجتماعي تماما درايت داراست و به همين عامل قيمت لينك و پيوند هاي آن نسبتا زير مي باشند ولي گشوده هم در شكل به كارگيري صحيح تاثير مثبت خودشان را مي گذارند.
علاوه بر اين موتور هاي كاوش متفاوت يك پروفايل بك لينك و پيوند تندرست، مختلف و گران بها را دوست دارا هستند
به هر حالا شما با توكل به داده ها اين نوشته‌ي علمي مي توانيد تحت عنوان يك كارشناس تامبلر كار فرماييد و از آن براي رويش كسب و كارتان به كارگيري نمائيد.

برچسب: سئو سايت،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۶ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۵۱:۲۱ توسط:مهمان نواز موضوع:

اهميت نقشه هاي سايت (sitemap)


پند ها و ترفندهاي بهينه سازي بسيار سئو سايت اثرگذار ميباشد كه در seo وب سايت امداد مي نمايد، يك كدام از آنها كه اهميت آن بعضي وقتها حداقل گرفته مي گردد sitemap ميباشد. Sitemap ها، همان گونه كه از نامش بر مي‌آيد، تنها يك نقشه از وبسايت شما ميباشد، يعني در يك شيت فقط ساختار تارنما شما، قسمت هاي آن، پيوندهايي دربين آنان و غيره را نشان ميدهد. نقشه وبسايت (Sitemap) منجر ميگردد وبسايت شما به گذر زمان بي آلايش خيس خواهد شد و يك نقشه وب سايت آپ تو ديت گرديده در وب سايت شما براي يوزرها و موتورهاي كاوش اثرگذار ميباشد.

نقشه هاي تارنما يك خط مش اصلي براي رابطه با موتورهاي كاوش مي‌باشند. در حالي كه در robots.txt شما به موتورهاي كاوش مي‌گويد كه كدام بخش هاي تارنما شما از اكران داده شدن محروم شوند، در نقشه تارنما شما به موتورهاي كاوش ميگوييد كه مي‌خواهيد چه چيزهايي را خزنده هاي موتورهاي كاوش پيمايش نمايند.

sitemap ها وبسايت گزينه نو اي نيستند آن‌ها مدام بخشي از شايسته ترين طرق ساخت سايت مي‌باشند، البته با اتخاذ نقشه هاي تارنما به وسيله موتورهاي كاوش، فعلا آنان حتي بيشتر اساسي مي باشند. با اين هم اكنون، مايحتاج ميباشد پر‌نور گردد كه در شرايطي‌كه شما به صورت عمده از نقطه حيث سئو به نقشه هاي وب سايت عشق و علاقه مند ميباشيد، نمي توانيد از نقشه وب سايت عادي (با اين اكنون اكنون ياهو و MSN هنوز به فرمت HTML استاندارد نگاه مي نمايند) به كارگيري نمائيد. براي مثال، نقشه هاي گوگل از قالب خاصي (XML) استعمال مي نمايد كه گوناگون از نقشه وبسايت HTML5 عادي براي بازديدكنندگان انساني ميباشد.

ممكن ميباشد بپرسيد چرا هر دو نقشه وب سايت ضروري مي‌باشند. جواب روشن ميباشد، يكي‌از براي آدم ميباشد، ديگري براي خزنده ميباشد (اينك عموما Googlebot ميباشد، البته منطقي ميباشد كه انتظار داشته باشيد ديگر خزنده ها بازه كوتاهي به‌اين باشگاه ملحق شوند). در‌اين ارتباط ما يحتاج ميباشد معين خواهد شد كه داشتن دو نقشه وب سايت تحت عنوان محتواي تكراري محسوب نميشود. در « معرفي Sitemaps »، گوگل به صراحت اعلام مي نمايد كه به كار گيري از يك Sitemap هيچ گاه سبب ساز به مجازات وب سايت شما نخواهد شد.

برچسب: سئو سايت،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۳ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۲۸:۵۵ توسط:مهمان نواز موضوع:

۵ نكته در سئو داخلي


چه طور سرويس ها اينترنتي خويش را بهبود ببخشيم تا در بازار لبريز  سئو سايت راز و صداي وب، صدايمان شنيده گردد؟ در دنياي وب و پباده سازي تارنما كليه چيز به seo داخلي وبسايت بستگي داراست، كه سبب ساز چشم شدن شما بوسيله يوزرها ميشود.

طي سال‌ها اخير، گوگل مقررات seo تارنما ها را در سمت اطمينان از ارائه شايسته ترين حاصل در موتورهاي كاوش به شدت تغيير و تحول داده ميباشد. جذاب ميباشد بدانيد دامنه اين تغييرات مستمر ميباشد.

به تازگي موتورهاي كاوش نتايجي را نشان مي‌دهند كه عبارت كاوش گرديده با واژه كليدي جانور در تگ ها، تيتر، توضيحات متاي وب سايت ها گوناگون ميباشد و اين هوشمندي گوگل را اكران ميدهد.

با پيشرفت الگوريتم هاي سكو دهي نظير پاندا، رنك برين، مرغ مگس خوار، گوگل پنگوئن اهميت تعيين استراتژي مطلوب براي seo داخلي ارتقاء مييابد.

به هيچ عنوان بهينه سازي داخلي چه است؟ شايد بهتر باشد در بالا به‌اين پرسش جواب دهيم.

در تارنما Moz بهينه سازي داخلي را به‌اين شكل تعريف‌و‌تمجيد مي نمايند:” سئو صفحه ها تارنما در راستاي كسب سكو فراتر و تهيه كردن ترافيك از موتورهاي كاوش”

بهينه سازي داخلي وبسايت مشتمل بر كدهاي HTML و محتوا ميباشد، كه جرياني ميباشد كه نتيجه ها آن به طور كامل در دستان شماست.

در سئو داخلي وبسايت، مجموع جنبه هاي صفحه ها در حيث گرفته مي‌شود و هنگامي كه كل آن ها در كنار هم قرار ميگيرند ارتقاء درجه تارنما را ميبينيم.

الگوريتم هاي گوگل روز آپديت پيچيده خيس مي گردند و از كارداران اثرگذار در بهينه سازي داخلي ارتباطات ميباشد. چه واحد سنجش از كاغذ شما با جستجوي صورت گرفته رابطه دارااست؟ استراتژي هاي شما در ارتباطات در بين مقاله‌ها چه طور ميباشد؟ اين ها عواملي ميباشند كه در طي گسترش وبسايت و seo، بايستي به آنان بينديشيد و شايسته ترين استراتژي را گزينش فرمائيد.

شما حدودا در دسكتاپ ۸ ثانيه زمان داريد كه مخاطب را پايين تاثير قرار دهيد تا با تارنما شما رابطه برقرار نمايد كه در ورژن گوشي اين مقطع به ۵ ثانيه كاهش مي‌يابد، همانگونه كه ميدانيد سرعت از عامل ها تاثير گذار در بهينه سازي ميباشد. دست اندركاران متعددي در سرعت بارگذاري يك سايت  تاثير مي‌گذارند كه براي شناخت بيشتر با اين عامل ها توصيه ما به شما تلاوت نوشته‌علمي ۲۰ راهكار كاربردي ارتقاء سرعت بار گذاري وب سايت مي‌باشد.

هر چقدر معيار ارتباطي كه مخاطب با تارنما شما برقرار مي نمايد بيش خيس باشد، زمان مقطع ماندن يوزرها در وبسايت شما ارتقاء مييابد، كه براي مثال حاصل آن بهبود تجربه كاربري وبسايت شماست.

در صورتي‌كه در مورد ها ذكر شده عمل با صرفه داشته باشيد معيار بازديد از تارنما و ترافيك اينترنت سايتتان ارتقاء مي‌يابد كه سود آن بهبود كسب و كارتان مي‌باشد.

متاتگ
يكي‌از مهمترين نكات بهينه سازي داخلي، طرز قرار دادن تگ ها مي‌باشد. متاتگ ها اطلاعاتي در رابطه صفحه هاي سايت براي موتورهاي كاوش نظير گوگل مهيا مي نمايند. متا تگ هايي كه CMSها به طور پيش فرض و خود كار توليد مي نمايند نسبت به متا تگ هايي كه وبمستران توليد ميكنند تاثير نادر تري بر روي يوزرها دارا‌هستند. در واقع نرخ كليك متن هايي كه بوسيله اينترنت مستران ساخت ميگردد بيشتر ميباشد.

متاتگ هايي مانند متاتگ رباتس در seo داخلي وجود دارااست كه شما مي‌توانيد با به كارگيري از آن به ربات هاي گوگل اعلام نماييد كه يك برگه خاص را ايندكس نكند.



تگ تيتر
يكي‌از مهم‌ترين تگ هايي كه در صفحه ها سايت ها وجود دارااست تگ تيتر ميباشد. تيتر چيزي ميباشد كه يوزرها در SERP مشاهده مي نمايند. تگ تيتر نمايانگر محتواي كاغذ است. تگ تيتر نبايد كوتاه يا اين كه بلند باشد. شما ميتوانيد از پلاگين Yoast در وردپرس به كارگيري نماييد. اين پلاگين استانداردهاي seo را به شما نشان مي‌دهد مثلا در شرايطي كه تگ تيتر شما كوتاه يا اين كه بلند باشد به رنگ نارنجي رنگ در ميايد البته در صورتي تگ تيتر شما استاندارد باشد سبز مي‌شود.

از عنوان ها ديدني، هوشمندانه و مربوط به محتوا استعمال فرماييد. عنا وين مطلوب بازديد كننده بيشتر جذب مي نمايند چون يوزرها عنا وين و توضيحات متا را مطالعه مي نمايند و درنهايت شايسته ترين لينك و پيوند را گزينش ميكنند.

متن مطلوب براي متاي توضيحات گزينش فرمائيد
متا توضيحات يا اين كه Meta Description متن كوتاهي از محتوا ميباشد كه يوزرها در SERP مشاهده مي نمايند. متا توضيحات از مورد ها اساسي مرتبه دهي seo وجود ندارد ولي موتورهاي كاوش متا توضيحات را ايندكس مي نمايند تا مورد ورقه بهتر معين گردد. همت فرماييد توضيحات متا را با متن مطلوب لبريز فرمائيد. شما ميتوانيد از متا توضيحات مانند يك متن تبليغاتي به كار گيري فرماييد و به يوزرها اينترنت سايتتان بگوييد به چه چيزي در اينترنت سايتتان مي رسند.

تگ هاي عنوان را به صدق تعيين نمائيد
هر كاغذ چندين تگ H داراست كه مهمترين آنان تگ H1 مي‌باشد. در يك كاغذ نبايد بيش تر از يك تگ H1 وجود داشته باشد. تگ H2 نيز جزو تگ اي اصلي به شمار ميروند. شما مي‌توانيد در يك كاغذ حدود ۲ تا ۱۰ تگ H2 داشته باشيد، البته به كارگيري از تگ هاي H3 تا H6  محدوديتي ندارند. مدام عملكرد نماييد فاكتور هاي seo را به صدق رعايت فرمائيد در غير اين شكل احتمال پنالتي تارنما شما به وسيله گوگل وجود دارااست.

محتوا بايستي جالب و مخاطب پسند باشد
مهمترين نكته در بهينه سازي ساخت و ساز محتواي جالب و اختصاصي مي‌باشد ضرب المثلي در بين وبمستران وجود دارااست كه ميگويند محتوا پاد شاه ميباشد. در واقع قسمت مهم seo يك سايت محتواي آن مي‌باشد. در اصل محتوايي كه آيتم پسند يوزرها واقع گردد حتما گزينه پسند موتورهاي كاوش نيز واقع ميشود.

درصورتي كه محتواي شما جالب و كاربرپسند باشد و نياز يوزرها را برطرف نمايد بازه مقطع ماندگاري يوزرها در سايت شما طولاني مي گردد. حضور طولاني مخاطب در يك تارنما اعتبار شما‌را نزد موتورهاي كاوش را ارتقا مي‌دهد.

حرف آخري
درين نوشته ي علمي همت كرديم ۵ تا از مهم‌ترين نكات در seo داخلي را به شما عزيزان بازگو كنيم. از اينكه با ما ياور بوديد كمال سپاس را داريم.

برچسب: سئو سايت،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۲ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۰۸:۰۴:۵۱ توسط:مهمان نواز موضوع:

نحوه لينك سازي داخلي و بهينه سازي آن


درين نوشته‌ي‌علمي آموزشي به مبحث شيوه ساخت‌و‌ساز لينك و پيوند داخلي به طور ماهر مي پردازيم. 10 نكته حائض اهميت از معمولي تا توسعه يافته را خوا‌هيم خاطرنشان كرد  سئو سايت  و اين نكات طلايي در لينك و پيوند دهي داخلي به شما مي تواند در گفت و گو توليد اصولي پيوند هاي داخلي و ارتقاي بهينه سازي سايت امداد نيكي نمايد.

هر يك سري در پروسه seo يك وبسايتي اساسا بيشتر به ساخت پيوند سازي فرنگي اعتنا ميشود تا توليد لينك و پيوند سازي داخلي. البته تنها فراموش نكنيد كه يكي مهم‌ترين نحوه‌هاي بك پيوند سازي فرنگي ، همين ساخت‌و‌ساز اصولي لينك و پيوند هاي داخلي و seo گرديده آنان در وبسايت ميباشد.

در انتهاي اين نوشته‌علمي بايستي جواب به‌اين پرسش “به چه شكل لينك و پيوند سازي داخلي انجام دهيم” را به راحتي جواب دهيد. درپي اين نوشته ي علمي جالب با ميزفا يار و همدم باشيد.

نكته حائض اهميت و يك مجال:
ميدانيد كه اكثر وب سايت‌ها، حتي وب سايت‌هايي كه به وسيله بعضا متخصصين بهينه سازي seo ميگردند اهميت متعددي به ساخت پيوند هاي داخلي به صورت اصولي نمي‌دهند و اين يك مجال براي شما ميباشد. يكي مهم‌ترين تكنيك هاي seo كه اينجانب خودم شخصا عشق و علاقه دارم همين دعوا توليد پيوند داخلي ميباشد. و ديدني ميباشد بدانيد كه خيلي ها اين فاكتور اساسي بهينه سازي را جز تكنيك هاي بهينه سازي نمي‌دانند و از آن غافل مي‌باشند. و اينجانب به شما عهد و پيمان مي ‌دهم كه با رعايت اين فاكتور به صورت اصولي مي توانيد شاهد ارتقاء بازديد سايت خويش گرديد. پس دور از شوخي باشيد و اين نوشته‌ي‌علمي را دستكم نگيريد.

وردپرس يا اين كه منحصر؟
فرقي ندارد وب سايت شما وردپرسي ميباشد يا اين كه مخصوص، اين فراگيري پيوند داخلي براي وردپرس و همچنين براي تمامي نوع وبسايت مخصوص و غير منحصر به فرد پاسخگو ميباشد.

نظرها يوزرها:
مسلما ايده ها يوزرها را مطالعه نماييد، در حدود ۱۵۰ لحاظ در‌اين نوشته‌علمي تثبيت گرديده با سوال هاي متعدد كه قادر است درس خوب و يادگرفتن خير و خوبي را به شما دراين باره بدهد.

برچسب: سئو سايت،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۰ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۰۱:۴۸ توسط:مهمان نواز موضوع:

سئو منفي چيست و چگونه مي‌توان با آن مقابله كرد؟


ورزش‌امور مدام مي گويند مراقبت منزلت قهرماني از قهرمان شدن مشقت بار‌خيس ميباشد. اين قاعده منحصر به فرد ورزش وجود ندارد و در  سئو سايت  هم كاربرد دارااست! هر سايتي كه در سكو‌هاي بالا باشد، يك غرض بالقوه براي حمله ميباشد. چون جايگاهش به عبارتي رده قهرماني ميباشد كه كليه درپي آن ميباشند. چنانچه مي خواهيد بدانيد بهينه سازي معكوس يا اين كه بهينه سازي منفي چه چيزي است با ما هم پا باشيد. درين نوشته‌علمي با شيوه هاي رويا رويي با بهينه سازي منفي و حفظ از تارنما آشنا خواهيد شد.

بيشتر بخوانيد :  تكنيك هاي خطرناك بهينه سازي
seo منفي چه مي باشد ؟


seo منفي به تيم‌اي از تكنيك‌ها گفته ميشود كه با غرض كاهش درجه يا اين كه كاهش اعتبار يك وب سايت به وسيله رقباي آن انجام ميگردد.

حريف‌هاي شما روي مسائل On Page وب سايت شما تسلطي ندارند. آن ها نمي‌توانند محتواي نيكي كه ايجاد كرده‌ايد از في مابين ببرند يا اين كه استراتژي پيوند‌سازي داخلي شمارا تغيير و تحول بدهند. با اين درحال حاضر، متدهايي براي تاثيرگذاري منفي بر وبسايت‌ها به طور Off Page وجود داراست. از دزديدن برگه و محتوا تا پيوند‌هاي ورودي بي‌كيفيت و جعلي، هر مورد روشي ميباشند كه با آن مي‌اقتدار تارنما يك حريف را با جريمه مواجه كرد.

آيا مي دانيد تفاوت seo كلاه سياه با بهينه سازي منفي چه است ؟ در seo كلاه سياه، غرض اين ميباشد كه جايگاه سايت خودمان را با طرز‌هاي غير رسمي بالا ببريم. البته در بهينه سازي منفي تمركز بر وبسايت حريف و كاهش جايگاه آن ميباشد.

بيشتر بخوانيد :  seo Off Page چه است؟
تكنيك‌هاي بهينه سازي معكوس يا اين كه بهينه سازي منفي چه چيزي است ؟
گوگل در اظهار نظرهايي كه راجع‌به seo منفي مي‌نمايد بسيار محتاط ميباشد. با اين درحال حاضر وجود آن را رد نمي‌نمايد و همواره در ادامه يافتن نحوه هاي تقابل با بهينه سازي منفي ميباشد. تكنيك‌هاي رايج seo معكوس به شرح پايين ميباشد:

ساخت‌و‌ساز بك لينك و پيوند‌هاي اسپم


پيوند‌هاي ورودي و بك لينك و پيوند‌هاي اسپم رايج‌ترين طريق بهينه سازي معكوس مي‌باشند. اما تعجبي هم ندارد. چون اصولا ساخت‌و‌ساز لينك و پيوند‌هاي اسپم در وبسايت‌هاي اسپم، مثل Link Farm ها فعاليت سادگي ميباشد. اين شيوه هزينه معدود و سود خير براي عده اي كه seo منفي انجام ميدهند دارااست.

حتي تعدادي پيوند اسپم هم مي توانند بر وبسايت‌تان اثر بگذارند. خيلي معمولي، سواي اين كه حتي متوجه استدلال گرديد، تنها مي بينيد كه جايگاه تارنما‌تان افت نموده است.

ولي طرز پيشگيري و تقابل با اين تكنيك بهينه سازي منفي چه مي‌باشد ؟

مرتبا پروفايل لينك و پيوند‌هاي وبسايت را ارزيابي فرماييد. ابزارهاي موثر بخش اعظمي براي اين عمل وجود دارا هستند. براي مثال مي توانيد در قسمت پيوند‌ها در سرچ كنسول، بك لينك و پيوند‌ها را پايين لحاظ داشته باشيد.
ابزار موثر ديگر، AHREFS  ميباشد. گزارش پيوند‌ها را درين ابزار غربال فرماييد و ملاحظه كنيد لينك و پيوند‌هاي ورودي از چه منابعي مي‌باشند.
در‌حالتي كه متوجه شديد، پيوند‌هاي ورودي از وب سايت‌هاي اسپم، غير اخلاقي يا اين كه شرط‌بندي مي‌باشند، بايستي نسبت به حذف آنان مبادرت نماييد.
پيوند‌هايي كه از انجمن‌ها و فروم‌هاي فرنگي اخذ كرده‌ايد مشكوك مي باشند.
اخذ پيوند از دامنه‌هايي مثل ru، cz، pl و … براي وب سايت‌هاي اهل ايران مشكوك ميباشد.
يافت كردن و Disavow كردن پيوند هاي مخرب يكي‌از مهم‌ترين طرز هاي رويارويي با seo منفي ميباشد.

بيشتر بخوانيد :  گوگل پنالتي google penalty و اشكال آن
اسكن كردن محتوا


اين طريق كمتر از ايجاد لينك و پيوند‌هاي اسپم اشاعه داراست. مواقعي پيش مي آيد كه وب سايت‌هاي ديگر محتواي شمارا نسخه برداري مي‌نمايند يا اين كه به آن ناخنك مي زنند (Scraping Content). معمولا اين فعاليت را انجام مي دهند زيرا اسكن كردن محتواي بي نياز و موءثر از ساخت‌و‌ساز آن ريلكس‌خيس ميباشد! برخي اوقات از اسكن محتوا با هدف ها seo معكوس نيز استعمال ميشود.

آيا مي دانيد تاثير اين ترفند بهينه سازي منفي چه مي‌باشد ؟ چنانچه محتواي وبسايت‌تان با وسعت متعددي اسكن خواهد شد و در وبسايت‌هاي متفاوت پخش گردد، ممكن ميباشد با پنالتي مواجه گرديد.

يافت كردن محتوايي كه از روي وب سايت‌تان اسكن گرديده چندان آسوده وجود ندارد. دست‌كم خير به آساني كشف كردن پيوند‌هاي اسپم. با اين اكنون ابزارهايي براي آن وجود دارااست. به عنوان مثال مي‌قدرت به CopySentry اشاره نمود.

برچسب: سئو سايت،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۹ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۰۸:۳۰:۰۵ توسط:مهمان نواز موضوع:

معرفي الگوريتم كامل پنگوئن و پاندا


آپديت رساني الگوريتم پنگوئن گوگل:
در سال ۲۰۱۲، گوگل آپ تو ديت رساني پنگوئن را براي رفع سوء به كار گيري عظيم سئو سايت  از عبارات كليدي و پيوند ها منتشر كرد. قبلا آپ تو ديت رساني، وبسايت ها مي توانستند مرتبه بندي نتيجه ها جستجوي خويش را با توليد لينك و پيوند به بقيه سايت هاي دوست داستني ارتقا دهند. آن‌ها همينطور مي توانستند موتور كاوش را از روش keyword stuffing فريب دهند. keyword stuffing يعني افزودن ييش از حد لغات كليدي به متن به نحوي كه آن متن غير طبيعي باشد و هيچ بها حقيقي براي خواننده ارائه نكند.

آپديت رساني پنگوئن به توليد پيوند طبيعي به منابع داراي اعتبار، داراي ارتباط و همينطور قرار دادن استراتژيك لغت ها كليدي داراي ارتباط امتياز ميدهد. در‌حالتي كه شما از منابع داراي اعتبار در محتواي عميق خويش به كار گيري نماييد، سكو وبسايت خويش در نتيجه ها جستجوي گوگل را بهبود مي دهيد. در حالتي كه از عبارات كليدي مطلوب به كار گيري نمائيد و از اين كلمه ها كليدي بيشتراز حد استاندارد به كار گيري نكنيد، سكو وبسايت خويش در حاصل جستجوي گوگل حتي بيشتر شود.

يك نكته داراي اهميت ديگر اعتنا به وب سايت هايي ميباشد كه به شما پيوند داده اند. چرا‌كه يك كدام از ديگر از آپ تو ديت رساني هاي پنگوئن، منجر شده‌است كه در شرايطي كه وبسايت هاي اسپم پيوند هايي به يك تارنما ساخت و ساز نمايند، آن وبسايت جريمه گردد. بر تارنما هايي كه به سايت شما لينك و پيوند داده اند ارزيابي فرماييد و در‌حالتي كه آن‌ها از اعتبار كافي برخوردار نبودند، از ابزار Google BackLinks Disavow استعمال نماييد تا لينك و پيوند را جدا فرمائيد.

 

الگوريتم پاندا گوگل (Panda algorithm):
 



 

الگوريتم پاندا وظيفه شناسايي محتواي نامناسب و نسخه برداري گرديده از تارنما هاي ديگر و شيوه هاي تقلب در درون وب سايت مانند cloacking (اكران محتوايي خلاف با آنچه در موتور كاوشگر اكران داده گرديده) و… را به عهده داراست و با اين عمل وب سايت هاي كيفيت بالا زير را از ليست جستجوها حذف و تارنما هاي كيفيت عالي را جايگزين آن‌ ها مي نمايد. پاندا دائما در پي مطالب دست اوليه و توليدي به وسيله خويش صاحبان تارنما ها مي‌ باشد و نسبت به ارتقاي درجه چنين وبسايت هايي مبادرت مي ‌نمايد و در ازاي مرتبه تارنما هايي را كه صرفا مطالب تارنما هاي ديگر را اسكن ‌برداري مي نمايند تنزل مي ‌دهد.

شاخصه هاي مد حيث پاندا:
در زمينه‌ي شاخصه هاي مدنظر پاندا بايستي به تفصيل صحبت اعلام‌كرد. ولي مي قدرت مجموعاَ و خلاصه به مواقعي كه در رئيس يك سايت مي بايست از آن‌ها مسافت گرفت را به شرح تحت بر شمرد:

به كارگيري بيشتراز حد از تبليغات
متاتگ ها و تگ هاي نامناسب در تارنما
به كارگيري بيشتراز حد از يك تگ يا اين كه تگ هاي نا مربوط در يك شيت
لينك و پيوند هاي شكسته (به صورت نمونه پيوند هايي كه به خطاي ۴۰۴ منتهي ميشوند)
وجود محتواي كيفيت ذيل مجموعاَ تارنما يا اين كه بخشي از آن
بازه زماني كوتاه حضور هر مخاطب بر روي وبسايت
ايرادات فني وبسايت
به كارگيري از قالب هاي فراهم
تحليل ليستي براي انتخاب كيفيت محتواي سايت:
آيا شما به داده ها ارائه گرديده درين نوشته‌ي‌علمي اعتماد كرديد؟
آيا اين نوشته ي علمي بوسيله يك كارشناس و يا اين كه يك علاقمند آشنا با زمينه آن مندرج و يا اين كه اين نوشته‌ي علمي اصولا و طبيعت آن نادر عمق و ضعيف ميباشد؟
آيا وب سايت تكراري ميباشد، دربرگيرنده تداخل هست و يا اين كه مقاله‌ها زائد و بي نتيجه با موضوعات يكسان يا اين كه شبيه هم پا با تغييرات جزئي عبارات كليدي گوناگون هست؟
آيا در درج داده ها كارت هاي بانكي براي پرداخت آنلاين شل بوديد؟
آيا اين نوشته ي علمي خطاها املايي، خطاهاي كوچك و يا اين كه حقيقي وواقعي داراست؟
آيا اين موضوعات بر طبق منافع حقيقي و واقعي خوا‌نندگان سايت ساخت و ساز گرديده اند يا اين كه بوسيله وبسايت هاي ساخت‌و‌ساز محتوا مبني بر حدس جهت افزايش در موتورهاي كاوش مي‌باشند؟
سوالاتي كه براي رعايت الگوريتم پاندا از خويش بپرسيم؟
 آيا اين نوشته ي علمي محتوا و داده ها اورجينال، گزارش اورجينال، پژوهش ها اورجينال، يا اين كه تجزيه و آناليز اورجينال را ارائه مي نمايد؟
 آيا اين برگه بها شايان توجه و خير و خوبي در مقايسه با ديگر صفحه هاي در حاصل كاوش ارائه مي نمايد؟
 چقدر در اختيار گرفتن كيفيت بر روي محتوا انجام مي گردد؟
 آيا اين نوشته‌ي‌علمي دو سمت يك قصه را تعريف مي نمايد (بي طرفانه ميباشد)؟
 آيا اين تارنما يك مرجع و نويسنده شناخته گرديده در زمينه‌ي اين زمينه هست؟
 آيا محتوا ساخت‌و‌ساز انبوه شده‌است و يا اين كه برون سپاري گرديده به تعداد متعددي از سازندگان و يا اين كه در سراسر يك كانال وسيع از تارنما ها توسعه و گسترش يافته، به نحوي كه به آن صفحه ها منحصر يا اين كه وب سايت ها اعتنا يا اين كه حفظ متعددي نمي‌شود؟
 آيا نوشته‌علمي به خير بازنويسي گرديده يا اين كه به حيث درهم و برهم ميايد و با شتاب ساخت و ساز شده‌است؟
 براي يك پرس و جو اصلي داراي ارتباط، به داده ها اين وب سايت اعتماد مي‌كنيد؟
 آيا شما اين وبسايت را تحت عنوان يك منبع داراي اعتبار مي‌شناسيد در وقتي كه نامش ذكر ميگردد؟
 آيا اين نوشته‌ي‌علمي توضيحات بدون نقص و كاملي از قضيه ارائه مي نمايد؟
 آيا اين نوشته ي علمي مشتمل بر تجزيه و نظارت هاي پر‌نور و خردمندانه و يا اين كه داده ها جذاب است كه شفاف و آشكار ميباشد؟
 آيا اين ورقه از نوع صفحاتي هست كه شما آن را علامت گذاري (bookmark) مي‌كنيد، با دوست خويش به اشتراك ميگذاريد يا اين كه اين شيت را توصيه مي‌كنيد؟
 آيا اين نوشته‌ي‌علمي محتوي مقدار بيشتراز حد از تبليغات است كه باعث به گم راه كردن و يا اين كه تداخل با محتواي اساسي ميگردد؟
 آيا انتظار داريد كه‌اين نوشته‌ي علمي را در يك خبرنامه چاپ گرديده، يك دانشنامه و يا اين كه يك كتاب مشاهده كنيد؟
 آيا اين نوشته‌ي‌علمي كوتاه، بي شالوده و يا اين كه در غير اينصورت فاقد جزئيات موءثر هست؟
 آيا اين نوشته‌علمي با تمركز فراوان و اعتنا به جزئيات ساخت گرديده و يا اين كه با اعتنا كمتر به جزئيات؟
 آيا يوزرها هنگامي كه صفحه هاي اين تارنما را ببيند، گلايه مي نمايند؟
ليست بالا بسيار دشوار و مشقت بار هست. اين سوال ها لزوما بدين معنا وجود ندارد كه گوگل همت مي نمايد بوسيله الگوريتم هايش بفهمد كه مقاله‌ها شما جذاب و يا اين كه عادلانه ميباشند. در ازاي اين سوال ها ميتوانند امداد نمايند تا ترازو امتيازدهي كاربراي حقيقي به كيفيت وب سايت شما مشخص و معلوم خواهد شد. هيچ كس حقيقتا همگي فاكتور ها و عواملي كه گوگل براي انتخاب كيفيت وب سايت شما از روش پاندا به كار گيري مي نمايد را نمي داند.

نكته حائض اهميت آنكه فعلا ديگر مدت فريب گوگل با به كار گيري از ترفندهاي خاص seo به آخر رسيده ميباشد. بي شك پانداي گوگل زرنگ خيس از مدام در بالاترين نقطه الگوريتم جستجوي گوگل نشسته و بر تلاش وب سايت ها و گردانندگان آن محاسبه مي نمايد.

امتياز ما در گوگل به چه عواملي بستگي داراست؟
تعداد بازديد ها (Number Hits)
كيفيت محتوا (Quality Of Content)
بازه مدت ماندگاري كاربر در وبسايت شما (Time On Site)
چه عواملي سبب مي گردد ما نزد گوگل پاندا دوستداشتني شويم؟
دوران قرار داشتن استفاده كننده در وب سايت شما (Time On Site)
معيار مشاهده از ساير صفحه هاي تارنما شما (Page Views)
معيار فراري بودن از وب سايت (Bounce Rate)
اشتراك گذاري مطالب در شبكه هاي عمومي (Social Networks)
مارك سازي اينترنتي (Internet Branding)
آپ ديت رساني الگوريتم پاندا گوگل:
در سال ۲۰۱۴، گوگل هشت آيتم از تغييرات الگوريتم موتور كاوش را منتشر كرد. همگي اين تغييرات بخشي از آپديت رساني پاندا ناميده ميشود.

تفاوت در ميان هريك از تغييرات جزئي الگوريتم هاي گوگل بسيار منحصربه‌فرد ميباشد. با اين هم اكنون، همگي اين تغييرات هدف ها مشابهي داشتند: كاهش جايگاه بندي محتواي مدل، ضعيف و كمتر موثر در حاصل جستجوي گوگل.

آپديت رساني پاندا اصولا يك غربال محتوا، از ميان پيروز محتواي بد، هرزنامه و تبليغ محتواي عميق ميباشد. به مراد ماندن در بالاي حاصل جستجوي گوگل، شما بايستي به صورت مداوم محتواي اينترنت ارزشمند و مفيدي كه به سوالهاي مخاطبان شما جواب مي‌دهد، توليد فرماييد. اين محتوا مي بايست مختصر، فارغ از خطاهاي دستوري و با استثناهاي بسيار نادر باشد و هيچ وقت مطالب تكراري در آن به فعاليت برده نشده باشد. منابع آيتم استعمال نيز مي بايست قابل اعتماد باشند.

برچسب: سئو سايت،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۸ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۱۰:۱۰ توسط:مهمان نواز موضوع:

معناي واقعي كلمات كليدي Long tail چيست؟


پسنديدن
در‌حالتي كه مسئوليت تدوين استراتژي بهينه سازي يك كمپاني به دوش‌تان باشد، سئو سايت احتمالا در حالا بررسي عبارات كليدي مي باشيد تا مشخص و معلوم گردد روي كدام يك از آنان مي بايست تمركز داشته باشيد. مبحثي كه‌اين روز ها بسيار باب شده‌است، زمينه كلمه ها كليدي Long tail يا اين كه چنان كه در فارسي به عمل مي‌رود، عبارات كليدي طولاني ميباشد. اكثري از رشته‌اي‌هاي دنياي seo از معنا Long tail برداشت اشتباهي دارا هستند و آن را مستقيما با تعداد لغات داراي ارتباط مي دانند البته اين برداشت به طور كامل ظريف و درست وجود ندارد.

چنانچه مي خواهيد با معناي ظريف اين اصطلاح آشنا گرديد، با ما ياروهمدم باشيد.

بيشتر بخوانيد :  نكات بهينه سازي در ساخت محتوا
واژه كليدي Long tail يعني چه؟
معنا Long tail هنگامي رايج شد كه كتاب The Long Tail: Why the future of business is selling less of more اثر كريس اندرسن به چاپ رسيد.

غرض تصاحب كردن كلمه ها كليدي طولاني يك كدام از تكنيك‌هاي بهينه سازي ميباشد چون جايگاه تصاحب كردن با آنها آسوده‌خيس ميباشد و درضمن اين نوع عبارات، ترافيك هدفمندتري را به سمت وبسايت مي آورند. راجع‌به عبارات كليدي كوتاه رقابت سنگيني وجود دارااست و معمولا قصد مخاطب از جست‌وجوي آنان پر‌نور وجود ندارد. مثلا زماني كاربري كيورد رژيم غذايي را جست‌وجو مي‌نمايد، مشخص و معلوم وجود ندارد منظورش چه نوع رژيمي ميباشد. رژيم چاقي؟ رژيم لاغري؟ رژيم سالمي؟ و …

ولي هنگامي كاربري اين عبارت را سرچ مي‌نمايد: رژيم مالامال پروتئين براي كاهش وزن، منظورش به طور كامل مشخص و معلوم ميباشد. در‌اين‌صورت تعداد مطالبي كه گوگل درين ارتباط پيدا مي‌نمايد كمتر ميباشد البته آن مطالب بيشترين رابطه را با منظور مخاطب دارا هستند و وي مي تواند سريع‌خيس به سود دلخواهش رسد.

ما هم در وبنا از اين طرز به كار گيري كرده‌‌‌ايم. از جمله به مكان كليدواژه seo لينكدين، seo پروفايل لينكدين را به عمل برديم كه يك واژه و كلمه كليدي Long tail محسوب مي‌‌‌گردد، ظريف‌‌‌خيس ميباشد و ترافيك هدفمندتري را به وب سايت‌‌‌مان هدايت مي‌‌‌نمايد.

عقيده رايج اين ميباشد كه اصطلاح Long tail، در فارسي دم دراز، بدين برهان گزينش گرديده كه‌اين نوع عبارت‌هاي كليدي دربرگيرنده تعداد كلمه ها بيشتري ميگردند.

معمولا كلمات كليدي با وسعت جست‌وجوي كمتر، تعداد لغت ها بيشتري دارا هستند. در فيض، تمجيد Long tail در زمان برهه زماني تغيير و تحول يافت و عموم آن را با تعداد واژگان آيتم به كار گيري در عبارت و خير وسعت جست‌وجو، داراي ارتباط دانستند.

منحني تقاضاي كاوش


بر پايه ي منحني تقاضا، ۷۰ درصد از جست‌وجوهاي آنلاين مشتمل بر لغات كليدي Long tail مي شود. اين يعني كيوردهاي پرطرفدار و پررقابتي كه سازمان‌ها به خطا روي آنان تمركز مي‌نمايند، فقط ۳۰ درصد از وسعت كلي جست‌وجوها را به خويش تخصيص مي دهند.

براي پر‌نور شدن زمينه، كلمه ها ذيل را در لحاظ بگيريد:

Gym bag
Sports bag
Small gym bag
Gym bag for men
Gym bag for women
در صورتيكه بر اين يقين باشيد كه تعداد كلمه ها به صورت بي واسطه با وسعت جست‌وجو داراي ربط ميباشد، ميپنداريد كلمات بالا به ترتيب فهرست گرديده‌اند. ولي در شرايطي‌كه به وسعت جست‌وجوي مرتبط با هر كدام از اين كلمات را به اعتنا چك كنيم، مي بينيم كه ترتيب‌شان عوض مي شود:

Gym bag
Gym bag for women
Small gym bag
Sports bag
Gym bag for men

برچسب: سئو سايت،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۶ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۰۸:۰۵:۱۰ توسط:مهمان نواز موضوع:

گوگل سرچ كنسول چيست ؟ آموزش كامل گوگل سرچ كنسول جديد 2020


چه گزارشي را در گوگل سرچ كنسول Google Search Console مشاهده ميكنيد؟ آيا اين گزارش ها مرتبط با بك لينك و پيوند هاي وب سايت شما ميباشد؟ سئو سايت  يااينكه خطاهاي مرتبط با خزنده گوگل ميباشد؟ آيا شما ابداً به تهيه و تنظيم پارامترهاي URL خويش مي پنداريد؟ با تثبيت وب سايت در گوگل سرچ كنسول ميتوانيد به طور تقريبً براي تمامي چيز از سرچ كنسول گوگل به كار گيري فرماييد.ابزار گوگل وبمستر تولز Google Webmaster Tools به بازه نسبتاًً يك ده سال شناخته شده‌است و عملكرد مي نمايد ابزارهاي خويش را مدام بروز نگه داراست .هر سال گوگل Google ابزار جديدي براي تجزيه و ارزيابي داده هاي وب سايت در دست ما قرار مي‌دهد همه اين ابزارها در گوگل سرچ كنسول  جاي‌دارد و به طور بدون پول در دسترس وبمستران قرار مي‌گيرند.ورژن تازه گوگل سرچ كنسول در ژانويه سال 2019 ارائه شد ، و حالا رسما از ورژن بتا بيرون شده‌است.

وقت آن رسيده كه اماده به كارگيري از ورژن تازه سرچ كنسول گوگل شويم . در گوگل سرچ كنسول شما ميتوانيد به داده ها بسيار ارزشمندي دست ژيدا نماييد در صورتي‌كه تحت عنوان يك وبمستر تاكنون از اين ابزار گوگل به كارگيري نمي كرديد به شدت سفارش مي‌كنم براي رصد موقعيت بهينه سازي و يشرفت سايتتان از اين ابزار توانمند كه به طور بدون پول قابل دسترسي ميباشد به كار گيري نماييد. آنچه در زمينه‌ي گوگل سرچ كنسو مياموزيد.

 

گزارش اجمالي
چك URL
همت تارنما
حالت ايندكس
پيشرفت ها
اقدامات امنيتي
ابزارها و گزارشات
لينك و پيوند ها
 

همينطور  درصورتي كه تا به امروز از گوگل وبمستر تولز به كارگيري مي كرديد مي بايست در پيام هاي خويش در گوگل سرچ كنسول يك آدرس اينترنتي اخطار از Google اخذ كرده باشيد چيزي شبه پيام ذيل.


هشدار گوگل براي استعمال از ورژن تازه گوگل سرچ كنسول
 

براي يافتن ورژن نو سرچ كنسول گوگل ، به به عبارتي روشي كه پيش از اينً از وبمستر تولز استعمال مي كرديد وارد داشبورد گرديد https://search.google.com/search-console. در اينجا نگاهي به داشبورد ديرين سرچ كنسول گوگل مي اندازيم.


داشبورد ديرين سرچ كنسول گوگل
 

داشبورد تازه گوگل سرچ كنسول ورژن 2020


ورژن تازه گوگل سرچ كنسول
 

گوگل سرچ كنسول چه مي باشد ؟
تا قبل از اين گوگل سرچ كنسول همانطور كه گفتم با تيتر گوگل وبمستر تولز شناخته ميشد، ابزاري ارائه گرديده بوسيله گوگل براي چك موقعيت اينترنت‌وب سايت در موتورهاي كاوش و مشاهده آمار مرتبط با تارنما ها و شيوه تلاش و پيشرفت آن‌ها در دوران هاي وقتي گوناگون ، تحليل موقعيت ايرادات و …در حالتي كه با صرفه‌سازي (يادگرفتن seo ) سايتتان در موتورهاي كاوش براي شما اصلي ميباشد و در زمينه‌ي سئو وب سايت مطالعاتي داشته ايد، مطلقا با ابزار سرچ كنسول گوگل نيز شناخت داريد.

اين ابزار فوق‌العاده و بدون‌پول، آماري مانند بازديدهاي وبسايت از گوگل، عبارات كليدي كاوش گرديده،بك‌لينك و پيوند‌ها، صفحه هاي ايندكس گرديده در گوگل، شرايط دسترسي ربات خزنده گوگل به اينترنت‌وب سايت شما، خطاهاي احتمالي در دسترسي، خطاهاي امنيتي و … را در مشت شما قرار ميدهد.در واقعيت گوگل سرچ كنسول اين قابليت و امكان را به شما مي‌دهد تا به طيف پهناور اي از داده هاي اصلي در رابطه تارنما خويش دسترسي پيدا فرماييد. براي مثال ، مي‌توانيد:

آيا وبسايت شما برا اكران در گوگل مشكلي دارااست؟
به محتواهاي شما چه تارنما هايي لينك و پيوند داده اند؟
سايت شما در تلفن هاي هوشمند به چه شكل فعاليت مي نمايد؟
چه‌طور كاغذ شما در صفحه هاي حاصل موتور كاوش (SERP) براي لغات كليدي گوناگون جايگاه ميگيرد؟
و…
اينها صرفا بعضي از كارهايي ميباشد كه ميتوانيد با سرچ كنسول گوگل انجام دهيد در‌اين نوشته از وب سايت پايلاش شمارا گام به گام با طريق عمل با گوگل سرچ كنسول آشنا مي‌كنيم.ولي پيش از هر چيز ، به چه شكل وبسايت خويش را به اكانت سرچ كنسول گوگل وصل كنيم يا اين كه به عهد بعضا از دوستان چه‌گونه نصب سرچ كنسول را انجام دهيم؟

برچسب: سئو سايت،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۴ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۲۹:۳۹ توسط:مهمان نواز موضوع:

تكنيك كلاه سياه


seo با تكنيك‌هاي كلاه سياه براي درجه وب سايت در گوگل خطر مرگ داراست!به وسيله ويرلن



در  سئو سايت صورتيكه با Google Penalties مواجه شديم چكار كنيم؟
چطور از درجه سايتمان در گوگل مراقبت كنيم؟ جريمه گوگل چه ميباشد؟
چرا گوگل برخي از وبسايت ها را جريمه ميكند ؟ شيوه تشخيص، اداره و هجران از آن

 

فارغ از استثنا، مجازات Google Penalties براي وب سايت هايي پياده شود كه با راهبرد هاي “گوگل اينترنت مستر” تضادومغايرت داشته باشند. به عبارت ديگر، مجازات سود غير قابل اجتنابي از تكنيك هاي بهينه سازي كلاه سياه ميباشد؛ يعني تكنيك هاي غير استاندارد كه در همت براي پيش افتادن سريعتر در بازي seo بهينه سازي ميباشد.

چه اينكه اين واقعه عمداً از روش يك كوشش هماهنگ گرديده تحت عنوان بخشي از يك استراتژي كسب و فعاليت شكل گيرد و يا اين كه فقط يك تكان ناخواسته باشد، اهميت ندارد. زماني يك پيام “Manual Action” در كنسول جستجوي گوگل (GSC) ظواهر ميگردد، ديگر تصميم متبوع گرفته شده‌است. از آن لحظه به سپس كل اپ هاي توسعه و گسترش و پخش در اكنون تعليق قرار خواهند گرفت، از آن به آن گاه هر سيرتكامل تغييري كه در زمان اجراي مجازات اعمال خواهد شد، هدر دادن برهه زماني و سعي ميباشد. فقط حق تقدم مي بايست شناسايي انگيزه مجازات ، رديابي آن  و به صورت پيروزي آميز تجديد حيث و تصحيح آن باشد. فرايندي كه بسته به مقياس ايراد و آمادگي گروه seo، ممكن ميباشد ميان تعدادي روز يا اين كه چندين ماه ارتفاع بكشد.

 

يادگرفتن رفع اشتباهات ناشي از جريمه گوگل Google Penalties
 

گام اوليه. ادراك ايراد


گوگل از گذشته عارضه ها خويش را براي مجازات سايت ها اعلام نموده است.
در پيام هشدار GSC ، آنان مشكلي را پررنگ مي نمايند كه در اكثر مورد ها به انگيزه يك تخلف on-page يا اين كه يك تخلف off-page صورت داده ميباشد. در سال هاي اخير به لحاظ مي‌رسد كه يك قسمت بزرگي از جريمه‌ها صادر گرديده ناشي از تخلفات بيرون از كاغذ (off-page) ميباشد كه عمدتاْ بوسيله از روش بك لينك و پيوند ساخت‌و‌ساز ميشود.

واضح ميباشد كه نحوه كلاه سياه دارنده پتانسيلي براي دستاوردهاي كوتاه مقطع ميباشد، ولي در عين هم اكنون، مطمئنا دقت گوگل را نيز جذب كرده و در غايت باعث به محاسبه آن ميگردد. پيام GSC به “لينك و پيوند هاي غيرمعمول ورودي” اشاره دارااست، يعني لينك و پيوند هايي كه از وب سايت هاي ديگر ميايند. در بيشتر مواقع، وب سايت شاهد كاهش قابل توجهي در جستجوي گوگل خواهد بود، و تماما از حاصل گوگل يا اين كه به اصطلاح SERPs بدور گردد.

بازگرداني مجازات دراين مورد با يك مميزي (رسيدگي) بدون نقص بك لينك و پيوند، حذف پيوند و يا اين كه رد لينكهايي كه تهديد آميزند، شروع ميشود.



زماني كه دعوا تخلف محتواي داخل كاغذ (on-page ) به دربين ميايد، گوگل آن را به صورت «ايراد اسپم» يا اين كه «اختلال بدون شوخي اسپم» (بعضي وقتها تحت عنوان به طور كاملْ اسپم ) بحساب مياورد كه تفاوت جانور به شدت زمينه اسپم بستگي داراست. سايتهايي كه برچسب major spam مي‌خورند، معمولا دربرگيرنده محتوايي مي باشند كه به طور خود كار ساخت‌و‌ساز و منتشر مي گردد، كه اكثر وقت ها در هاست هاي بدون‌پول و / يا اين كه دامنه هاي ضعيف ميزباني مي گردند. خلاصه، آن ها در وضعيت فعلي و معمولي خويش نخواهند بود.


فيض اين ميباشد كه چنين وبسايت هايي در جستجوي گوگل به آساني هيچ سود اي را به دست نخواهند آورد. هر سيرتكامل تلاشي براي تصحيح چنين سايتي، در معناي ساخت‌و‌ساز سايتي نو، تماماً از در آغاز ميباشد.



مغاير اين وب سايت ها كه از لحاظ گوگل گزينه جريمه سنگين قرار مي گيرند، مجازات هايي كه صرفا با « Spam Problems » داراي ربط ميباشند، نشان دهنده سطوحي از محتوا مطلوب مي‌باشند. احتمالا يك تارنما با برندي حقيقي وواقعي كه مشتمل بر يك سري پست و محتوايي كاربردي ميباشد و ورقه اي مطلوب بحساب ميايد، به انگيزه اختلال اسپم، به صورت قابل مراعات اي در جستجوي گوگل افت مي نمايد البته كاملا ناپديد نمي‌شود. معمولا بعد از مدتي ترافيك جستجوي مارك خويش را مراقبت مي نمايد ولي در مواردي كه كاوش حول موردها غير برندي صورت پذيرد، هيچ راهي براي رقابت در مقابل وب سايت هاي ديگر ندارد.

دراين مورد، يك مميزي (رسيدگي) عميق بهينه سازي دربرگيرنده تجزيه و ارزيابي سيگنال هاي فني و محتوايي مايحتاج ميباشد تا محتواي مخرب تطهير گردد.



مسائل مرتبط با اسپم محتوا كه موجب مجازات مي‌شود، ممكن ميباشد به عارضه ها ديگري نيز بوجود آيد. بدين ترتيب هر وقت كه “محتوا هك گرديده” يا اين كه ” اسپم به وسيله مخاطب ساخت و ساز گرديده” باشد، ممكن ميباشد اين واقعه فيس دهد. آيتم اوليه معمولا در بالا افتي در جستجوي گوگل توليد نمي نمايد. با اين درحال حاضر، در بالا اين تارنما در جستجوي گوگل SERPs برچسب “نامناسب” ميخورد، و كارايي مي نمايد براي اكثر كاربراني كه با صفحه هاي “نامناسب” مواجه مي گردند، مورد اي ديگر و كمتر مخاطره آميز مهيا نمايد. همين يك هشدار به تنهايي سيگنالهايي به گوگل مي‌دهد كه‌اين وب سايت چيزي وجود ندارد كه يوزرها به دنبالش مي باشند. فورا بعداز اين ، سكو وب سايت مسلما به شدت كاهش مي‌يابد، بر طبق اين فرض كه تارنما نمي تواند به انتظارات مخاطب جواب دهد. چنانچه اين مسئله ناديده گرفته خواهد شد، اين حالت، در حالي كه قابل بازگرداني ميباشد، ممكن ميباشد بازه متعددي ارتفاع بكشد تا اعتماد يوزرها و گوگل را مجدد به دست آورد.

وب سايت هايي كه به جهت عدم بررسي كافي در معرض سوء به كارگيري ي يوزرها قرار مي‌گيرند، با مجازات ” User Generated Spam” مواجه ميگردند.

غير از زمينه كامنت ها و پيوند هايي نظير ” در اينجا داروي لاغري بخريد” ، حتي مورد ها nofollowed، فقط مثال اي از گونه هاي تخلفاتي محسوب مي‌شود كه سبب ساز مي گردد گوگل دست بكار گردد. انجمن ها، وب سايت هاي كه مشابه ويكيپديا مي باشند در كنار سايتهايي كه اذن ي اظهار لحاظ سواي تحليل را به مخاطب ميدهند، مستعد ابتلا به‌اين نوع اسپم بوسيله مخاطب مي باشند. مجازات مرتبط با اين قضيه اكثر وقت ها تنها بر روي تعيين URL ها تاثير ميگذارد، كه در غايت به درجه بندي ضعيف يا اين كه سواي سكو منتج ميشوند. اثر اول زياد مجموع وب سايت را پايين تاثير قرار نمي دهد. با اين حالا، در‌حالتي كه يك وب سايت به حدي اسپم داشته باشد كه بها افروده اي قابل مشاهده نباشد، اقدامات طاقت فرسا گيرانه تري اعمال ميشود، براي مثال حذف بدون نقص از ايندكس. پرهيز از اين رخداد نياز به عمليات پاك سازي و ارزيابي ظريف، دائمي و شديد داراست.

برچسب: سئو سايت،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۰۸:۵۴:۱۱ توسط:مهمان نواز موضوع: