حرفه اي ترين مقالات سئو حرفه اي ترين مقالات سئو .

حرفه اي ترين مقالات سئو

رتبه بندي وبسايت

متاسفانه ليستي كه همگي فاكتورهاي درجه بندي گوگل نيست. گوگل و بقيه موتورهاي كاوش به ما نمي‌گويند سئو سايت  كه‌اين فاكتورها دقيقاً چه چيزهايي ميباشند تا ما نتوانيم در نتيجه ها كاوش دخالت كنيم. ولي با اين اكنون گوگل موعظه‌هاي كلي در اين باره ارائه نموده است. كساني كه در حوزه بهينه سازي كار مي‌نمايند نيز با آزمايش كردن فاكتورهاي گوناگون به اهميت آنان پي ميبرند.
با به كار گيري از اين داده ها شما ميتوانيد وبسايت خويش را براي اخذ رنك و جايگاه بهتر در لغت ها كليدي خاص بهبود دهيد. در صورتي‌كه چه اينكار مستلزم تجربه و امتحان و غلط ميباشد البته به طور كلي ميتوانيد فعاليت خويش را با انجام سه مرحله بي آلايش تحت استارت نمائيد
 
تحقيق واژه و كلمه كليدي به شما ياري مي‌نمايد تا شايسته ترين عبارات و لغات كليدي مربوط به كسب و عمل خويش را پيدا فرمائيد.
طراحي وب سايت بر طبق seo. چنانچه از قالب هاي مهيا وبزي براي طراحي سايت خويش به كارگيري كرده باشيد، كليه چيز از گذشته به وسيله وبزي براي شما صورت گرفته ميباشد.
افزودن عنا وين (Headings) و ساخت و ساز ساختار براي متن‌هاي مو جود در تارنما. اينكار با استعمال از عنا وين H1 تا H6 انجام ميگردد. موتورهاي كاوش با به كارگيري از اين عنوان ها متوجه ميشوند كه وب سايت شما راجع به چه ميباشد و كدام نصيب از متن‌هاي شما اهميت بيشتري دارا هستند. همينطور افزودن تگ Alt يا اين كه به عبارتي متن جايگزين به عكس‌ها نيز اهميت متعددي داراست.
 بهبود بخشيدن محتواي سايت. بهبود بهينه سازي تارنما سواي بهبود محتوا نا ممكن خواهد بود. چون محتواي باكيفيت و داراي ارتباط مهمترين فاكتور براي موتورهاي كاوش در طول جايگاه بندي تارنما‌ها ميباشد.
 Re-crawling و آناليز كردن دوباره وب سايت براي بروزرساني ديتا بيس
 
وقتي كه تارنما شما ايندكس، ارزيابي و جايگاه بندي شد، فعاليت گوگل به اتمام نخواهد رسيد! چون شما ميتوانيد با تغيير و تحول وب سايت و آپ ديت رساني حالت تارنما را از نگاه seo بهتر يا اين كه حتي‌د‌ر مواقعي بدتر نماييد. پس از آپ تو ديت رساني سايت چه اتفاقي فيس ميدهد؟ مقداري زمان خواهد برد تا گوگل تغييرات شما‌را ببيند
بعداز اعمال تغييرات در تارنما مي بايست طاقت فرمائيد. پيش از اينكه تغييرات شما در نتيجه ها كاوش حيث خواهد شد، در آغاز crawler ها بايستي متوجه اين تغييرات شوند. كراولر ها در بازديد بعدي خويش از وبسايت عملكرد مي‌نمايند تغييرات تازه تارنما از نهايي بروزرساني نظارت نمايند. اصولاً، گوگل مي خواهد متوجه گردد كه آيا مي بايست شيوه اكران وبسايت شما به يوزرها را تغيير و تحول دهد يا اين كه خير؟
هر چندين وقت يكبار وب سايت به وسيله crawler ها چك ميگردد؟ بازه زماني مدت اين تحليل‌ها براي هر وبسايت گوناگون ميباشد. گوگل فقط ميخواهد نتيجه ها كاوش خويش را آپ تو ديت نگه داراست. بدين ترتيب در حالتي‌كه شما صاحب و مالك يك وبسايت خبري دوستداشتني مي‌باشيد كه در هر ساعت محتواي اورجينال تازه به وبسايت خويش اضافه مي كنيد، crawler ها همواره در اكنون رمز زدن به وب سايت شما خواهند بود. البته چنانچه وبسايت شما سالي يكبار آپ ديت مي شود، به طبعً crawler ها نيز صرفا چندبار در سال به شما راز مي زنند. به همين ادله پيشنهاد مي كنيم همواره به وبسايت خويش راز بزنيد و محتواي جديد در آن قرار دهيد.
 
 بهبود بخشيدن محتواي وب سايت. بهبود seo تارنما سواي بهبود محتوا غيرممكن خواهد بود. چون محتواي كيفيت عالي و داراي ربط مهم ترين فاكتور براي موتورهاي كاوش در طي سكو بندي تارنما‌ها ميباشد.
وقتي كه وبسايت شما مجدداً ايندكس و تحليل شد احتمالاً مرتبه تارنما شما براي تني چند از عبارات كليدي تغيير تحول خواهد كرد. ولي همان طور كه پيش از اينً اشاره كرديم ممكن ميباشد مرتبه بهتري به دست آوريد يا اين كه منزلت قبل خويش را نيز از دست دهيد.
در صورتي‌كه مي خواهيد شرايط تارنما خويش بعداز بروز رساني‌ها را آناليز نمائيد، ابزارهاي بهينه سازي متعددي وجود دارااست كه به شما براي پيگيري حالت سكو بندي وب سايت ياري مي‌نمايند. چنانچه ميزان دارايي متعددي نداريد، Google Search Console يك آيتم مطلوب جهت كسب اطلاعات راجع به جايگاه بندي تارنما شما در گوگل ميباشد:
    •    وارد حساب خويش در Search Console گرديد
    •    اين مسير را دنبال نمائيد Search Traffic > Search Analysis
    •    آيتم Positions را از نوار بالاي برگه تعيين فرمائيد
هم اكنون مي توانيد منزلت تارنما خويش براي لغت ها كليدي داراي ارتباط را مشاهده كنيد. با سپري شد مدت تعداد لغت ها كليدي كه از روش آنها بازديدكننده اخذ ميكنيد بيشتر گردد.
در اكثر مورد ها نبايد انتظار داشته باشيد كه فورا براي يك كلمه و واژه كليدي رده نخستين را كسب فرماييد. ولي نا آرزو نشويد. دستيابي به چنين برد‌هاي طول خواهد كشيد و بايستي مرحله به مرحله پيش برويد. با ارتقاء ترافيك و افزودن محتوا به تارنما، درجه و رده شما به ندرت بهبود پيدا خواهد كرد.

برچسب: سئو سايت،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳ دى ۱۳۹۹ساعت: ۰۸:۳۲:۴۷ توسط:مهمان نواز موضوع:

نتيجه گيري براي ترافيك سايت

مرحله هشتم. تماس با اشخاص بانفوذ و درخواست ياري دوباره
خلاصه: با تنظيم ليست اشخاص بانفوذ در مرحله ۵ فنداسيون مورد نياز براي اين مرحله هم آماده مي‌گردد. قرار ميباشد مجددا از اين ليست براي برقراري تماس با اشخاص بانفوذ   سئو سايت  و درخواست يك لطف ديگر از جانب آنان به كارگيري نمائيد.

ليستي كه از اشخاص بانفوذ تنظيم كرده بوديد را گشوده نماييد. در‌اين مرحله قرار ميباشد دو الگوي كلي براي پست الكرونيكي تنظيم فرماييد كه عبارتند از:

يك سر مشق براي كساني كه پيش از اين نظراتشان را اعلام كرده بودند.
يك سرمشق براي كساني كه به تقاضاي پيشين جواب نداده بودند.
ممكن ميباشد در او‌لين تلاشي كه براي برقراري تماس داشتيد، برخي نشاني اينترنتي ها ارسال نشده يا اين كه نشاني پست الكرونيكي نادرست بوده‌اند كه در هر دو شكل مي‌توانيد اين اشخاص را از ليست حذف فرمائيد.

در‌پي دو الگوي كلي براي نشاني اينترنتي هاي مرتبط با كساني كه به تقاضاي شما جواب داده و همينطور اشخاصي كه بدين تقاضا جواب نداده بودند، مشاهده ميكنيد.

الگوي پست الكرونيكي براي اشخاصي كه به درخواست قبل جواب داده و نظراتشان را با شما در بين گذارده بودند.
با پهنا درود و خسته نباشيد سرويس [اسم شخص]

مجددا بابت ارائه نظرها با ارزشتان از شما قدرداني مي‌كنم. اطلاعاتي كه شما براي مخلوق آماده كرديد تاثير متعددي در برد پروژه داشت.

ميتوانيد نوشته‌علمي را درين لينك و پيوند مطالعه نمائيد. همان طور كه مراعات مي‌كنيد در‌اين نوشته‌علمي به پروفايل توييتر شما و [ورقه پيوند گرديده از وب سايت شخص] ارجاع كرده ام.

تقاضا ميكنم كه در شكل قابليت و امكان شما هم نوشته ي علمي من‌را لينك و پيوند نماييد. افتخار آميز ميباشد كه در شكل قابليت اين نوشته‌ي‌علمي را در شبكه هاي عمومي هم منتشر فرمائيد. شايد اين نوشته ي علمي براي دنبال كننده هاي شما موءثر باشد.

از ياري دوباره شما سپاسگذارم

[نام خودتان]

 

الگوي پست الكرونيكي براي عده اي كه به درخواست پيشين جواب نداده بودند.
با پهنا درود و خسته نباشيد سرويس [اسم شخص]

من دو هفته پيش با شما تماس گرفتم و درخواست كردم در شكل قابليت و امكان نظرتان را در زمينه‌ي نوشته‌ي علمي اي كه روي آن عمل مي‌كردم مطرح نمائيد.

تقاضا ميكنم كه در شكل رغبت نظرتان را با ما بين بگذاريد. در اين‌حالت، نوشته ي علمي طبق نظرها شما بروزرساني گردد.

احتمالا اين نوشته‌ي علمي براي دنبال كننده هاي شما در شبكه‌هاي‌اجتماعي هم اثر گذار ميباشد. در شكل رغبت ميتوانيد آن را در كانال اجتماعي به اشتراك بگذاريد؛ لينك و پيوند نوشته ي علمي.

با احترام

[نام خودتان]

در انتظار جواب اين اشخاص بمانيد.

پس از سپري شد يك هفته، مجدد با كساني كه به درخواست شما جواب نداده يا اين كه نوشته‌ي علمي را منتشر نكرده بودند، تماس حاصل نماييد و يك نشاني اينترنتي “ياد‌آوري” مودبانه براي آنها ارسال فرماييد.

تاثيرات و قابليت و امكان هاي اين مرحله را دستكم نگيريد.

درين مرحله احتمال متعددي وجود دارااست كه نوشته‌ي‌علمي شما به نقطه نقط ي اوج رسد. هر چه اشخاص بانفوذ بيشتري نوشته‌ي علمي شمارا به اشتراك بگذارند، تارنما هاي بيشتري نوشته ي علمي را پيوند نمايند و نوشته‌ي‌علمي ترافيك تارنما ارگانيك (غير پرداختي) بيشتري جذب نمايد، توان تارنما شما بيشتر گردد.


برچسب: سئو سايت،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲ دى ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۰۲:۱۵ توسط:مهمان نواز موضوع:

هزينه سئو چقدر است


seo تارنما يا اين كه به عبارتي بهينه سازي مهم‌ترين قسمت از فعاليت طراحي وب ميباشد. يك وب سايت فارغ از بهينه سازي مانند يك مغازه با در بسته ميباشد ،  سئو سايت   بهينه سازي وب سايت درب ورود مخاطبان و مشتريان به وب سايت شما ميباشد ، متاسفانه خيلي از شركتهاي ساخت وب سايت بدليل وقتگير بودن و اشتباهات فراوان seo به مشتريان خويش القاء ميكنند كه گوگل ادوردز مانند seo كار مي نمايد. درحقيقت گوگل ادوردز يك كدام از ابزار هاي بازاريابي الكترونيك ميباشد و نمي قدرت آن را جايگزين بهينه سازي كرد. در شرايطي‌كه وب سايت هاي معروفي مانند Adobe و Lynda و ... را سرچ نماييد متوجه مي شويد كه‌اين وب سايت ها علاوه بر بهينه سازي قادر، يك حساب گوگل ادوردز را نيز فعال كرده اند، در يادگرفتن هاي پيشين اشاره كرده ايم كه‌اين وبسايت ها به دو استدلال اين حساب ادوردز را ساخت‌و‌ساز كرده اند نخستين اينكه اين وب سايت ها مي‌خواهند مطمئن شوند كه سايتي نمي تواند با آن‌ها رقابت نمايد. دوم اينكه اين وبسايت ها با اتصال گوگل ادوردز به گوگل آناليتيك خويش تبليغات را براي افرادي كه به كمتر كاربر اين تارنما بوده اند پررنگ مي نمايند تا بتوانند مشتريان خويش را ارتقا دهند.

شايسته ترين راهكار در جمهوري اسلامي ايران
هنگام آغاز فعاليت بهتر ميباشد كه علاوه بر توصيه بهينه سازي يك حساب گوگل ادوردز تهيه و تنظيم كرده و آن را حد اقل براي مقطع 6 ماه بطور آراسته شارژ فرمائيد. براين اساس تا زمانيكه تارنما شما براي موتورهاي كاوش با صرفه خواهد شد شما با پيوند تبليغي خويش در بالا جدول گوگل خواهيد بود.

نكته : حساب گوگل ادوردز حساب مالامال هزينه اي ميباشد. به اين ترتيب آن را به حساب گوگل آناليتيك متصل نموده تا براي مشتريان خاص خويش تبليغ خويش را ارائه دهيد ، گوگل آناليتيك به شما قابليت تبليغ براي شهري خاص ، جنسيتي خاص، دستگاه هاي گوناگون مانند تلفن همراه و تبلت و كامپيوتر، را مي‌دهد. فرض نمائيد كه شمايك مغازه جامه زنانه در شهريار داريد و وب سايت شما تبليغي براي اين دكان ميباشد . در شرايطي كه شما تبليغات خويش را محدود به بانوان بومي شهريار فرماييد، علاوه بر اينكه هزينه كمتري پرداخت ميكنيد ، تماشاچي اي كه تبليغ شما‌را ميبيند احتمال بيشتري داراست كه كالاي شما‌را بخرد چون كه رفت و آمد تا دكان شما براي وي نادر هزينه خيس از ساكنين بقيه شهر ها ميباشد.

هزينه گوگل ادوردز چقدر ميباشد
براي داشتن حساب گوگل ادوردز شما مي‌توانيد يك دارايي معلوم به گوگل اعلام و آنرا به دلار پرداخت نمائيد. شما مي توانيد پيشنهاد خريد حساب گوگل ادوردز را به كمپاني سارگون بدهيد. و كمپاني براي شما حساب را خريداري نمايد. پس از خريد حساب آنرا به حساب مجاني گوگل آكادمي متصل كرده و روش اكران تبليغ و بازه آن را معين فرماييد. از جمله در‌حالتي كه وبسايت شما يك وب سايت تبليغاتي ميباشد مي‌توانيد اكران تبليغ در روزهاي تعطيل را منتفي فرماييد.

هزينه بهينه سازي چقدر ميباشد
متاسفانه برخي موسسات در كشور‌ايران براي اينكه پول بيشتري از استفاده كننده بگيريد. هزينه را مبتني بر لغات كليدي مانند ماشين و يا اين كه مبلمان اعلام مي نمايند، اين لغات هزينه اي سرسام آور و هنگفتي دارااست و سود آن هم چندان رضايت نصيب وجود ندارد، چون همانگونه كه در مقاله ها گذشته توضيح داده ايم يوزرها بخش اعظمي اين كلمه ها را براي منظوري غير از خريد آن كاوش مي نمايند. و نرخ برخورد وبسايت شما مبتني بر كاربر اين كلمه ها همواره در نوسان ميباشد و شما هميشه بايستي براي بودن در موضع مطلوب مخارج هنگفت را تجديد نماييد.

براي چه كلماتي سئو وب سايت را انجام دهيم
براي لغت ها Long tail seo نمائيد ، سئو براي لغات Long tail براي عده اي كه نو كسب و كاري را استارت كرده اند بسيار مطلوب ميباشد . برخورد سريع اين كلمه ها ، رابطه صد درصدي با كالاي شما ، هزينه نادر آن ها سبب مي شود كه سئو با اين لغت ها بسرعت فروش شما‌را متحول نمايد و با ارتقاء درآمد شما مي‌توانيد قسمتي از بهره خويش را صرف سئو با كلمه ها كليدي دشوار خيس بكنيد. فراموش نكنيد كه شما مي‌توانيد براي صدها واژه Long tail سئو نمائيد كه تمام برخورد شما از اين صد كلمه و واژه از لغت ها مهم بيشتر گرديده و هزينه اي بسيار كمتر براي آن پرداخت كرده و فروش و بهره بيشتري هم نموده ايد.

كمپاني طراحي وب سارگون با گروه محتوا گذار ماهر مي تواند در مورد seo وبسايت در سرويس مجموع فعالان قسمت هاي اقتصادي سرزمين عزيزمان باشد.

برچسب: سئو سايت،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱ دى ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۰۲:۰۴ توسط:مهمان نواز موضوع:

بهينه سازي براي تجارت هاي الكترونيك


كمپاني‌ها و سازمانها، اطلاع رساني ‌ها، بروشورها، راهنماهاي به كارگيري از مال و صفحه‌هاي توصيه را از شيوه اينترنت ساخت و توزيع مي‌نمايند.  سئو سايت  همگي اشكال كالاها و سرويس ها در اينترنت در دسترس قرار داراست. گلهاي جديد، كتابها و مجلات، اموال غيرمنقول،‌ نوارهاي موسيقي و فيلم، اثاثيه الكترونيكي و … خريداران و مشتريان ميتوانند از روش فروشگاههاي الكترونيكي يا اين كه بقيه روشهاي جان دار به جست وجوي كالاي خويش بپردازند و با مقايسه قيمتها و بقيه مسائل رقابتي آن را توصيه دهند و حتي با انتقال از سيستمهاي نو پرداختهاي الكترونيكي، كارها مالي را نيز سروسامان دهند.
دسترس پذيري دنيا وب براي داد و ستدٔ بينخريداران و فروشندگان، رويش تجارت الكترونيك را تسريع كرده است. تجارت الكترونيك، روند معامله الكترونيكي مال و سرويس ها و معاملات بازرگانيرايانه‌اي از روش وب، كانال‌ها و ديگر فناوريهاي ديجيتالي ميباشد. همينطور تجارت الكترونيك دربرگيرنده آن دسته از فعاليتهايي كه از چنين معاملاتي پشتيباني مي نمايند ، مانند تبليغ ، بازاريابي ، سرويس ها پشتيباني مشتريان، پست و پرداخت نيز ميگردد. تجارت الكترونيك با به كار گيري از فرايندهاي الكترونيكي، به مكان دستي و كاغذي، و نيز جريان داده ها از روش روشهاي نو و ديناميكي، موجب تسريع پيشنهاد، ارسال و پرداخت و متاع و سرويس ها مي گردد. در حالي كه هزينه‌هاي عمليات و جانور برداري را نيز كاهش ميدهد. وب در درحال حاضر تبديل به سكوي رشته آوري مهم براي تجارت الكترونيك مي باشد. همچنيناينترنت از جهاتي ديگر نيز بسيار بلا اهميت ميباشد، چون به صورت روزافزوني از آن براي تسهيل مدير بقيه بخشهاي بازرگاني نيز به كارگيري مي شود مانند، نشر سياستهاي كاري براي كارمندان، مشاهده شرايط اكانت سپرده و نرم افزار‌هاي ساخت، اپليكيشن‌ريزي، تعمير و مراقبت و كارگاه و بازنويسي اوراق پباده سازي شركتها با اعتنا به مزاياي هم‌بندي (اتصال پذيري) و سهولت استعمال از حرفه‌آوري وب، كانال داخلي خويش را كه به آن وب ميگويند، به وجود مي آورند. شالودهٔ رشته‌آوري اينترانت به عبارتي حرفه‌آوري وب است، به كار گيري از چنين اينترنتهاي سري براي ارتباطات، ‌همياري و هماهنگي سازماني به شدت در هم اكنون ارتقاء ميباشد.
بازرگاني الكترونيك با توزيع داده ها از روش كانال‌هايالكترونيكي تواناييهاي مدير جانور را ارتقا ميدهد. مديران ميتوانند با استعمال از پست الكترونيكي، سندها و مدارك وبي و قابل انعطاف‌افزارهاي فعاليت گروهي (مجموعه قابل انعطاف‌افزارها)، رابطه مطلوب و مستمر با هزاران نفر از پرسنل خويش برقرار نمايند و حتي گروهها و بخشهاي كاري دوردست را نيز رئيس نمايند.
انجام چنين وظايفي درسازمانهاي سنتي كه به طور رودررو هست،‌قابليت‌پذير وجود ندارد. مثال‌اي از تجارت الكترونيك Amazon. Com است. آمازون از روش وب يك سري ميليون كتاب و سايرمنابع اطلاعاتي را به طور الكترونيكي تبليغ و بازاريابي مي‌نمايد و آن‌ها را به فروش ميرساند. Roche Bioscince مثال‌اي از بازرگاني الكترونيك است. به اين شكل كهدانشمندان از سراسر عالم با استعمال از يك اينترانت حاصل تحقيقاتي خويش را به اشتراك مي گذارند و در زمينه ي حاصل آن به گفت و گو مي پردازند. همينطور، اين اينترانت راهنماي تلفن و خبر نامه‌اي را نيز منتشر مي‌سازد.
تجارت الكترونيك و بازرگانيالكترونيك، هر دو، مي توانند به صورت اصلي روشهاي مدير بازرگاني را تغيير و تحول دهند. سازمانها و شركتها با استعمالٔ برد آميز از وب و ديگر حرفه‌آوري‌هاي ديجيتاليدر تجارت و بازرگاني الكترونيك ممكن ميباشد عنداللزوم الگوي تجاري خويش را عوض نمايند،‌فرايندهاي بازرگاني خويش را مجدداً تمجيد نمايند، تمدن شركتي و سازماني را عوض نمايند و رابطه تنگاتنگي با مشتريان و تنظيم كنندگان برقرار نمايند.

برچسب: سئو سايت،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳۰ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۰۶:۴۵:۵۱ توسط:مهمان نواز موضوع:

چگونه بر روي دامين آتوريتي تاثير بگذاريم؟

كجا خواهيم توانست دامين آتوريتي را مشاهده كنيم؟
دامين آتوريتي در اكثري از ابزارها و پلتفرم هاي آنلاين مو جود سئو سايت   در اينترنت، گزينه به كارگيري و اكران قرار ميگيرد. در سيستم Moz شما مي توانيدبا به كار گيري از ورقه Open Site Explorer، پلاگين مجاني MozBar كروم، و در ورقه Keyword Explorer مشاهده نمائيد.

تعريف و تمجيد فني دامين آتوريتي يا اين كه اعتبار دامنه
دامين آتوريتي مبني بر داده هاي گردآوري و ايندكس گرديده Mozscape كه ربات پايشگر Moz است احتساب ميگردد. به علاوه پارامترهاي تعداد پيوند ها، MozRank، MozTrust و به طور تقريب 40 پارامتر ديگر در احتساب آن دخيلند. در احتساب دامين اتوريتي از يك سبك هوش تصنعي به كار گيري مي‌گردد تا شايسته ترين الگوريتمي كه داده هاي Mozscape را به سكو وب سايت ها در نتيجه ها كاوش ربط مي‌دهد را بيابد.

در حالي كه MozRank معيار محبوبيت پيوند ها و تعداد پيوند ها, تعداد دامنه هايي كه به تارنما شما پيوند داده اند را ذكر مي نمايد، دامين آتوريتي و پيج آتوريتي، واحد سنجش امكان به دست آوردن درجه به وسيله وبسايت شمارا نشان ميدهند.

از‌آنجا‌كه دامين آتوريتي بر پايه ي يك سبك هوش تصنعي به حساب آوردن مي شود، در اكثر زمان ها مواقع و با تكثير يك ورژن تازه از Mozscape، امتياز وبسايت ها معمولا در گير نوسان مي‌شود. به همين ادله در ذهن داشته باشيد كه از دامين آتوريتي در مقايسه نسبي وبسايت ها با يكديگر به كارگيري فرماييد، و اين عدد نمي تواند بيان كنده مقدار مطلق همت هاي شما در seo سايتتان باشد. به عبارت ديگر انتظار نداشته باشيد كه با ارتقاء seo وب سايت، اين عدد نيز همواره ارتقا يابد.

چه طور بر روي دامين آتوريتي تاثير بگذاريم؟
تاثير گذاشتن بر روي دامين آتوريتي و به طور بدون واسطه فعاليت سختيست. اين عدد نتايج گرديده از تاثير متغير هاي ديگري مانند MozRank، MozTrust، تعداد پيوند ها و بقيه عامل ها ميباشد. اين عدد ميتواند كه تقريب زننده ترازو رقابت تارنما شما در نتيجه ها جستجوي گوگل باشد. از آنجا گوگل فاكتورهاي متعددي را در حيث مي‌گيرد، در صورتي‌كه استانداردي بخواهد آن را به حساب آوردن نمايد، بايستي كارداران بسيار متعددي را در الگوريتم خويش وارد نمايد.

شايسته ترين چاره براي تاثير گذاشتن بر روي دامين آتوريتي، ارتقاء seo تارنما ميباشد. مخصوصا به بك لينك و پيوند هاي خويش بايد بسيار اهميت دهيد كه‌اين پارامتر بر روي Mozrank و Moztrust نيز بسيار تاثيرگذار ميباشد.


برچسب: سئو سايت،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۵ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۰۸:۰۵:۳۶ توسط:مهمان نواز موضوع:

از ادغام كلمات كليدي در جهت بهبود سئو سايت استفاده كنيد

وقتي كه بحثي درباره با عمل تجاري شما در جريان افتاده ميباشد، خويش را محدود نكنيد و مستقيما وارد مباحثه گرديد و به سوال ها بقيه افراد جواب دهيد. سئو سايت  با اين عمل مشتريان جديدي مي‌يابيد.
هنگامي كه براي وبسايت ترافيك ساخت‌و‌ساز مي‌كنيد، به واسطه تعامل با مشتريان در طي خريد، آنان‌را از مشتريان يك باره به مشتريان مستمر خويش تبديل نماييد.
تعامل با مشتريان و جواب به سوال هاي آن ها موجب مي‌گردد كه آن ها شم نمايند كه با آن‌ها با احترام عكس العمل مي‌شود و تجربه نيز نشان داده كه‌اين شم احترام، موجب رجوع آن‌ها به وبسايت در موردها ديگر مي‌گردد.
كسب و فعاليت خويش را با اين امور ديدني خيس فرماييد تا مشتريان بيشتري به سوي شما بيايند.

به پيشنهادات دقت نماييد
آيا تا به امروز پيش از خريد يك فرآورده، ايده ها ديگر يوزرها را در رابطه آن كالا خوانده ايد؟ بخش اعظمي از شما پيش از خريد هر محصولي اين فعاليت را انجام داده ايد. اكثر اوقات مشتريان پيش از خريد ايده ها ديگر يوزرها و خريداران را ارزيابي مي نمايند.

• يوزرها براي اطلاع از برخورد آن متاع في مابين خريداران پيشين، ايده ها آن ها را مطالعه مي نمايند.
• با به كارگيري از تلاوت اين نظرها و جواب به آن‌ها و همچنين اصلاح كارها روان با استعمال از برخورد خريداران ميتوانيد منزلت خويش را در ميان خريداران فراتر ببريد.

يوزرها اعتنا شما به‌اين برخورد ها را فهم و شعور ميكنند و پس از ديدن آنان، نسبت به كسب و فعاليت شما اعتبار و بها بيشتري را قائل خواهند شد.

يوزرها مقصود را صحيح شناسايي فرمائيد
با به كار گيري از علم بهينه سازي خويش عبارات كليدي مطلوب را تعيين كرده و يوزرها متناسب با كسب و فعاليت خويش را شناسايي و جذب خويش نماييد. از جمله در‌حالتي كه شما فروشنده گل ميباشيد و در تهران درگير به فعاليت ميباشيد، به مكان واژه و كلمه كليدي “گل زمستاني” ميتوانيد از عبارات كليدي “فروش گل در تهران” به كار گيري فرمائيد كه به جاي شما نيز رابطه داشته باشد. به كار گيري لغات كليدي متناسب با نوع و جاي كسب و فعاليت، يوزرها حقيقي و واقعي خويش را شناسايي كرده و به سمت خويش جلب مي‌كنيد.

تشويق به اشتراك گذاري مطالب بكنيد
حامي مالي مسابقاتي گرديد كه تبليغ كننده شما و يا اين كه حتي به ياور رقيبانتان باشد.

• به هم پا بقيه رقبا يك مسابقه ترتيب دهيد و به يك يا اين كه چندين نفر از اشتراك گذاران مطالبتان، اجرو پاداش خريد بدون پول محصول ها از سايتتان را بدهيد.
• فالو كردن برگه اينستاگرام خويش را جز وضعيت كمپاني در مسابقه قرار دهيد.
• با اين فعاليت هم شما و هم رقيبتان، به طور اشتراكي از فالو كننده هاي يكديگر به كار گيري ميكنيد.

با كاربرانتان رابطه برقرار نمائيد
ارسال پست هاي مكرر شايد در كل شبكه‌هاي‌اجتماعي، شايد از لحاظ شما خيلي منطقي به حيث نيايد، ولي رابطه با حوزه مشتريان يك فرمان ملزوم ميباشد.

• عشق و علاقه به توليد مذاكره با كاربرانتان و تبديل آن به يك عادت ميتوانيد يكي‌از كارداران محافظت مشتريانتان و پيروزي كسب و كارتان باشد.
• هنگامي يكي‌از مشتريان شما، تجربه خوب خريد خويش را در كانال اجتماعي خودش به اشتراك مي‌گذارد، كسب و فعاليت شما براي فالوور هاي وي به اكران گذارده مي‌گردد و اين فعاليت سبب ساز جذب آنان به سمت تارنما شما مي‌گردد.

همواره مهيا تغييرات باشيد
در بازاري كه يك شبه ممكن ميباشد تغيير‌و تحول نمايد، همواره چشم به راه تغيير‌و تحول هر قوانيني باشيد و براي تقابل با اين تغييرات آمادگي خويش را محافظت نماييد.

• از كلمه ها كليدي كه بالاترين درجه را به شما مي‌دهند تدبير پيدا كرده و از آن ها به كار گيري نماييد
• از كاهش ترافيك وب سايت توسط رابطه با كاربرانتان، خودداري نمائيد
• با جديدترين لغات كليدي كه جستجوي آن ها رو به ارتقا ميباشد يا اين كه به اصطلاح ترند گرديده اند، همگام باشيد
• دقت فرمائيد كه چه چيزي شمارا از ساير رقيبانتان جداازهم مي نمايد و جاي اينكه همواره عملكرد فرمائيد در لغت ها كليدي شبيه با رقيبانتان در بالا باشيد، به انديشه عبارات نو باشيد كه رقيبانتان روي آن عمل نكرده اند

ترافيك تارنما را چك نماييد
منبع ورودي ترافيك وب سايت از كجاست؟ آيا يوزرها از ورقه اينستاگرام وارد وبسايت مي‌شوند يا اين كه فيسبوك؟ آيا آنان از روش كلماتي كليدي تارنما وارد آن گرديده اند؟ دور انديشي از جواب اين سيرتكامل سوالات موجب ميگردد كه مورد كاهش ترافيك مواجه نشويد و پيش از ساخت اختلال، راه‌حل آن را اعمال نماييد.

دقت كردن به‌اين راهكارها مي توانيد در حوزه شبكه‌هاي‌اجتماعي كاركشته ظواهر گرديد و مسائلي كه در آينده رخداد مي‌افتند را از گذشته پيش گويي نمائيد. هنگامي كه سخن از ترافيك وبسايت ميگردد، هم seo و هم بازاريابي رسانه هاي اجتماعي يا اين كه به اختصار SMM، دو برهان مهم و تاثير گذار درين موضوع مي‌باشند كه رعايت قانون ها و اصول مربوط به آن ها، موجب ارتقا ترافيك، ارتقاء درامد، ارتقا رضايت مشتريان و ارتقاي تلاش وبسايت مي‌شود.


برچسب: سئو سايت،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۴ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۰۸:۲۲:۰۵ توسط:مهمان نواز موضوع:

سئوي سايت براي صفحه اول گوگل با تمركز روي موضوعات به جاي كلمات كليدي


seo تارنما براي قرار تصاحب كردن در شيت نخستين گوگل يك كدام از معضل‌هاي مستمر مديران وبسايت‌ها و متخصصان بهينه سازي ميباشد. امروز با معرفي تكنيكي گوناگون، سئو سايت طرز قرار تصاحب كردن وب سايت در شيت نخستين گوگل را در كنار يكديگر خوا هيم يادگرفت.


 

فراگيري بهينه سازي براي قرار به دست آوردن وبسايت در كاغذ نخستين گوگل
در شرايطي‌كه با دنياي بهينه سازي سروكار داشته باشيد، مسلما مي دانيد كه مدام كلمه ها كليدي يكي مهم ترين فاكتورها براي پيشبرد هدف ها سئو بوده‌اند.

به همين جهت هم مي‌باشد كه مدام زماني در امر بهينه سازي سخن مي گردد، مفاهيمي مثل كليدواژه‌ها و تحقيق واژه كليدي در كانون دقت قرار مي گيرند.

اگرچه ما هم موافقيم كه لغت ها كليدي هنوز نقشي اصلي در برد وبسايت‌ها دارا هستند، البته فكرميكنيم با دقت روي موضوعات يا اين كه تاپيك‌ها (topic) به مكان لغات كليدي مي‌قدرت به حاصل بهتري دست پيدا كرد. در حالتي‌كه شما نيز در ادامه رويكردي تازه براي بهبود شرايط بهينه سازي تارنما خويش ميباشيد، تا انتهاي اين نوشته ي علمي همدم ويرلن باشيد.




موضوعات چه تفاوتي با كلمه ها كليدي دارا هستند؟
شايد همين اولِ عمل از خويش بپرسيد كه كلمه ها كليدي چه تفاوتي با موضوعات يا اين كه تاپيك‌ها دارا‌هستند زيرا ما گفتيم كه كليدواژه‌ها همچنان در دنياي seo بسيار اساسي ميباشند.

از نگرش اينجانب، تحليل يك مورد، رويكردي جامع‌خيس در مقايسه با «تحقيق واژه و كلمه كليدي» ميباشد. يك قضيه ممكن ميباشد مشتمل بر تعدادي عبارت و كليدواژه داراي ربط باشد كه مخلوط آن ها با يكديگر مي توانند نيازهاي گوناگون يك خريدار را برطرف نمايند.

بسته به دليل عمل و موضوعي كه ميخواهيد روي آن تمركز فرمائيد، محتواي شما نيز تغيير‌و تحول خواهد كرد. ممكن ميباشد در يك وبسايت نياز باشد كه مطالب آموزشي مبنا‌اي را در مشت مخاطبان قرار دهيد، در حالي كه محتواي معرفي محصول ها كمپاني‌هاي كوچكتر، خصوصا كسب‌وكارهاي محلي، اشتباهات فعلي يوزرها را برطرف نمايند.


 

نوشته ي علمي داراي ارتباط : بهينه سازي با seo سرعت وبسايت Page Speed



آغاز عمل با در لحاظ به چنگ آوردن يك استراتژي خوب
مهم ترين گام براي پيشرفت يك وبسايت يا اين كه راه اندازي اينترنت‌وبسايت تازه، گزينش استراتژي براي موضوعاتي ميباشد كه مي خواهيد روي آنان تمركز فرمائيد. با نگاه و شناسايي جنبه‌هاي عظيم‌خيس متاع يا اين كه سرويسي كه ارائه مي‌‌فرماييد، ادراك بهتري از نيازهاي خويش پيدا خواهيد كرد. پس از مشخص و معلوم كردن موضوعاتي كه اهميت و مخاطبين بالاتري دارا هستند، ميتوانيد سراغ روند استاندارد تحقيق كلمه و واژه كليدي برويد.

در واقعيت، مقصود مهم ما از انجام اين عمل، جستن عبارت‌هاي پر كاربرد و مربوط به موضوعي ميباشد كه ميخواهيم براي آن محتوا ساخت‌و‌ساز كنيم، خير تنها كليدواژه اساسي.

از خويش سوالاتي بپرسيد كه ممكن ميباشد يوزرها در زمينه ي آن مسئله كاوش نمايند. همينطور از خارج رفتن و سوال از عموم در دنياي حقيقي نترسيد. با اين عمل مي‌قدرت عبارت‌هاي داراي ارتباط بيشتري را پيدا كرد كه به كارگيري از آن‌ها در يك نوشته‌علمي يا اين كه ساخت‌و‌ساز محتوا براي آن ها (در شكل نياز)، به پوشش هرچه بيشتر نيازهاي يوزرها منتهي گردد.

تحليل رقبا
پس از گزينش اينكه در يك زمينه به چه محتوايي نياز داريد، بايستي ملاحظه كنيد كه چه افرادي در آن موضوعات كوشش و درجه بهتري دارا‌هستند. بعداز اينكه حريف يا اين كه رقيبان خويش را شناسايي كرديد، با به كارگيري از ابزارهاي seo ميتوانيد همت آن‌ها در باب موضوعات و عبارت‌هاي متعدد را تحت ذره‌في مابين برده و معلوم نمائيد كه پيروزي اين وب سايت‌ها به طور زمان‌اي ميباشد يا اين كه مستلزم تحقيق بيشتر درباره‌ي آن ها ميباشيد.

حال كه مشخص و معلوم گرديده رقباي مهم شما در قضيه مربوط به كار‌تان چه عملكردي دارا‌هستند، بايستي ساختار محتواي آن‌ها‌را چك فرمائيد. اين داده ها ميتوانند رمز نخ خير براي انتخاب ساختار كلي اينترنت‌وب سايت شما باشند. اما، خواسته ما اسكن چارچوب محتوايي رقبا وجود ندارد؛ اما مسلما از آن مي‌قدرت تحت عنوان راهنما استفاده نمود.

شايد اين پاراگراف ما كليشه‌اي باشد، ولي براي قرار دريافت كردن در كاغذ اوليه گوگل مي بايست همت رقباي خويش را به‌توجه آناليز كرده و عملكرد نماييد بهتر از آن‌ها باشيد!

نوشته‌ي‌علمي داراي ارتباط : بهينه سازي تارنما با دامين اتوريتي نو چه تغييري خواهد كرد؟



نيت و قصد استفاده كننده را در حيث بگيريد
با گسترش موتورهاي كاوش و معرفي به‌روزرساني‌هاي جديدي مثل اگوريتم گوگل BERT فهم نيتي كه يوزرها از جستجوي يك عبارت دارا‌هستند، براي ساخت‌و‌ساز محتوا و مقصود قرار دادن آن ها اهميت بالايي پيدا مي‌نمايد.

علي‌رغم وجود ابزارهاي متفاوت بهينه سازي براي شناسايي موضوعات و كليدواژه‌ها، يكي‌از شايسته ترين رويه‌ها براي شناسايي قصد يوزرها از عبارت‌هاي متعدد، جستجوي آنان در يك ورقه ناشناس (incognito window) ميباشد. نتيجه ها اين عمل شمارا شگفت‌زده خواهند كرد.

ممكن ميباشد شما عبارتي بي آلايش و يك‌كمله‌اي را كاوش فرماييد و متوجه گرديد بيشتر نتيجه ها اكران داده گرديده، محتواي آموزشي مي‌باشند. با اين راه مي‌قدرت مشخص و معلوم كرد كه براي رفع نيازهاي يوزرها چه نوع محتوايي مي بايست ساخت خواهد شد.
.

برچسب: سئو سايت،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۲ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۰۸:۳۶:۱۹ توسط:مهمان نواز موضوع:

كسب درآمد با توليد محتوا در سئو


البته نحوه ديگري كه جزء نحوه هاي غير بدون واسطه كسب درآمد از seo به حساب آورده مي شود ساخت و ساز محتوا ميباشد. ساخت محتوا در قضيه هاي گوناگون  سئو سايت   با غرض كسب سكو قادر است شمارا به پول برساند. بارها در باب ساخت‌و‌ساز محتوا و طريق هاي كسب درآمد از آن حرف كردم. توصيه مي‌كنم نوشته‌ي علمي “8 طريق كسب درآمد براي تارنما هاي محتوايي” را قطعا بخوانيد.

در‌اين شيوه شما هم مي‌توانيد به طور هدفمند روي لغات كليدي خاصي مرتبه بگيريد و از آن كسب درآمد نماييد و هم اينكه روي كلماتي كه سرچ بالايي دارا‌هستند فعاليت فرمائيد و ترافيك بالايي را جذب فرمائيد. در هر دو شكل درآمد شما بالا خواهد بود.

در طريق نخستين كه كسب سكو روي لغات كليدي مقصود بود براي مثال مي‌توانيد روي عبارت “شايسته ترين ادكلن هاي مردانه” كاغذ اي را بهينه سازي فرمائيد و از روش آن با ديجي فرآورده روي محصول ها داراي ارتباط همياري در فروش نماييد. اما اين تنها يك نمونه معمولي بود. شما درين طريق روي هر موضوعي كه دلتان بخواهد ميتوانيد صفحاتي را seo فرمائيد و بالا بياوريد و آن گاه با همياري در فروش يا اين كه ارائه متاع از سوي خودتان كسب درآمد فرماييد.

در شيوه دوم كه جذب ترافيك از روش كلمه ها مالامال جست و جو بود هم مي‌توانيد روي كلماتي كه سرچ بالايي دارا هستند صفحاتي را بالا بياوريد. از جمله انديشه كنيم “يادگرفتن رژ لب زدن” سرچ بالايي داراست. وقتي كه روي چنين عباراتي فعاليت فرماييد و مرتبه بگيريد ميتوانيد از ترافيك ورودي تان از طريق هاي متفاوت پول در آوريد. يكي معمولي ترين طرز ها قرار دادن تبليغات كليكي همسان در تارنما تان ميباشد.

در مجموع در صورتي شما در ساخت و ساز محتوا تخصص داشته باشيد يا اين كه بتوانيد در سئوي محتوا خوب كار نمائيد و در عبارت هاي لبريز سرچ سكو خوب بگيريد و ترافيك بالايي را جذب نماييد از طريق هاي متفاوت ميتوانيد كسب درآمد داشته باشيد. اينجا صرفا به دو نحوه درآمدزايي از ساخت محتوا اشاره كردم.

 

براي كسب درآمد بيشتر از چند طرز به كارگيري فرمائيد
براي اينكه بتوانيد درآمد بيشتري در حوزه بهينه سازي بدست آوريد خودتان را محدود به به كارگيري از يك نحوه نكنيد! تلاش نمائيد از طريق هاي مختلفي براي ارتقاء درآمدتان از روش بهينه سازي استعمال فرمائيد. براي مثال محتواي بهينه سازي گرديده ارائه دهيد، ريپورت نويسي نماييد، مشورت كردن seo بديد، آناليز ليست seo ارائه دهيد و از طريق هاي ديگري كه خودتان به آن‌ها عشق و علاقه مند مي‌باشيد و فكر‌ميكنيد پول بيشتري براي شما داراست استعمال نماييد.

 

براي اينكه بتوانيد از بهينه سازي پول درآوريد بايستي …
نيازي وجود ندارد يك سئوكار ماهر باشيد تا بتوانيد از بهينه سازي پول درآوريد! همينكه بتوانيد از طريق هاي رسمي و صحيح در بهينه سازي به كار گيري فرماييد كافي ميباشد. در صورتيكه مي‌خواهيد از seo پول درآوريد و به كسب درآمد بالا در ماه برسيد مي بايست اصول و روش امور را در بهينه سازي بلد باشيد.

توصيه مي‌كنم از همين هم اكنون به تفكر يادگيري seo باشيد. عملكرد نمائيد تكنيك هاي نو seo را حافظه بگيريد. seo مدام در اكنون تغيير و تحول ميباشد و شما راهي جز به روز كردن خودتان در مباحث بهينه سازي نداريد.

همت نماييد تحت عنوان كارآموز در كمپاني هايي كه در حوزه بهينه سازي و ديجيتال ماركتينگ كار مي نمايند درگير به فعاليت گرديد. حتي سواي اينكه حقوق و دستمزد بگيريد كوشش فرماييد چندين ماه كارآموز باشيد. در صورتي‌كه حقيقتا قصد داريد سئوكار گرديد اين زمان را از دست نديد.

 

عده بندي و حرف نهايي
درين نوشته ي علمي كارايي كردم به شيوه هاي بدون واسطه و غير بدون واسطه كسب درآمد از seo بپردازم. طرز هاي ديگري مثل ارائه سرويس ها seo منفي نيز وجود دارااست كه اينجانب به كارگيري از آن را سفارش نمي‌كنم به جهت اينكه دور از خلق و خوي كاري ميباشد.

در حالتي‌كه حقيقتا قصد داريد از بهينه سازي كسب درآمد نمائيد بهتر ميباشد از همين درحال حاضر به تامل باشيد. درآمدي كه از seo بدست مي‌آوريد ممكن ميباشد خيلي بيشتر از اين ها باشد. هركدام از طريق هايي كه تيتر شد مشاجره مفصلي داراست كه ميتوانيد خودتان براي داده ها بيشتر در موردشان تحقيق نمائيد. به نظرم مطمئن ترين نحوه به عبارتي طرز انتها يعني كسب درآمد از ساخت و ساز محتواست. زيرا شما دارنده يك بيزنس مطمئن مي‌شويد و سپرده گذاري تان روز آپ تو ديت سفت خيس ميشود. همچنين طريق هاي درآمدزايي بيشتري در اختيارتان خواهد بود.

اميدوارم از اين نوشته‌ي علمي هم به كار گيري كافي را برده باشيد. در صورتي‌كه اين نوشته ي علمي را دوست داشتيد براي دوستان ديگرتان هم بفرستيد. از دكمه هاي پايين براي اشتراك گذاري اين نوشته‌ي‌علمي در شبكه‌هاي‌اجتماعي به كارگيري نماييد.

برچسب: سئو سايت،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۰ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۰۸:۰۲:۵۸ توسط:مهمان نواز موضوع:

GTM يا Google Tag Manager چيست و نحوه راه اندازي آن


در صورتي ميخواهيد عمل با اين ابزار قدر اناليز وب سايت را خاطر بگيريد و در آن خبره گرديد، با ما هم پا باشيد.

Google Tag Manager  سئو سايت چه مي باشد و چه كاربردي دارااست ؟
همان طور كه در صدر اشاره شد، يك كدام از ابزارهاي بدون پول و ولي اصلي در چك يك تارنما، Google Tag Manager است. اين ابزار قادر و بدون‌پول به شما امداد مي نمايد تا بعضي تگ هاي بازاريابي را در وبسايت قرار دهيد و به ياري آن ها كردار هاي مخاطب خويش را ذيل حيث بگيريد.

از ساير اطلاعاتي كه گوگل تگ منيجر در چنگ شما قرار مي دهيد، نرخ كليك و نرخ پريدن هست.

به امداد Google Tag Manager شما ميتوانيد به راحتي رمزنگاري هاي ما يحتاج را در وبسايت انجام دهيد و نيازي به داشتن علم بسيار راجع‌به كد نويسي نخواهيد داشت.

هم اكنون كه با معني Google Tag Manager آشنا گرديده ايد، اماده گرديد براي فرآيند نصب آن در سايت.

راه‌اندازي Google Tag Manager
براي فعال‌ساز‌ي Google Tag Manager يا اين كه GTM نخست نياز ميباشد تا يك اكانت كاربري داشته باشيد. البته به جهت اينكه ساخت‌و‌ساز اكانت كاربري براي گوگل تگ منيجر، يك فرآيند آسوده دو مرحله اي ميباشد و يه خرده متعدد از اكانت Google Analytics يا اين كه Gmail ديگر شماست، براي اطمينان از فعال سازي سواي ايراد براي شما، ما مراحل تهيه اكانت كاربريتان را پيرو آورده‌ايم.

در حالتي‌كه برايتان فعال‌ساز‌ي Google Analytics پرسش شده‌است، نگران نباشيد ما نوشته‌علمي اي در اين مورد نوشته ايم كه ميتوانيد آنرا مطالعه بفرماييد.

۱. نام نويسي يك اكانت كاربري
به شيت ساخت‌و‌ساز حساب Google Tag Manager برويد و روي دكمه سبز “Create Account” كليك نماييد. از شما مي خواهد اسم اكانت (كمپاني)، مملكت و نشاني سايت خويش را وارد نماييد، همينطور جاي متبوع براي به كارگيري از Google Tag (اينترنت، iOS، اندرويدي، AMP) را وارد نمائيد. بعداز اتمام، بر روي دكمه آبي‌رنگ “ساخت‌و‌ساز” كليك نماييد.



۲- راهبرد‌هاي اپليكيشن نويسي را دنبال نماييد.
در مرحله آن گاه، كدها و راهبرد‌هايي به شما داده مي شود كه يك كد را مي بايست در بخش ورقه خويش، و ديگري را بعداز برچسب درج نماييد. فعلا مي توانيد اين عمل را انجام دهيد يا اين كه كدها را بعداً به تارنما خويش اعمال فرمائيد(در داشبورد شما قابل دسترسي مي‌باشند). بعداز اتمام عمل، روي “Ok” كليك فرمائيد.



پيكربندي Google Tag Manager يا اين كه GTM
بعداز توليد اكانت Google Tag Manager، او‌لين چيزي كه مي‌بايست حافظه بگيريد، طريق تهيه و تنظيم يك tag ميباشد. ميتوانيد پيكربندي نامحدودي از tag ها را در گوگل تگ منيجر ساخت‌و‌ساز نمائيد. اين براي ساخت‌و‌ساز گزارش هاي عميق در رابطه خلق و خوي مخاطبان شما موثر ميباشد. چنانچه شما برچسب‌هاي خويش را به صحت سازماندهي نكنيد، قادر است ناكارآمد گردد.

Google به كار گيري از كنوانسيون نامگذاري پايين را سفارش مي‌نمايد: نوع tag – اسم اپ – جزئيات.شايد شما تنظيمات يك tag را مبتني بر اسم يا اين كه تاريخ و آن گاه ديگري را مبني بر زمينه نامگذاري فرماييد.با اين طرز مي توانيد داده‌هاي مرتبط با كمپين‌ها يا اين كه صفحه ها خاص را به صدق شناسايي و توده‌آوري فرمائيد.

از جمله، برچسب دوم، ” Google Analytics – CTA – About Us page,” به شما ميگويد تلاش دكمه About Us  شما چقدر خوب ميباشد. در صورتي شما برچسب‌هاي خويش را به صورت معمولي‌خيس براي مثالً “دكمه CTA” نامگذاري نمائيد اين داده ها ارزشمند، ممكن ميباشد پاك شود.

اينك كه‌اين زمينه را پر‌نور كرديم، بياييد طريق تهيه يك برچسب را چك كنيم:

فرايند تهيه يك برچسب در گوگل تگ منيجر
۱- برچسب جديدي را در داشبورد Google Tag Manager ساخت و ساز نماييد.

در داشبورد Google Tag Manager خويش، روي دكمه ” Add a New Tag” كه در ذيل با فريم قرمز‌رنگ معين گرديده كليك نماييد.



۲- tag خويش را تنظيمات نماييد.

تيتر tag خويش را مشخص و معلوم فرمائيد و آن گاه بر روي باكس ” Tag Configuration” در بالاي شيت كليك فرماييد تا نوع برچسب را، گزينش فرماييد..




برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۹ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۰۸:۵۳:۱۷ توسط:مهمان نواز موضوع:

خلاقيت در تيترنويسي، كليد موفقيت در بازاريابي محتوايي


توان تيترنويسي ماهر، مهارت ارزشمندي براي توليدكنندگان محتواست. سئو سايت تعيين عنوان مطلوب، وسيع ترين نصيب يك محتواي ماهر به حساب آورده مي شود و در حالتي كه در‌صورتي‌كه هنگام تايپ كردن عنوان، از اصول و بايدها و نبايدهاي عنوان نويسي مطلع نباشيم و خصوصيت هاي اساسي تيترنويسي استاندارد را در آن رعايت نكنيم، بقيه سعي هاي ما براي ساخت و ساز يك محتواي فراگير و ثمر قسمت، پيشاپيش بر باد رفته خواهد بود.

درين نوشته‌ي‌علمي قصد داريم علاوه بر ياد‌آوري رده اساسي عنوان در ساخت و ساز محتوا، خصوصيت هاي يك عنوان خوب و استاندارد را نيز باهم محاسبه نماييم.

اهميت تيترنويسي در ايجاد محتوا
پژوهش ها نشان ميدهد حدود 80 درصد مخاطبان تنها عنوان محتوا را مي‌خوانند و تنها 20 درصد آن‌ها مجموع محتوا را مطالعه مي نمايند. بي شك وترديد به عبارتي 20 درصد هم از روش عنوان، براي مطالعه متن محتوا ترغيب گرديده اند. عنوان يا اين كه تيتر محتوا، او‌لين راه و روش ارتباطي محتوا با كاربر ميباشد و از اين رو شايد بتوان عنوان را مهم‌ترين قسمت يك محتوا دانست. نويسندگان محتوا بايستي اصول و تكنيك هاي تيترنويسي را حافظه گرفته و در پروژه هاي خويش به طور ماهر به فعاليت بگيرند تا اثر بخشي محتواي آنان ارتقا يابد.

چرا يك عنوان خوب، ناجي جان محتواي ما ميباشد؟
همگي مي‌دانيم كه مقصود يك محتوا از خلقت، جذب كاربر ميباشد! سعي هاي عالي، كشف شايسته ترين منابع، استعمال از شايسته ترين استراتژي ها، شايسته ترين جلوه هاي بصري، خلاقيت در نگارش، رعايت اصول seo seo و در مجموع هرگامي كه براي ديدني خيس شدن محتواي خويش بر ميداريد، شايد سبب به اخلاق و رفتار شايسته ترين و كيفيت خوب ترين محتواها گردد، ولي شايسته ترين محتواها نيز در صورتيكه توان جذب استفاده كننده را نداشته باشند، هيچ گاه خريداري نخواهند داشت! داشتن عنوان مطلوب، مطرح ترين استدلال جذب استفاده كننده محتواي شما ميباشد. به دليل آنكه تجربه اثبات كرده مخاطبان شما بعداز كاوش در وب، حاصل به دست آمده را فقط با ديده كپي مي نمايند و آن‌ها‌را نمي خوانند. بدين ترتيب محتواي شما كمتر از 6 ثانيه بازه زماني خواهد داشت تا حيث كاربر را به خويش جلب نمايد! در طي اين مقطع نادر، بايستي بتوانيد محتواي قابل كپي ساخت فرماييد. يكي‌از چيزهايي كه قادر است حيث كاربر را به خويش جلب نمايد، يك عنوان ديدني ميباشد!

خبر نامه هاي گسترده و ماهر دارنده مجموعه هاي ايده پرداز و رشته‌اي تيترنويسي ميباشند كه گهگاه براي تايپ كردن يك عنوان بي آلايش بر روي برگه اوليه خبر نامه خويش، ساعات كارايي مي نمايند. آنها با به كارگيري از تكنيك بارش فكري و بقيه تكنيك هاي خلاقيت به اخلاق عنوان مي‌پردازند. به دليل آن كه ميدانند، يك عنوان خوب، به تنهايي بضاعت جذب استفاده كننده، ماندگاري در ذهن و حتي جريان سازي دارااست. بي آن كه آن سوي اين عنوان، متني كه در رابطه آن نوشته مي‌گردد در اين مورد ها كاري انجام داده باشد!

برچسب: سئو سايت،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۸ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۰۷:۱۱:۰۱ توسط:مهمان نواز موضوع: