حرفه اي ترين مقالات سئو حرفه اي ترين مقالات سئو .

حرفه اي ترين مقالات سئو

تسخير سرچِ گوگل با 67 نكته ي ساده-قسمت هفتم


60.     براي يافتن تيترهاي شبيه مبادرت ميكنيم


از قبلي ميدانيم كه مي اقتدار از عبارت هاي "site:" و "intitle:" توامان بهره برد. اعتقاد و باور نماييد يا اين كه نه گوگل هنوز هم 100 محتوا را به طور يكسان يافته ميباشد.  سئو سايت  بايستي دقيقتر شويم.

 

61.     عنوان ها اسكن گرديده را با به كارگيري از حذف موردها غير ضروري دنبال نماييد


به عبارتي فعاليت گذشته را انجام داديم با اين تفاوت كه‌اين توشه دهانه ي قيف خويش را باريك خيس كرده و گذر كردن حاصل را دشوار خيس نموديم. اين توشه گوگل 60 فيض اكران داده ميباشد.
فعاليت ما ديدني وجود ندارد؟ لحظه به لحظه دقيقتر شديم از آن عدد فضايي به سود اي مشخص و معلوم و محدود و قابل رسيده ايم.

 

62.    محصولي شبيه البته با مارك و اسم و آدرس گوناگون بيابيد


شايد براي كادو در‌پي Hot Wheels باشيد البته آن سبك گذشته را نخواهيد. عمل معمولي ميباشد "20" را كه در سرچ قبل به عمل بستيم با (*) ردوبدل ميكنيم. متاسفانه اين تكنيك با "intitle:" سازگار وجود ندارد و از اين بابت يه خرده دست و بالمان محدود و بسته مي‌گردد.

 

63.    كالاهاي شبيه را به غير از يك آيتم بيابيد


فرض كنيم در همه سرچ هاي قبل شما نيازي به 20-packs نداشته ايد، در سود در اينجا عبارت مذور را حذف كرده ايم.
جذاب نشد؟ به يك پكيج 5 تايي رسيديم.

 

64.    به‌دنبال خرگوش به مرزوبوم شگفتي ها مسافرت نمائيد


زماني مي‌توانيم ظريف كار كنيم و عمل را از رخنه‌ سوزن عبور دهيم چرا يك استثنا ديگر قرار ندهيم؟ مثل گزينه پيشين اين توشه 5-packs را هم از نتيجه ها جست و جو مي كاهيم.
همانگونه كه مشاهده مي‌كنيد اين عمل و قدم گذاشتن در اين‌راه حد و مرزي نمي شناسد و هر چه بيشتر بروي بيشتر نكات بزرگ تري كشف ميشوند. البته مقصود اساسي از ارائه ي اين نصيب آموزش اصول مدير محتوا و يافتن حفره هاي اجرايي ميباشد.

 

65.    مبلغ را به اينجانب نشان بده


اين نكته نتيجه ها يك شب بي خوابي ميباشد. در ساعت دو از خواب پريدم و متوجه شدم پيش از به اين شكل نگاهي به مورد نداشته ام. بياييد سراغ بها و جست و جو بر مبناي آن برويم!
جذاب وجود ندارد كه ($) به وسيله گوگل شناسايي ميشود؟ يعني گوگل ارزش را مي شناسد. در سود مي قدرت هدفمند كالايي را با ارزش مد لحاظ خريداري كرد. اين در سايتي مثل آمازون كه بها هاي متفاوتي براي يك مال ارائه ميدهد فوق العاده كاربردي ميباشد.

 

66.    نتيجه ها را در يك دوران ي قيمتي جست و جو فرمائيد


بسيار خب درحال حاضر كه گوگل پول را مي شناسد ($) را با (..) مخلوط ميكنيم. در سود شما در ادامه "Hot Wheels" با قيمتي در ميان 19 الي 20 دلار مي‌گرديد.
تارنما هاي e-commerce مي‌توانند از اين تكنيك براي يافتن صفحاتي با داده ها خطا به كارگيري نمايند.

 

67.    TLD هاي متعدد براي مارك خويش را بيابيد


تكنيك پايان قادر است تحت عنوان ابزاري آزمايشي يا اين كه راهي براي بردن رقابت هاي اينچنيني به فعاليت بسته گردد. از (*) در بالاي top-level domain (TLD) به كار گيري نمائيد و وبسايت اساسي را حذف فرماييد.
براي وب سايت هاي بزرگي مثل آمازون اين تكنيك فوق العاده كاربردي ميباشد. از اين روش علاوه بر اين كه ccTLDs ها را مييابيد مي‌توانيد از اين فرمان مطلع گرديد كه كدام رقبا از مارك شما زير TLD هاي ديگر به كارگيري مي نمايند و آن را رجيستر كرده اند.
هنوز ميباشيد؟
تهنيت بابت اين پيوستگي و ممارست در تعقيب كردن تكينك هاي جست و جو! در صورتي‌كه شما هم نكته اي ديدني دراين مورد را مي‌شناسيد ذوق زده مي شويم در كامنت ها براي ما قرار دهيد. اطمينان دارم كه هنوز آبادي ها تكنيك وجود دارااست كه اينجانب نمي دانم. در سود لطفا من‌را در علم و تجربه ي خويش سهم دار سازيد.

برچسب: سئو سايت،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۵ دى ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۱۳:۵۰ توسط:مهمان نواز موضوع:

سئو يا تبليغات؟ كدام يك باعث موفقيت سايت هاي معروف دنيا شده است؟


چنانچه شما يك بهينه سازي فعاليت نو وارد باشيد مطمئنا چنين تفكري را در ذهن مي پرورانيد كه يك كدام از دست اندركاران مهم پر اسم  سئو سايت  و رسم شدن وب سايت هاي شناخته گرديده عالم به طبع به جهت سئوي ماهر تارنما آن‌ها ميباشد. در‌اين‌صورت‌ نقشه ميكشيد تا در فعاليت خويش تجارب متعددي را به دست آوريد تا روزي بتوانيد seo فعاليت يك وبسايت بسيار عظيم گرديده و درآمد قابل توجهي داشته باشيد. البته اين اذهان تا چه حد به حقيقت مجاورت ميباشد؟

برتري اسم مارك به مكان بهينه سازي

هيچ وقت نمي قدرت رعايت قانون ها seo و سرويس ها مربوطه اي كه در دست وبسايت هاي پهناور و داراي شهرت قرار مي‌گيرد را ناديده گرفت، ولي يك مورد اصلي كه براي اشخاص وارد به‌اين فن تماما شفاف و آشكار ميباشد اسم مارك و تبليغات عظيم اي هست كه طي برهه زماني ها منجر شده‌است اسم تجاري يك محصول ميان مردم جا بيفتد. تبليغات نقش بسيار موثري در شناخته شدن يك مارك داراست و در حالتي كه فراگير باشد عموم دقت متعددي به آن مي نمايند.
 اين دستور باعث مي گردد تا افراد متعدد در نقاط گوناگون اسم مارك را سرچ نمايند. در اين‌حالت گوگل به‌اين فيض ميرسد كه‌اين وبسايت بين يوزرها از محبوبيت خاصي شامل است لذا منزلت ارزنده اي از نگاه seo به وبسايت مربوطه خواهد داد.


وب سايت هاي عظيم چقدر مقررات seo را رعايت مي نمايند؟

ديدني ميباشد بدانيد وقتي كه يك سايت به آوازه متبوع خويش دست مييابد، ديگر نيازش به شدت تارنما هاي كوچك درباره با seo نيست. در واقع بهينه سازي عمل با رعايت تكنيك هاي اول seo قادر است نياز تارنما را برطرف كند. از طرفي گوگل به جهت تبليغات ماهر و محبوبيت متعددي كه‌اين وبسايت ها دربين مخاطبان خويش دارا هستند به آن‌ها شايسته ترين منزلت و حالت seo را اهدا خواهد نمود.
 
قضيه قابل تأمل اينجاست كه لينك و پيوند بيلدينگ اين وبسايت ها بوسيله شايسته ترين تارنما هاي خبري، آموزشي و بقيه وب سايت هاي شناخته گرديده به طور اتومات انجام مي پذيرد. چرا‌كه به جهت كار عالي كه دارا هستند به آن‌ها معرفي خواهند شد و هيچ سيرتكامل مشكلي از اين بابت نخواهند داشت. در سود با رعايت اصول شالوده اي بهينه سازي ميتوانند به غرض خويش برسند و مستلزم اين نيستند كه يك مجموعه ماهر و كارشناس براي اين فعاليت داشته باشند.

برچسب: سئو سايت،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۴ دى ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۳۹:۰۷ توسط:مهمان نواز موضوع:

بهترين زمان استفاده از سئو


شايسته ترين مقطع استارت بهينه سازي  چه هنگامي است
سوالي كه براي خيلي ها پيش ميايد اين ميباشد سئو سايت  راچه وقتي استارت كنيم كه برد آميز باشد  و سود بگيريم.
  در جواب مي بايست اعلام‌كرد
1- بايستي seo را در طي طراحي وب سايت اجرا فرماييد به كار گيري اصولي از url  ها ، تگ ها و كدهاي مستعمل در طراحي وب سايت و در ورتي كه‌اين موردها در مرحله طراحي وب رعايت نشوند براي آغاز بهينه سازي بايستي تمامي را بازنويسي كنيم .
2- در هنگام محتوا گذاري در وبسايت مي بايست seo رعايت گردد. در شرايطي‌كه ميخواهيد در بازه زماني مقطع مطلوب به فيض و هدفتان برسيد در تك تك پروسه seo مي بايست رعايت خواهد شد.
3- با عضويت در شبكه‌هاي‌اجتماعي لغات كليدي كسب و فعاليت خويش را فراموش نكنيد شبكه‌هاي‌عمومي تاثير بسزايي در seo دارا‌هستند.
4- با تكثير كليپ seo را رعايت نماييد.
seo از روشهاي بازاريابي اينترنتي ميباشد كه هيچ كدام از روشهاي ديگر تبليغات نمي توانند مكان آن را بگيرند وسئو منزلت خاص خويش را دارااست و بعنوان كليدي ترين ابزار تبليغات ميباشد.
علاوه بر رعايت مورد ها seo موردها ديگري نيز مي‌باشد كه به ارتقاء فروش شما ياري  مي نمايد.
1- به مشتري قيمت بدهيد.  به مشتري تخفيف بدهيد. به عذر مناسبت ها به مشتريان خويش تخفيف بدهيد.
2-  طريق هاي گوناگون بازاريابي و تبليغات را انجام دهيد.
4- شعار تبليغاتي داشته باشيد.
5- شعار تبليغاتي خويش را هميشه عوض فرمائيد.
6- نظرها مشتري را بپرسيد. اين عمل فروش شمارا يك‌سري برابر خواهد كرد.
7- مشتري هايتان را از سرويس ها نو مطلع فرمائيد.
8- همواره خلق كننده باشيد و از ايده هاي نو امداد بگيريد.
9- جواب مشتري را سريع بدهيد و پيگير عمل وي باشيد.
10- بروي برد تمركز نماييد.
11- دست از عملكرد بر نداريد. حتي در صورتي‌كه باخت خورديد بدنبال خط مش فرارو گريز نباشيد بدنبال انگيزه باخت باشيد ملاحظه كنيد كجاي فعاليت را خطا رفته ايد و دنبال راه‌حل بگرديد و ادامه دهيد.
12- نقاط قوت خويش را بيابيد و بروي آن ها مانور بدهيد.
13- نقاط ضعف فعاليت خويش را پيدا فرماييد و در تقويت آن ها بكوشيد.
14 – بروز باشيد و هميشه بر علم خويش بيفزاييد.
15- طاقت فرسا عمل كردن لازمه موفقيت مي‌باشد.
16- بدنبال راهكارهاي تازه باشيد.
17- از هر زمان قابل قبولي براي ارتقا فروش و كسب و عمل خويش فايده بگيريد.
18- با همياران خويش رابطه داشته باشيد و از تجارب آن‌ها به كارگيري فرمائيد.
19- نظم و انظباط داشته باشيد و با طرح ريزي پيش رويد.

برچسب: سئو سايت،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۳ دى ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۲۳:۲۹ توسط:مهمان نواز موضوع:

چگونه مي‌توان PBN قانوني از نظر گوگل داشت؟


چه‌گونه مي‌قدرت PBN رسمي از ديد گوگل داشت؟
در‌صورتي‌كه شما با دنياي seo آشنا مي‌باشيد سئو سايت به طبع مي‌دانيد كه PBN چه فوايد و چه معايبي دارااست. اكثري از مديران مي‌خواهند در زمان بازه كوتاهي به منفعت دست پيدا نمايند. ولي آن‌ها عشق و علاقه ندارند كه تمركز خويش را بر ساخت‌و‌ساز محتواي بي سابقه بگذارند. حتي نيم خواهند مدت كافي براي سنجش ذائقه استفاده كننده خويش داشته باشند. اين اشخاص فقط به فايده مي انديشند. البته حاضر نيستند براي بهره بهايي مانند مقطع و انرژي خويش را صرف نمايند. به همين ادله، آن‌ها همواره در‌پي يافت كردن راهي ميباشند كه بتوانند در كوتاه ترين برهه زماني ممكن به بهره برسند. بعضي وقت ها اين طمع خير فقط مديران به آرزوي خويش نميرسند بلكه قادر است مسئله جريمه شدن و حذف مستمر آن‌ها از ليست جستجوي مخاطبين را براي آنان ساخت نمايد. يك كدام از طريق هايي كه غالبا آن ها استعمال مي نمايند، كانال وب لاگ محرمانه يا اين كه PBN ميباشد. ولي آنان با به كارگيري از اين طرز بايستي بدانند كه چه‌گونه  مي‌اقتدار PBN رسمي از نگاه گوگل داشت؟ چون گوگل استعمال از اين نوع كانال هاي را به غيررسمي تلقي و مديريت و وبسايت خاطي را جريمه مي نمايد. پس براي جريمه نشدن بايستي بتوان مقررات گوگل را بدور زد.

تاريخچه PBN
اين شيوه براي او‌لين توشه در سال 1999 آيتم به كار گيري قرار گرفته ميباشد. آري حق با شماست در آن سال‌ها وب گسترش چنداني نداشت و عمل هاي انلاين با شدت مدرن انجام نمي‌شد. البته به هر اكنون متخصصين اينترنت در ان ايام براي پيشرفت سايت هاي خويش اين راه را كشف و پياده سازي كردند. در آن مقطع گوگل الگوريتم خاصي براي سكو بندي وب سايت ها نداشت. فقط با به كارگيري از بك پيوند هاي PBN يك وبسايت مي توانست سكو خويش را افزايش دهد. و در ابتدا ليست هاي كاوش قرار بگيرد. به همين استدلال استعمال از اين كانال هاي تخت‌گاز به محبوبيت بالايي دربين مديران و يوزرها دست يافت. 



البته بايستي بدانيد امروزه گوگل از الگوريتم هاي خاصي براي جايگاه بندي وبسايت ها به كارگيري ميكند. ديگر بك لينك و پيوند صرفا مزيتي وجود ندارد كه ميتواند وب سايت شما‌را در يك درجه بالا قرار دهد. گوگل تلاش كرده تمركز خويش را به جاي اين كه بر كميت تعداد بك پيوند ها قرار دهد، بر كيفيت محتواي جانور در وبسايت متمركز گردد. از اين روش، گوگل ذائقه و ذوق وسليقه كاربر را در حق تقدم قرار داده ميباشد. و مديران مجبور مي باشند براي اينكه بتوانند خويش را در بالاي ليست كاوش قرار دهند مبادرت به ساخت‌و‌ساز محتواهاي مطلوب و يونيك نمايند. محتواي آن‌ها مي بايست به طوري باشد كه بتواند پاسخگوي نياز كاربر باشد. علاوه بر اين بتواند استفاده كننده را ترغيب نمايد كه وقتي را به قرائت مقاله‌ها وب سايت شما تخصيص دهد. 


.

برچسب: سئو سايت،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۱ دى ۱۳۹۹ساعت: ۰۷:۵۱:۵۵ توسط:مهمان نواز موضوع:

الگوريتم هاي گوگل براي سئو چيست؟

مجموعاَ سه دليل در پيج رنك يك كاغذ تاثيرگذار مي‌باشند:

كميت بك پيوند‌ها
كيفيت صفحه ها پيوند‌گرديده
تعداد پيوند‌ها در صفحه هاي لينك سئو سايت و پيوند‌گرديده
به بياني بي آلايش هر چه واحد سنجش بك لينك و پيوند‌هاي شما از اينترنت‌تارنما‌هاي داراي اعتبار بيشتر باشد، اقبال اينكه پيج شما به وسيله گوگل يك پيج داراي اعتبار در لحاظ گرفته ‌گردد، ارتقا پيدا مي‌نمايد.

به علاوه، گوگل از يك‌سري الگوريتم‌هاي اسپم به كارگيري مي‌نمايد كه صفحه ها كيفيت بالا ذيل كه مي خواهند با به كارگيري از تكنيك‌هاي سئوي كلاه سياه يك رنكينگ مطلوب براي خويش توليد نمايند را شناسايي مي‌نمايد.

عملكرد صفحه هاي
بعد از اينكه الگوريتم هاي گوگل كيفيت و داراي ارتباط بودن صفحه هاي را انتخاب كردند، بايستي مطمئن شوند كه اينترنت‌وب سايت‌ها از واحد سنجش كوشش خير برخوردار باشند و مخاطب به راحتي بتواند از آنها به كارگيري نمايد. درين پروسه، فاكتورهاي ذيل در لحاظ گرفته ميگردد:

معيار عكس العمل‌پذيري صفحه هاي (پاسخگويي شيت)
سرعت پيج
ترازو امنيت پيج
ظواهر كلي اينترنت‌وب سايت در همه مرورگرها
اگرچه اين‌ها مهمترين فاكتورها در مرتبه‌بندي صفحه ها نيستند البته وقتي كه فاكتورهاي ديگر مانند كيفيت و رابطه صفحه هاي يكسان باشد، از اهميت متعددي برخوردار خواهند شد.

حق تقدم‌هاي مخاطب
يك كدام از مهم ترين نكات الگوريتم هاي گوگل كه در اكران حاصل براي استفاده كننده تاثيرگذار ميباشد، حق تقدم‌ها و موقعيت استفاده كننده ميباشد. مثلا اين مورد ها قادر خواهيم بود فاكتورهاي ذيل را ذكر كنيم:

شرايط مكاني مخاطب
تاريخچه جستجوها
پيكربندي كاوش
براي اينكه فهم و شعور بهتري از اين مورد داشته باشيد بدين نمونه دقت فرمائيد:

براي كاربراني كه در آمريكا كلمه و واژه‌ي فوتبال را كاوش مي‌نمايد، حاصل تماما متفاوتي نسبت به افرادي در مملكت انگليس اين واژه و كلمه را كاوش مي‌نمايند، اكران داده مي‌گردد.


برچسب: سئو سايت،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۰ دى ۱۳۹۹ساعت: ۱۲:۵۰:۰۸ توسط:مهمان نواز موضوع:

صفحه‌ي فرود كجا مورداستفاده قرار مي‌گيرد؟

پيج ها يا اين كه لوگوي مشتريان داراي شهرت: اضافه كردن لوگوي كمپاني‌هاي معروفي كه با آنان همياري كرده‌ايد يك منش بي آلايش براي ارتقا اعتبار ميباشد. سئو سايت بازديدكننده‌ها ممكن ميباشد كمپاني شمارا نشناسند، ولي هنگامي كه يك يا اين كه يك‌سري تا از مشتريان شما براي آنان شناخته‌گرديده باشند، احتمال اينكه به مارك شما اعتماد نمايند و روي دكمه‌ي فراخوان ورقه‌ي فرود شما كليك نمايند، فراتر مي‌رود. به نمونه ذيل از كمپاني SharpSpring اعتنا فرماييد:

 

مدرك‌هاي صادقانه‌ي مشتريان: افزودن سند عموم معمولي كه از مارك شمااستفاده كرده‌اند در ورقه‌ي فرود ميتواند در جلب اطمينان بيشتر بازديدكنندگان، مؤثر باشد. اين سؤال كه “آيا اين مارك براي سايرافراد با فايده بوده ميباشد؟” مدام در ذهن مخاطبان صورت ميگيرد، و اين سند‌ها قادر است در اين باره براي آنان جوابگو باشد.

بهتر ميباشد اين مدرك‌ها بيش تر از يك يا اين كه دو خط باشند و در آن ها، به اينكه مشتريان فعلي شما چه طور از روش محصول ها يا اين كه سرويس ها شما توانسته‌اند شيوه‌حلي براي مورد‌ي مشخصي بيابند، اشاره خواهد شد.

به‌علاوه، درصورتي‌كه اين سند‌ها به وسيله افرادي شناخته‌گرديده در تجارت شما نوشته شوند، تأثير آنان بسيار بيشتر خواهد بود.

۴٫ علامت اعتماد الكترونيك: به مشتريان خويش اطمينان دهيد كه مي توانند به‌شكل تماماً ايمن از اينترنت‌تارنما شما خريد نمايند. شما ميتوانيد از روش يك كارت‌بانكي داراي اعتبار، سياست رجوع هزينه در شكل بروز نقص‌ و اضافه كردن آرم اعتماد الكترونيكي در برگه‌ي فرود خويش ميتوانيد اطمينان كاربر را جلب نمائيد.

دكمه‌ي فراخوان اساسي: به دكمه‌اي كه استفاده كننده روي آن كليك مي‌نمايد “دكمه‌ي فراخوان“ گفته مي شود چون درواقع دكمه‌اي ميباشد كه از روش آن استفاده كننده به انجام عملكردي فراخوانده ميشود. اين دكمه ابزاري ميباشد كه كليك روي آن نرخ تبديل شمارا ارتقاء مي دهد.

 

دكمه‌ي فراخوان مهم مي بايست: 
بيشترين دقت را در كاغذ‌ي فرود به خويش جلب نمايد 
دارنده رنگ ديدني‌توجهي باشد 
دارنده نوشته‌ي منحصربه‌شخصي باشد 
مي بايست شفاف و مشخص و معلوم باشد 
دكمه‌ي فراخوان ثانويه: درصورتي‌كه محصولي كه ارائه مي‌دهيد يك اپ پيچيده باشد و به توضيحات بيشتري نياز داشته باشد، ممكن ميباشد بخواهيد از بيشتراز يك دكمه‌ي فراخوان به كارگيري نمائيد.

خصوصيات دكمه‌ي فراخوان ثانويه هم بايستي مانند خصوصيات دكمه‌ي فراخوان مهم باشد، اما بايستي نوشته‌اي كه در آن به فعاليت مي بريد با نوشته‌ي دكمه‌ي فراخوان مهم متعدد و كوتاه‌خيس از آن باشد تا دقت‌ها بيشتر بر دكمه‌ي فراخوان مهم معطوف شوند.

عكس/كليپ: درصورتي‌كه بازديدكننده در شيت‌ي فرود شما ازنظر رمانتيك مشغول گردد، احتمال اينكه روي دكمه‌ي فراخوان اين ورقه كليك نمايد بيشتر ميباشد. يك عكس يا اين كه ويدئوي احساساتي قادر است در جلب‌اعتنا كاربر بسيار مؤثر باشد و اورا به ماندن در برگه‌ي فرود شما و ادامه‌ي پروسه تبديل ترغيب نمايد.

استعمال از محتواي تصويري در لابه‌لاي متن ها ورقه‌ي فرود هم قادر است به بالا بردن نرخ تبديل ياري دهد چون علاوه بر جلب‌دقت استفاده كننده، به وي تجربه‌اي از به كار گيري از محصول ها و سرويس ها شما‌را مي دهد. درصورتي‌كه مال شما يك اينترنت‌وب سايت قابل انعطاف‌افزاري ميباشد، براي نشان دادن سهولت به كارگيري از آن از گيف ها و تصاوير متحرك به كار گيري نماييد

 

فرم عده‌آوري داده ها سرنخ‌ها: اين گزينه به اعتنا بيشتري نسبت با بقيه مورد ها نياز داراست. درصورتي‌كه اين فرم به‌صحت پباده سازي نشود، سبب ساز عقب‌نشيني كاربر ميگردد و اورا از ادامه‌ي روند پشيمان مي‌نمايد. اين فرم مي بايست كوتاه و روشن و پر‌نور باشد. ولي در بعضي موردها شما مجبوريد از فرم‌هاي طولاني‌خيس به كارگيري نمائيد.

نوشته‌ي‌علمي اي با مسئله : راهنماي مقدماتي براي ساخت سرنخ‌هاي بازاريابي به طريق ي درونسو قادر است به شما ياري دهد
براي اين‌كه فرم متناسب براي مارك خويش را گزينش فرماييد از طريق A/B تستينگ استعمال نمائيد و فرم‌هاي متعدد را آزمون فرمائيد تا فرمي كه مخاطبانتان به آن جواب بهتري مي دهند و نرخ تبديل را براي مارك شما بالا ميبرد، بيابيد.

درين نصيب به مواقعي كه مي بايست در ورقه‌ي فرود وجود داشته باشند پرداختيم، در اينجا مايحتاج ميباشد به‌اين نكته اشاره‌كنيم كه نبايد در برگه‌ي فرود از پيوند‌هايي كه بازديدكننده را به صفحه ها ديگر هدايت مي‌نمايند به كار گيري كنيم. بسيار اساسي ميباشد كه در‌اين برگه، شيوه هاي خروج را براي بازديدكننده محدود كنيم.

 

گونه هاي گوناگون شيت‌ي فرود

در مجموع ما شش نوع برگه‌ي فرود داريم:

برگه‌ي click-through: اين ورقه يكي‌از از بي آلايش‌ترين گونه هاي برگه‌ي فرود ميباشد. غرض كلي اين نوع ورقه‌ي فرود، دادن آمادگي‌هاي مايحتاج به بازديدكننده، از روش اطلاعاتي مختصر و موثر درباره‌ي توصيه مطرح‌گرديده، و ترغيب آنان به كليك كردن روي دكمه‌ي فراخوان تعبيه‌گرديده درين شيت و ابتدا فرآيند خريد ميباشد. در بخش متن صفحه هاي فرود click-through معمولاً مطالبي در خصوص اينكه چرا به كارگيري از توليدات و سرويس ها پيشنهادشده به نفع خريدار ميباشد و چگونگي به كارگيري از آن ها، نوشته‌گرديده ميباشد. يك كدام از ديگر از خصوصيات بارز اين نوع ورقه‌ي فرود اين ميباشد كه در‌اين شيت هيچ نوع فرمي نيست. صرفا يك دكمه‌ي فراخوان در آن تعبيه‌گرديده ميباشد كه بازديدكننده‌اي را كه آمادگي‌هاي ما يحتاج به وي داده‌گرديده ميباشد را به كاغذ‌ي مهم توليد ها يا اين كه سرويس ها هدايت مي‌نمايد. صفحاتي كه يك توصيه بدون‌پول را مطرح مي‌نمايند، معمولاً از اين نوع صفحه ها فرود مي باشند:

برگه‌ي ساخت سرنخ‌هاي بازاريابي: مقصود از اين نوع كاغذ‌ي فرود، عده‌آوري داده ها فردي بازديدكنندگان (اسم، نشاني نشاني اينترنتي و غيره) ميباشد. هيچ نوع لينك و پيوند خروجي در‌اين نوع صفحه ها نيست. فرمي كه در‌اين برگه قرار مي گيرد راءس اعتنا خواهد بود، براين اساس بايستي بسيار با تمركز پباده سازي گردد. متني كه در‌اين كاغذ نوشته مي شود مي بايست حاذق باشد به‌خير توليدات يا اين كه سرويس ها پيشنهادشده را تعريف نمايد و بازديدكننده را به كامل شدن فرم جانور و كليك روي دكمه‌ي فراخوان ترغيب نمايد. به نمونه پايين و فرم جان دار در آن دقت فرمائيد:
كاغذ‌ي فشرده: اين نوع شيت‌ي فرود صرفا براي تثبيت نشاني آدرس اينترنتي بازديدكننده پباده سازي مي گردد و راهكار مؤثري براي توسعه فهرست آدرس اينترنتي ميباشد. يك شيت‌ي فرود فشرده، نشاني‌هاي آدرس اينترنتي بازديدكنندگان را عده‌آوري مي‌نمايد تا آن ها را در فرايند‌ي بازاريابي پيش پيروزشود. در متن مو جود درين برگه بايستي كل فوايدي كه بازديدكننده از استعمال از محصول ها يا اين كه سرويس ها شما به دست مياورد، بيان خواهد شد. نكته‌ي اساسي در امر اين ورقه دكورا سيون آن ميباشد، چون مقصود اين ورقه جلب‌دقت كاربر ميباشد. به همين استدلال ميباشد كه متن اين كاغذ بايستي طوري نوشته گردد كه تلاوت آن براي بازديدكننده، سهل وآسان و جذاب باشد (به‌اين خواسته مي‌قدرت به عنوان مثال از بولت ها استفاده كرد). برعكس فرم جان دار در برگه‌ي ساخت سرنخ‌هاي بازاريابي، فرم توده‌آوري داده ها در‌اين كاغذ مي بايست كوتاه باشد؛ يك مكان خالي براي واردكردن نشاني پست الكرونيكي، براي پيش بردن بازديدكننده در‌اين روند كفايت مي‌نمايد.

برگه‌ي فروش: برگه‌ي فروش يك شيت‌ي غيروابسته براي فروش يك كالا يا اين كه خدمت ميباشد. مقصود اين ورقه، دادن كل داده ها موردنياز براي خريد يك جنس به بازديدكننده ميباشد. در ورقه‌ي فروش مي‌قدرت بسته به پيچيدگي يا اين كه آساني متاع يا اين كه سرويس موردنظر، از يك فرم كوتاه يا اين كه طولاني بهره مند شد. واضح ميباشد كه هرچه متاع يا اين كه سرويس موردنظر پيچيده‌خيس باشد و به دقت و سرمايه‌گذاري بيشتري نياز داشته باشد، فرمي كه مورداستفاده قرار مي گيرد، بايستي طولاني‌خيس باشد، و نمي‌اقتدار توضيحات مرتبط با آن را در چندين واژه و كلمه يا اين كه يكسري سطر گنجاند. درين موردها معمولاً از يك دكمه‌ي فراخوان در بالاي شيت و يكي‌از در زير ورقه (زماني بازديدكننده ماوس خويش را تكان مي دهد و به انتهاي شيت ميرسد) استعمال مي گردد. در بقيه مورد ها يك فرم كوتاه با يك دكمه‌ي فراخوان هم كفايت مي‌نمايد. به نمونه ذيل از اينترنت‌تارنما Time Doctor كه در آن دو شرايط ذكر شده آيتم مقايسه قرارگرفته‌اند اعتنا نماييد: (كاغذ‌اي كه فرم كوتاه‌خيس در آن به‌كاررفته ميباشد، نرخ تبديل را ۳۶% فراتر برده ميباشد)
شيت‌ي Splash: اين ورقه‌، شيت‌ي معرفي ميباشد كه پيش از هر ورقه‌ي ديگري در اينترنت‌تارنما ظواهر مي گردد. ولي مجموع اينترنت‌وب سايت‌ها شيت‌ي Splash ندارند ولي آن‌هايي كه دارا‌هستند، اين ورقه در آنها او‌لين ورقه‌اي ميباشد كه بازديدكننده آن را مي‌بيند و در آن به وي براي ورود به اينترنت‌وبسايت خوش‌آمد گفته ميگردد. مقصود اين برگه ارائه‌ي داده ها بيشتر راجع به مارك به بازديدكننده، و هدايت وي به‌سوي ورقه‌ي صحيح و هماهنگ با نياز وي در اينترنت‌تارنما ميباشد. علاوه بر اين، مي‌اقتدار از اين شيت براي تثبيت‌اسم بازديدكنندگان نيز بهره برد:

شيت‌ي Pitch: اين ورقه به شما در جذب مشتريان به محصول ها و سرويس ها شما ياري مي‌نمايد و ولي خويش به اشكال مختلفي تقسيم ميشود.
ورقه‌ي Pitch توليد ها، توليدها شمارا به اكران ميگذارد. به عبارتي‌طور كه از نام آن پيداست، در‌اين ورقه بيشتر، توليدات در راءس دقت مي باشند تا فرم‌هاي توده‌آوري سرنخ‌هاي بازاريابي. و اين عمل قادر است از شيوه هاي متفاوت، ازجمله: هايلايت كردن مزايا و يا اين كه ويژگي ها توليد ها موردنظر شكل گيرد.


نوشته‌ي علمي اي با قضيه : GTM چه چيزي است ؟ ارزيابي خلق و خوي استفاده كننده: معرفي Google Tag Manager قادر است به شما ياري دهد

ورقه‌ي فرود كجا مورداستفاده قرار مي گيرد؟ 
پباده سازي يك شيت‌ي فرود به‌تنهايي كفاف نمي دهد. براي تبليغ سفارش خويش، در آغاز بايستي براي كاغذ‌ي خويش تبليغ نمائيد. براي اين عمل دو راهكار وجود داراست: شبكه‌هاي مبلغي و شبكه‌هاي بدون پول يا اين كه غير مبلغي.

 

كمپين‌هاي كاغذ‌هاي فرود مبلغي/ پرداخت به ازاي كليك (PPC)

تبليغات مبلغي، يك سبك بازاريابي اينترنتي ميباشد كه تبليغ دهندگان از روش آن در يك مزايده كمپاني مي‌نمايند و يك مبلغ مشخصي را براي هر توشه كه مخاطب روي تبليغات آن ها كليك مي‌نمايد ميپردازند. مبلغ پرداختي به فاكتورهاي متعددي، كه يكي آن ها بها كليدواژه‌ها ميباشد، بستگي داراست.

دو نوع نرم افزار‌ي PPC مهم براي اكران تبليغات وجود دارااست: كانال‌ي Google AdWords و Yahoo Bing.

 

گوگل ادوردز (Google AdWords) چه است؟

Google AdWords به اپ‌ي تبليغات آنلاين گوگل گفته مي شود كه دسترسي به مشتريان را در سمت و سوي رويش تجارت شما، توسعه و گسترش ميدهد. اين نرم‌افزار به شما امداد مي‌نمايد به مخاطباني كه در درحال حاضر جستجوي كليدواژه يا اين كه لغت ها كليدي خاصي ميباشند دسترسي پيدا نماييد.

اين اپ، فضايي را در بالاي حاصل كاوش به تبليغات تخصيص ميدهد. مرتبه‌ي تبليغ و ارزش مرتبط با آن به‌شدت بستگي به مرتبه‌ي كيفي تبليغ موردنظر دارااست.

جايگاه‌ي كيفي به اندازه گيري معيار داراي ارتباط بودن متن جانور در تبليغ با ورقه‌ي فرود، كليدواژه‌ها، سوابق ي تلاش تبليغ موردنظر، تلاش آن در يك حيطه ي جغرافيايي و دستگاه هايي كه آيتم غرض آن قرار ميگيرند گفته مي گردد. هرچه مرتبه‌ي تبليغ شما فراتر باشد، مبلغ هر كليك ذيل خيس ميايد، بعلاوه ي اين‌كه در موضع بالاتري نسبت به نتيجه ها كاوش در گوگل قرار مي گيرد.



برچسب: سئو سايت،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۹ دى ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۳۶:۳۴ توسط:مهمان نواز موضوع:

محتواي الكترونيكي چيست؟

محتواي صوتي
اين روز ها، پوشه‌هاي صوتي و پادكست‌ها، كتاب‌هاي صوتي بخشي سئو سايت  از اين نوع محتوا را تشكيل ميدهند و در بين مخاطبان محبوبيت متعددي دارا‌هستند چرا‌كه هرجايي و حتي هنگام پياده‌روي و رانندگي مي‌اقتدار از آنان بهره مند شد. از محتواهاي صوتي الكترونيكي براي تبديل يك كتاب چاپي به صوتي و اكثر وقت ها با هدف ها آموزشي به كارگيري ميگردد. فرمت‌هاي گوناگون صوتي وجود داراست كه مي‌قدرت بعنوان بخشي از محتواي الكترونيكي بهره مند شد. wav، au، mp3 و mid دوست داستني‌ترين فرمت‌هاي صوتي E-content ميباشد. au فرمت فشرده ذخيره صدا از روش سان مايكروسيستمز ميباشد. MP3 يك قالب بسيار فشرده براي ذخيره‌سازي صدا و موسيقي ميباشد كه فرمتي بسيار دوست داستني براي ذخيره‌سازي و تبادل موسيقي ديجيتال امروز ميباشد. mid هم يك فرمت دوستداشتني ذخيره موسيقي ميباشد.

 

محتواي ويديويي
محتواي ويديويي ​​عالي‌ترين و هيجان‌انگيز‌ترين نوع محتوا در حيطهي E-content ميباشد. با پيشرفت‌هاي اخير در فناوري‌هاي فشرده‌سازي و پخش، محتواي ويديويي به قسمت مهمي از موادسازنده محتواي الكترونيك تبديل شده‌است. همانند ديگر عنصرها، محتواي ويديويي ديجيتالي نيز فرمت‌هاي مختلفي داراست و به دو شكل فشرده و غير فشرده ذخيره مي گردد. از محتواي ويديويي با هدف ها مختلفي مثل سرگرمي، يادگرفتن، تبليغات و… استعمال مي‌گردد. فيلم و سريال، ويديوهاي آموزشي جزو پرطرفدارترين نوع محتواي ويديويي مي باشند.

 

برنامه كودك
كارتون دوبعدي و سه‌بعدي ابزارهاي ارتباطي قدرتمندي مي‌باشند. فناوري‌هاي فشرده‌سازي نو امداد نموده است كه برنامه كودكان به قسمت منظمي از محتواهاي الكترونيكي تبديل خواهد شد. كارتون‌ها در فرمت‌هاي گوناگون flc،swf و gif وجود دارا‌هستند. flc يك فرمت كهن برنامه كودكان دوبعدي از AutoDesk ميباشد. swf فرمت جديدي از ماكرومديا براي ذخيره‌ي كارتن‌هاي دوبعدي ميباشد. بعضا اپليكيشن‌ها نيز كارتن‌هاي سه بعدي را درين فرمت دوستداشتني اجرا مي‌نمايند. gif را هم مي‌اقتدار يك كارتن محسوب كرد.

 

جداي از اين نوع محتواها، اين روز ها اكثري از مدرسان، مشاوران كسب‌وكار، مديران كمپاني و حتي دانش كده‌ها از محتواي الكترونيكي به شايسته ترين نحو چهت نيل به هدف ها خويش به كارگيري مي‌نمايند. امروزه، بيش تر از پيش كلاس‌ها، سوله‌ها، سمينار و وبينارهاي آنلاين در فضاي اينترنت برگزار مي‌گردد كه اكثر آنها جنبه‌ي آموزشي دارا‌هستند. كسب ‌و امور نيز از اين محتوا براي معرفي و تبليغ مارك خويش، فراگيري پرسنل و طرز‌هاي كسب ‌و عمل خويش به كارگيري مي‌نمايند. از آنجايي كه در اينترنت و يادگيري الكترونيكي محدوديتي براي عموم به نظر مسافت نيست، اين دور و بر مسافت‌ي علم در ميان عموم شهرهاي متعدد را كاهش داده و فرايند يادگيري سريع‌خيس، دسترسي به علم روز عالم براي عموم در دور و اطراف اينترنت و با اشكال محتواهاي متعدد تسهيل شده‌است.
اينك كه ديگر ميدانيد خواسته از محتواي الكترونيكي چه مي‌باشد و با اشكال آن آشنا شديد، در هر جا كه مي باشيد ميتوانيد از آن چهت نيل به بخشي از هدف ها خويش به كار گيري نماييد. بهتر ميباشد از همين امروز استارت نمائيد.


برچسب: سئو سايت،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۸ دى ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۳۹:۵۷ توسط:مهمان نواز موضوع:

هر آنچه بايد درباره جذابيت بيشتر صفحه فرود يا لندينگ پيج بدانيم


كاغذ فرود، جزو اولي اقبال‎هاي شما براي تسخير استفاده كننده ميباشد؛ مي‎پرسيد چرا؟ زيرا اين ورقه او‌لين كاغذ‎اي ميباشد كه كاربر با آن مواجه گرديده و براي ورود به محتواي گزينه نظرش از آن امداد مي‎گيرد. شايد مثل يك باند فرودگاه براي كاربر شما باشد.  سئو سايت چرا نبايد اهميت لندينگ پيج را حداقل بگيريم؟

تصميم استفاده كننده!

چنانچه پيرو ارتقا ترافيك وبسايت خويش مي‌باشيد، مسلما رمز و ساماني به برگه ورود (لندينگ) بدهيد. چيزي كه شفاف ميباشد اين ميباشد كه بايستي ورقه لندينگ جذابيت تعجب آور اي داشته باشد تا اثرگذار واقع گردد. البته به چه شكل؟
در‌اين نوشته‌ي علمي از وينتو به طور مختصر و موءثر كشف خواهيد كرد كه ضعف ورقه فرود اكثري از سايتها در كجاست؟



مهم ترين خصوصيت هاي لندينگ پيج
مخاطبان با Landing Page در‌پي شما نيستند؛ بلكه تابع نياز خويش مي‌باشند،در لندينگ پيج شما فرود آمده اند.
خودتان را مكان مخاطبي بگذاريد كه فارغ از سرچ در گوگل و فقط به واسطه مشاهده بنر تبليغاتي شما در تارنما يا اين كه كانال‎هاي اجتماعي، رمز از وب سايت شما درمي آورد. اين استفاده كننده هيچ بينش خاصي به وبسايت شما ندارد و پيج لندينگ شما او‌لين نقطه شناخت اش با وبسايت يا اين كه مارك شماست.
ساير روايت متعلق به هنر شماست كه چطور با پباده سازي كامل اين شيت، از رخنه‌ وب سايت به وسيله استفاده كننده (بخوانيد فرارو گريز استفاده كننده ) خودداري فرماييد.

به پيج لندينگ به ديده يك زمان بي سابقه و تكرار نشدني نگاه نمائيد كه دروازه ارتقاء فروش دكان اينترنتي و بازديد وب سايت شماست. در صورتي‌كه ديزاين فرود، استفاده كننده پسند باشد، شكي وجود ندارد كه مخاطب در وبسايت شما به ياد ماندني مي‎خواهد شد و به گشت و گذار در قسمت هاي متفاوت وب سايت مي پردازند. و در صورتي نه مخاطب بيرحمانه تارنما شما‌را رخنه‌ خواهد كرد.

در غايت بايستي بگوييم كه شيت لندينگ هر ورقه اي از وبسايت شما مي تواند باشد؛ اين گزينش عاقبت ساز به عهده شماست. در‌حالتي كه نميتوانيد اين برگه را تعيين فرمائيد، بهتر ميباشد خصوصيت هاي پايين را بخوانيد و ملاحظه كنيد كدام شيت وب سايت شما، با خصوصيت هاي زيرتطابق بيشتري دارااست!

حواستان باشد برگ غالب شما، ماندگاري كاربر در وب سايت ميباشد و خير چيز ديگري



تيتر تبليغاتي ممنوع!
درين نصيب بهتر ميباشد احساسات ونيازهاي خواننده را در تيررس هدف ها خويش قرار دهيد. يعني چه؟ يعني بجاي القاي احساس تبليغاتي بودن مقصود وب سايت، احساسات خواننده را به امداد پاره اي ادويه جذابيت و فضولي، به بازي بگيريد!

خويش شما، كدام يك از تيترهاي تحت را ديدني مي‎دانيد؟

چاقي، به افسانه‎ها ضميمه!
روش هاي لاغري و كاهش وزن
بياييد قبول كنيم درين بعد از ظهر داده ها، كاربر فقط به‌دنبال يك محتواي ديده نشده و ناب مي‌گردد. چرخش داده ها تكراري چنان ارتقاء يافته كه مطالب ناب و بي‎همتا حكم گوهر نادر را در معدن وب دارا هستند.
بي‎ترديد استفاده كننده صرفا به يك تلنگر نياز دارااست كه تصميم بگيرد در تارنما شما به يادماندني خواهد شد يا اين كه اين بخت را به رقباي شما بدهد.

روشن سازي بيشتر به امداد زيرعنوان يا اين كه عنوان دو:
پس از اينكه در تيتر اساسي، فضولي استفاده كننده را قلقلك داديد، نوبت به توضيحات بيشتر و روشن سازي هدف ها در قسمت پايين تيتر مي‎برسد. زيرعنوان‎ها رويت كرد واقع‎بينانه تري در چنگ استفاده كننده جديد وارد، قرار مي‎دهند تا اعتماد و رضايتش را جلب نمايند.
بهتر ميباشد درين نصيب استفاده كننده را قانع فرماييد كه رويكرد را صحيح آمده و وبسايت شما به عبارتي چيزي ميباشد كه عينا نيازهايش را مرتفع مي‎نمايد.



ارشادوراهنمايي به طور مختصر و اثرگذار:
لطفا ماجرا حسين كرد شبستري را در برگه فرود وب سايت خويش قرار ندهيد. مخاطبان نادر شكيبايي اين روز ها به هيچ وجه تمايلي به تلاوت متن‎هاي طولاني و بي راز و ته ندارند. تا جايي كه بيشتر در پي علائم گرافيكي مي‌باشند تا متن راهنما!
پس هرچه مي‎توانيد از پرچانگي ها نادر كرده و به اصل اختصار پايبند باشيد. مطمئن باشيد مخاطبي كه در شيت لندينگ شما فرود آمده حتي نيم نگاه هم به متن‎هاي طولاني نمي‎اندازند و بقولي به‌سرعت ظرف صبرش مالامال مي‌گردد.

Testimonial يا اين كه نظرها مشتريان:
تمامي ما در فراز و نشيب هاي معاش، مكان خالي تاييد يك شخص قابل اعتماد را در زندگيمان احساس كرده‎ايم. به اشتراك گذاشتن تجربه‎هاي غالب همياري با كارفرماها و مشتريان حقيقي ما، شديدا روي تسهيل فرآيند اعتمادسازي و ماندگاري استفاده كننده در وب سايت شما تاثير داراست.
براي پياده سازي قسمت Testimonial مي‌توانيد از تصاوير مشتريان به اضافه حيث يا اين كه مذاكره مختصر با آن ها استعمال فرمائيد.

(لطفا وجداني فعاليت فرماييد و قسمت Testimonial را با مشتريان حقيقي خويش كامل شدن فرمائيد!)



Call To Action (دعوت به كار) را دست‌كم نگيريد:
CTA  يا اين كه به عبارتي دعوت به فعاليت، آنقدر اصلي و كليدي ميباشد كه حتي جاي ، اندازه و رنگ آن هم اهميت داراست . CTA مي بايست روشن و جالب باشد و در لحظات ابتدايي، نگاه استفاده كننده را بدزدد! در صورتيكه شم مي‌كنيد پباده سازي call to action وب سايت شما پاره اي سردرگم كننده ميباشد، بهتر ميباشد به ياري يك راهبرد روشن مثل اينجا را كليك نمائيد يا اين كه دانلود، حجت را براي پند استفاده كننده كل فرماييد.
احتمالا از تمامي اين پرچانگي ها متوجه گرديده ايد كه در پباده سازي call to action، رعايت اصل شفافيت بسيار اصلي ميباشد. پس در حالتي‌كه قرار ميباشد خلاقيت به خرج دهيد، حواستان توده باشد كه خلاقيت شما منجر سردرگمي استفاده كننده نشود. و بخاطب بداند با كليك بر روي CTA چه چيز نصبيش ميشود.

استعمال مطلوب از پيوند ها در ورقه فرود
در شرايطي‌كه فكر‌مي‌كنيد‌ تعداد لينك و پيوند‎هاي بيشتر در شيت لندينگ يعني تله هاي بيشتر براي به دام پرت كردن كاربر، دشوار در اشتباهيد. كاربر اين زمان و دوران، رند‎خيس از اين كلام هاست.
تجربه اثبات نموده است تعداد بالاي لينك و پيوند در شيت فرود، احتمالا شكاف وب سايت بوسيله مخاطب جديد وارد را تا حد چشمگيري ارتقا مي‎دهد. تعداد دكمه ها و لينك و پيوند ها را به يك حد متعادلي برسانيد تا استفاده كننده فارغ از دردسر جذب call to action گردد.

درباره‌ي كاهش بانس ريت بيشتر بدانيد.



اعجاز تصاوير و يا اين كه كليپ هاي كيفيت بالا:
به طبع يك شيت كه از تلفيق متن و دكمه و تصاوير تشكيل‌شده، براي كاربر جالب‎خيس از يك برگه مملو‌از متن‎هاي تو در تو ميباشد. اين معمولي ترين مزيتي ميباشد كه به واسطه استعمال از ويدئوها و تصاوير باكيفيت نصيبتان ميشود. افزون بر آن، ارتقاء ترافيك تارنما از روش Google Images هم درانتظار شماست. سفارش مي‌كنيم حتي الامكان تصاوير را خودتان كردار نمائيد. تصاوير مجاني در گوگل ايميج را به رقباي خويش ببخشيد.

محل قرار گيري“Call To Action” در لندينگ پيج:
Call to action بايستي سواي نياز مخاطب به تكان به زير برگه قابل مشاهده باشد. شما مي توانيد يك فرم داشته باشيد كه در برگه تحت ميايد، ولي call to action مي بايست به شكلي ديده‌نواز در كاغذ فرود لود خواهد شد. مي توانيد از سايدبار هاي چسبان براي اين مراد غايت منفعت را ببريد.

استعمال از كانال‎هاي اجتماعي در كاغذ فرود (لندينگ پيج)
احتمالا بارها نمادهاي گرافيكي كانال‎هاي اجتماعي را در صفحه هاي لندينگ چشم ايد. اين نمادها فارغ از اينكه براي به اشتراك گذاري محتوا، استفاده كننده را به زحمت بياندازند، يك پيج لندينگ خوب و بدون نقص هم به وجود مي‎آورند. درصورتي كه خوش بخت باشيد استفاده كننده شما با اشتراك ورقه متبوع شما ، در ارتقا مرتبه آن در گوگل موءثر خواهند بود.

درخواست دست‌كم داده ها
كاغذ فرود جايي وجود ندارد كه شما استفاده كننده را پرسش پيچ فرماييد. دست‌كم داده ها كاربر مي‌تواند براي شما كافي باشد. شما صرفا مي خواهيد قلابي در بلوز استفاده كننده براي خويش بياندازيد. با اخذ داده ها بيشمار كاربر را آزار ندهيد. فرم هاي طولاني داده ها وسيع ترين نقص‌ لندنيگ پيج هاي آماتور ميباشد.

خلاصه كردن هدر يا اين كه فوتر وب سايت
هرچقدر برايتان مقدور ميباشد منوها، هدر و باقي محتواي وب سايت را در كاغذ لندينگ پيج حذف نمائيد. اينكار سبب باقي ماندن بيشتر كاربر در وب سايت شما ميوشد. منوها فقط براي انتقال استفاده كننده به ديگر نقاط وب سايت شما پباده سازي گرديده اند. مگر قصد شما در لندينگ پيج ارتقاء نرخ تبديل وجود ندارد؟

صحبت انتها
با به كارگيري صحيح از المان هاي اعتماد (نظير تصاوير كيفيت خوب، ايده ها مشتريان، جواب به نياز يوزرها و … ) تا حد قابليت صفحه هاي لندينگ پيج خويش را از شرايط تبليغاتي در بياوريد و باارزش آفريني براي وي، به كليك  بر روي CTA مجاب نمائيد.

تشنه شنيدن نظرها شما در اين زمينه هستيم. با ما تجربيات خويش را دراين باره دربين بگذاريد. همينطور سوالهاي خويش را در قسمت ايده ها با ما دربين بگذاريد.

برچسب: سئو سايت،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۷ دى ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۳۱:۰۵ توسط:مهمان نواز موضوع:

الگوريتم هاي گوگل


گوگل و الگوريتم هايش
درين نوشته‌علمي فراگيري بهينه سازي وبسايت سئو سايت نباتك در رابطه الگوريتم هاي گوگل توضيح خوا هيم بخشيد. با قرائت اين نوشته‌علمي پاسخ اين سوال هاي را پيدا ميكنيد.

الگوريتم هاي گوگل چه چيزي است؟
به چه شكل گوگل تارنما ها را سكو بندي مي نمايد؟
يك‌سري تا الگوريتم گوگل داريم؟
چه گونه گوگل وب سايت ها را جريمه مي نمايد؟
پنالتي گوگل چه چيزي است؟
چرا وب سايت اينجانب افت كرد؟
الگوريتم هاي اسپم گوگل يعني چي؟
چرا ايندكس وبسايت اينجانب از گوگل منزه شد؟
آيا seo محلي روي جايگاه وب سايت اثر مي‌گذارد؟
الگوريتم هاي گوگل چه گونه فعاليت مي نمايند؟
چه‌طور گوگل تارنما من‌را جريمه مي نمايد؟
آيا گوگل وب سايت مرا جريمه كرده؟
چرا تارنما منرا گوگل جريمه كرده؟
پاياني الگوريتم گوگل چه است؟
پس در‌صورتي‌كه شما هم اين سوالهاي را داريد، پيشنهاد مي‌كنم مطلقا اين نوشته‌ي‌علمي نباتك را بخوانيد تا داده ها بيشتري به يار و همدم نمونه هاي متنوع را مشاهده كنيد. در صورتي‌كه هم احيانا ترافيك سايتتون تحليل رفته و افت كرده يا اين كه حتي پنالتي شديد و دنبال ياري فوري مي‌گرديد، مي‌توانيد از سرويس ها مشورت كردن seo نباتك به كارگيري فرماييد، كه بوسيله مهندس افشار ارائه مي گردد.

الگوريتم گوگل چه مي‌باشد؟
الگوريتم هاي گوگل، قواعدي مي‌باشند كه گوگل حاصل جست و جو را بر پايه ي آن‌ها نشان مي‌دهد. سالانه اين الگوريتم ها 500 تا 600 رتبه ( ماه 50 توشه ) آپ ديت مي گردند. برخي از آنان تغييرات عمده اي را در حاصل تارنما ها و seo مي‌گذارند، براي همين اسم هاي خاصي به آن‌ها تخصيص داده شده‌است. نخست به طور خلاصه يكسري تا از مهم ترين الگوريتم هاي دوسال اخير مي‌پردازيم، آنگاه الگوريتم هاي مهم تاريخ گوگل ( الگوريتم مرغ مگس خوار- الگوريتم پاندا…) را تحليل خوا‌هيم كرد.


اعتنا
در صورتي‌كه با اصطلاحي تازه در صفحه ها آشنا شديد، كه معناي آن را نمي دانستيد مي‌توانيد به برگه ديكشنري بهينه سازي نباتك مراجعه نماييد. كليه اصطلاحات مربوط به بهينه سازي در آنجا بر حسب حروف الفبا گردآوري شده‌است.

الگوريتم هاي 2018 گوگل
الگوريتم 1 آگوست 2018- بي اسم


در تاريخ 1 آگوست 2018، گوگل الگوريتم هاي اساسي خودش را در امر مرتبه بندي وب سايت ها به روز كرد. اين الگوريتم همانگونه كه توييتر و فروم هاي سئوكاران مشاجره ميشود، تغييرات اصلي را روي حاصل خواهد گذاشت. به جهت اين كه روي هسته گوگل اثر مي‌گذارد، مي قدرت آن را نيز جز مهم‌ترين الگوريتم هاي گوگل دانست. تا امروز گزارشات اينترنت مستران نشان داده ميباشد، كه وب سايت هاي پاره اي زير تاثير اين الگوريتم قرار گرفته اند، ولي تاثير آنان در وبسايت هايي كه اعمال گرديده، زياد بوده ميباشد. اين شايد به جهت آموزش محتواي اينترنت – و يا اين كه a/b آزمايش هاي گوگل باشد.

طبق گفت و گو هاي مطرح گرديده، جابه جايي حاصل سرچ بوسيله اين الگوريتم ادامه خواهد داشت و تا يكي‌از دو هفته اين الگوريتم تارنما هاي متفاوت را در بر خواهد گرفت.

ولي تا اين جا، تحليل ها نشان داده ميباشد كه  سرچ محلي ( ترتيب وبسايت هاي معرفي گرديده در مپ گوگل)، و سرچ ارگانينك ( سرچ طبيعي) هر دو ذيل تاثير قرار گرفته اند.

با مطالعه منابع فرنگي تارنما هاي  searchenginejournal-moz-searchengineland و حرف هاي Danny Sullivan ( يك كدام از كارشناسان گوگل كه حساب قانوني گوگل براي اطلاع از شيوه فعاليت گوگل را ساخت  searchliaison@)  اين حاصل از تاثيرگذاري اين الگوريتم بدست آمده ميباشد.

بيشترين تاثيرات گزارش گرديده روي دسته وبسايت هاي (YMYL  (Your Money or Your Life بوده ميباشد.
وب سايت هايي با مسئله تغذيه،سرويس ها پزشكي، رژيم غذايي نيز به شدت زير اثر اين الگوريتم قرار گرفته اند.
طبق توييت هايي كه در توييتر كارشناسان گوگل در جواب به سئوالات يوزرها دادند، راه‌حل نداشتن افت مرتبه را مثل مدام “ساخت و ساز محتواي خوب” معرفي كردند. ولي در فروم ها و وب سايت هاي داراي اعتبار، وب سايت هايي كه ارتقاء جايگاه داشتند، را به‌اين شكل دسته بندي كردند كه در آنان سه فاكتور Expertise, Authoritativeness and Trust به معناي تخصص، اعتبار و اعتماد بود.

از جمله در دسته بندي تارنما هاي با مورد “رژيم و تغذيه” ارتقا و كاهش مرتبه در دوران يك ماه به طور ذيل بود. ( منبع نمودار وبسايت Semrush)

ارتقا درجه با الگوريتم نو


كاهش جايگاه با الگوريتم تازه

هشدار امنيتي گوگل كروم
سرنوشت در 24 ژولاي 2018 ( 2 مرداد 1397) در آپ ديت تازه گوگل كروم (نسخه 68) كل وب سايت هايي كه از پروتكل امن ssl  به كارگيري نميكنند، تحت عنوان (non-HTTPS sites ) صفحه ها ناامن به مخاطب معرفي مي گردند. قابل ذكر ميباشد اين هشدار پروتكل https تنها براي اشخاصي كه از آخري نسخه گوگل كروم به كار گيري مي نمايند، رخداد خواهد به زمين خورد.

مراد از https چه چيزي است؟ https مخفف Hypertext Transfer Protocol Secure به معناي پروتكل امن انتقال ابر متن ميباشد. كاربرد پروتكل https رمزگذاري داده ها ارسالي و اخذ في مابين شما و گيرنده پيام ميباشد.پروتكل امن انتقال ابرمتن با رمز گذاري كه بسته هاي ارسالي را مي نمايد، شنود داده ها را به وسيله نفوذگران مشقت بار خيس مي نمايد. به همين عامل از پروتكل امن ssl در صفحه هاي تارنما هايي كه داده ها گران بها از استفاده كننده اخذ مي نمايند، به فعاليت برده مي‌گردد. (از جمله تارنما هاي فروشگاهي و وب سايت خزانه ها) – صرفا يادتان باشد كه كدگذاري ssl بازدارنده از هك شدن وبسايت نمي‌شود و ارتباطي به آن ندارد.

ايندكس كردن ورژن تلفن همراه-آپ تو ديت 26 مارس 2018
پس از ماه ها ارزيابي عاقبت گوگل بيان كرد، كه ورژن گوشي صفحه ها اينترنتي را در حق تقدم قرار داده ميباشد. در هفته اوليه فروددين ماه 1397 كمپاني گوگل به طور رسمي ذكر كرد كه كم كم در حالا ذخيره سازي ايندكس ورژن گوشي تارنما ها تحت عنوان نسخه اساسي مي باشند. تاثير اين عمل هنوز معين وجود ندارد تا چقدر سبب ساز جابه جا شدن حاصل شود، البته چنانچه وبسايت شما ريسپانسيو وجود ندارد، در خطر مي‌باشيد.

برچسب: سئو سايت،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۶ دى ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۰۰:۰۷ توسط:مهمان نواز موضوع:

يك مقدمه مختصر در مورد دسته بندي لينك محلي SEO


در بهينه سازي محلي ، دسته بندي پيوندهاي مختلفي وجود داراست  سئو سايت كه نمايه لينك و پيوند بهينه سازي محلي باكيفيت را تشكيل ميدهد. اين دربرگيرنده:

وبسايت هاي استنادي / NAP.
تارنما هاي فهرست محلي.
وب سايت هاي محلي مرتبط با صنعت.
وبسايت هاي محلي سهم دار
تارنما هاي اتاق بازرگاني محلي.
وب سايت هاي مجله هاي محلي.
تارنما هاي استنادي / NAP
اين سايتها جايي ميباشد كه شما تارنما پول خويش را در آنجا قرار مي دهيد تا حضور جستجوي محلي خويش را ارتقا دهد.

اين تارنما هاي استنادي معمولاً NAP متمركز مي‌باشند.

NAP به چه معناست؟ اين به معناي اسم ، نشاني و شماره تلفن شغل ها شماست كه مي‌خواهيد در‌اين تارنما ها نشان داده گردد.

كوشش اين وبسايت هاي نقل قسم ارتقا حضور استنادي / NAP شما در Google ميباشد.

تارنما هاي فهرست محلي
در مرحله بعدي ، توصيه ميشود كه روي فهرست محلي تحت عنوان دسته بندي پيوندهاي همگاني تمركز فرماييد.

ساخت و ساز اين فهرست هاي محلي به شما امداد مي نمايد تا اقتدار لينك تارنما خويش را براي جستجوي محلي ارتقا دهيد.

وبسايت هاي محلي مربوط به صنعت
در رابطه هر تارنما محلي كه ممكن ميباشد مجال لينك و پيوند محلي را ارائه دهد ، تصور كنيد ، به عنوان مثال:

مجله ها.
مدرسه ها
دانشكده ها.
انجمن هاي دولتي
اين وب سايت هاي محلي مرتبط با صنعت معمولاً به ارتقاء قابل توجهي در نمايه لينك و پيوند محلي شما ياري مي نمايند و معمولاً به اضافه كردن قدرت و اختصاصي بودن اجرو پاداش Google ياري مي نمايند.

تارنما هاي سهيم محلي
اين سايتها معمولاً شركاي محلي تجارت مي‌باشند.

Google مبادله بيشتراز حد لينك و پيوند را ممنوع نموده است ، البته امداد دريافت كردن از شركاي تجاري خويش براي دستيابي به پيوندها به طور محلي چيز بدي وجود ندارد.

شما تنها نمي‌خواهيد مبادله لينك و پيوند را بيشتراز حد در برنامه اي براي ويرايش درجه كاغذ انجام دهيد.

تشخيص اينكه چه چيزي بيشتراز حد به حساب مي‌آيد بحران برانگيز ميباشد ، ولي دستيابي به آن با تست صحيح قابليت و امكان پذير ميباشد.

تكامل تغييرات الگوريتم محلي Google
از به عبارتي روزهاي ابتدايي ، گوگل مرتباً الگوريتم هاي خويش را آپ ديت مي نمايد.

در اينجا يك سري بروزرساني ا با هم مرور مي‌كنيم  كه تكرار فعلي الگوريتم جستجوي محلي Google را صورت داده اند كه در  بدون نقص بروزرساني هاي الگوريتم هاي گوگل هم مي‌توانيد آن‌ها را ملاحظه كنيد :

۱ مه ۲۰۰۷: جستجوي جهاني
در سال ۲۰۰۷ ، الگوريتم كلي گوگل – خير صرفا محلي – آپديت شد.

عامل اينكه اين آيتم در اينجا گنجانده شده‌است ، به جهت تأثير شايان توجه آن در بهينه سازي محلي ميباشد.

اين يك بروزرساني الگوريتم عادي نبود. در قبال ، Google حاصل جستجوي استاندارد را گرفت و همگي آن‌ها‌را با مواقعي مانند كليپ ، محلي ، تصاوير ، خبر‌ها و همينطور بقيه مورد ها عمودي مخلوط كرد.

اين تغيير تحول كاملا و به طور كاملً منظره جستجوگرها را براي مدام تغيير و تحول اعطا كرد و SERP 10 نامحدود سابق رسما مرده بود.

۱ آوريل ۲۰۱۰: Google Places
در حالي كه صفحه هاي جاي ها در ماه سپتامبر ۲۰۰۹ منتشر و خارج رانده مي شدند ، اصولا بخشي از Google Maps بوده اند.

اين فعال سازي دوباره برند تجاري Google Local Business بود ، صفحه ها جاي ها را با SERP محلي تلفيق كرد و آيتم هاي تبليغات محلي را در بين بخش اعظمي از خصوصيت هاي ديگر اضافه كرد.شايد اين پست هم برايتان ديدني باشد :   الكسا داده ها ترافيك اينترنت سايتها را چه گونه گردآوري مي نمايد ؟

برچسب: سئو سايت،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۴ دى ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۲۸:۲۲ توسط:مهمان نواز موضوع: